Mor l’home que s’havia cremat en caure en la foguera que havia fet en l’hort en Castelló

Les cremades han sigut massa greus per a l’home   | Premsa Valenciana

 

Finalment, l’home ferit greu per cremades de tercer grau en el 75% del cos ha mort a causa de les ferides, després d’estar ingressat des del dia 6 de setembre en la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. La víctima, un home de 75 anys, va caure accidentalment dins del foc que estava fent en un hort i, a causa de la gravetat de les ferides, no ha pogut superar-ho.

 

L’home estava en un tarongerar del Camí Fondo de Castelló i estava cremant restes de la poda. En eixe moment, tal com avança ‘Mediterráneo’, el foc se li va descontrolar i, en intentar apagar-lo, va entropessar i va caure dins del foc. L’incendi descontrolat va continuar cremant tota la finca sense que l’home poguera fer res i, va ser a causa del fum, que un veí va avisar a Emergències per a que acudira al lloc dels fets.

 

Quan les unitats mèdiques van arribar, van trobar l’home molt mal ferit estés en terra i, després d’estabilitzar-lo un poc, el van traslladar en helicòpter a la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. Els agents de la Policia Nacional i Local que van fer la investigació sempre van sospesar que l’home havia tingut un accident. I ara, després de 10 dies hospitalitzat, les cremades greus en el seu cos han acabat amb la seua vida.

 

  

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.