Alfred es pronuncia sobre el seu encontre amb Amaia en el Primavera Sound

Alfred parla de la seva trobada amb Amaia

Alfred parla del seu encontre amb Amaia | EUROPA PRESS

 

‘Operación Triunfo’ ha sigut testimoni de moltes històries d’amor entre els concursants que han participat al llarg dels anys. Una de les més recents i seguida va ser la que van protagonitzar en l’edició del 2018 Amaia i Alfred, que van representar junts a Espanya en Eurovisió. La parella va arribar a tindre una popularitat altíssima i la seua història d’amor va ser seguida per tots els fans d’’Operación Triunfo’.

 

Però la dolorosa ruptura va arribar l’any passat després d’un any de relació, una decisió que tot pareix indicar que va prendre Amaia i que va ser captada per les càmeres, que van pillar als dos jóvens in fraganti discutint i plorant en mitat del carrer. No obstant, després de la tempesta pareix que tot torna a la calma, i temps després, l’exparella disfruta d’una bona relació d’amistat i a vegades coincidixen, actuant amb total normalitat. Esta última volta se’ls ha pogut vore als dos en el Primavera Sound, conversant com si res haguera passat, un encontre que les càmeres van captar, i que les xarxes i els mitjans s’han encarregat de difondre.

 

Alfred i Amaia junts a Eurovisió

Alfred i Amaia junts en Eurovisió | CEDIDA

 

Alfred parla sobre el seu encontre amb Amaia

Davant d’estes imàtgens, els fans de la parella s’estaven frotant les mans pensant en una possible reconciliació, i els periodistes van aprofitar l’assistència del músic al concert especial de David Bisbal en el Teatro Real, on Alfred va promocionar el seu videoclip ‘Wonder’, per a preguntar-li sobre el seu encontre ‘furtiu’ amb la seua exparella, a la qual cosa el xic va contestar: «Va ser un encontre molt cordial. Ens volem molt tots (referint-se als seus companys d’edició). Tots són els meus germans i germanes», va comentar feliç.

 

Per la seua part, Amaia, que no ha volgut pronunciar-se al respecte, va publicar ella mateixa les fotografies de l’encontre amb el seu ex, però pareix que al final es va arrepentir i les va borrar. Per sort, altra tuitera havia captat el moment i les va tornar a publicar per a què quedara constància de la seua animada conversació.

 

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.