Alfred es pronuncia sobre el seu encontre amb Amaia en el Primavera Sound

Alfred parla de la seva trobada amb Amaia

Alfred parla del seu encontre amb Amaia | EUROPA PRESS

 

‘Operación Triunfo’ ha sigut testimoni de moltes històries d’amor entre els concursants que han participat al llarg dels anys. Una de les més recents i seguida va ser la que van protagonitzar en l’edició del 2018 Amaia i Alfred, que van representar junts a Espanya en Eurovisió. La parella va arribar a tindre una popularitat altíssima i la seua història d’amor va ser seguida per tots els fans d’’Operación Triunfo’.

 

Però la dolorosa ruptura va arribar l’any passat després d’un any de relació, una decisió que tot pareix indicar que va prendre Amaia i que va ser captada per les càmeres, que van pillar als dos jóvens in fraganti discutint i plorant en mitat del carrer. No obstant, després de la tempesta pareix que tot torna a la calma, i temps després, l’exparella disfruta d’una bona relació d’amistat i a vegades coincidixen, actuant amb total normalitat. Esta última volta se’ls ha pogut vore als dos en el Primavera Sound, conversant com si res haguera passat, un encontre que les càmeres van captar, i que les xarxes i els mitjans s’han encarregat de difondre.

 

Alfred i Amaia junts a Eurovisió

Alfred i Amaia junts en Eurovisió | CEDIDA

 

Alfred parla sobre el seu encontre amb Amaia

Davant d’estes imàtgens, els fans de la parella s’estaven frotant les mans pensant en una possible reconciliació, i els periodistes van aprofitar l’assistència del músic al concert especial de David Bisbal en el Teatro Real, on Alfred va promocionar el seu videoclip ‘Wonder’, per a preguntar-li sobre el seu encontre ‘furtiu’ amb la seua exparella, a la qual cosa el xic va contestar: «Va ser un encontre molt cordial. Ens volem molt tots (referint-se als seus companys d’edició). Tots són els meus germans i germanes», va comentar feliç.

 

Per la seua part, Amaia, que no ha volgut pronunciar-se al respecte, va publicar ella mateixa les fotografies de l’encontre amb el seu ex, però pareix que al final es va arrepentir i les va borrar. Per sort, altra tuitera havia captat el moment i les va tornar a publicar per a què quedara constància de la seua animada conversació.

 

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.