Alfred es pronuncia sobre el seu encontre amb Amaia en el Primavera Sound

Alfred parla de la seva trobada amb Amaia

Alfred parla del seu encontre amb Amaia | EUROPA PRESS

 

‘Operación Triunfo’ ha sigut testimoni de moltes històries d’amor entre els concursants que han participat al llarg dels anys. Una de les més recents i seguida va ser la que van protagonitzar en l’edició del 2018 Amaia i Alfred, que van representar junts a Espanya en Eurovisió. La parella va arribar a tindre una popularitat altíssima i la seua història d’amor va ser seguida per tots els fans d’’Operación Triunfo’.

 

Però la dolorosa ruptura va arribar l’any passat després d’un any de relació, una decisió que tot pareix indicar que va prendre Amaia i que va ser captada per les càmeres, que van pillar als dos jóvens in fraganti discutint i plorant en mitat del carrer. No obstant, després de la tempesta pareix que tot torna a la calma, i temps després, l’exparella disfruta d’una bona relació d’amistat i a vegades coincidixen, actuant amb total normalitat. Esta última volta se’ls ha pogut vore als dos en el Primavera Sound, conversant com si res haguera passat, un encontre que les càmeres van captar, i que les xarxes i els mitjans s’han encarregat de difondre.

 

Alfred i Amaia junts a Eurovisió

Alfred i Amaia junts en Eurovisió | CEDIDA

 

Alfred parla sobre el seu encontre amb Amaia

Davant d’estes imàtgens, els fans de la parella s’estaven frotant les mans pensant en una possible reconciliació, i els periodistes van aprofitar l’assistència del músic al concert especial de David Bisbal en el Teatro Real, on Alfred va promocionar el seu videoclip ‘Wonder’, per a preguntar-li sobre el seu encontre ‘furtiu’ amb la seua exparella, a la qual cosa el xic va contestar: «Va ser un encontre molt cordial. Ens volem molt tots (referint-se als seus companys d’edició). Tots són els meus germans i germanes», va comentar feliç.

 

Per la seua part, Amaia, que no ha volgut pronunciar-se al respecte, va publicar ella mateixa les fotografies de l’encontre amb el seu ex, però pareix que al final es va arrepentir i les va borrar. Per sort, altra tuitera havia captat el moment i les va tornar a publicar per a què quedara constància de la seua animada conversació.

 

 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.