Mor l’home que s’havia cremat en caure en la foguera que havia fet en l’hort en Castelló

Les cremades han sigut massa greus per a l’home   | Premsa Valenciana

 

Finalment, l’home ferit greu per cremades de tercer grau en el 75% del cos ha mort a causa de les ferides, després d’estar ingressat des del dia 6 de setembre en la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. La víctima, un home de 75 anys, va caure accidentalment dins del foc que estava fent en un hort i, a causa de la gravetat de les ferides, no ha pogut superar-ho.

 

L’home estava en un tarongerar del Camí Fondo de Castelló i estava cremant restes de la poda. En eixe moment, tal com avança ‘Mediterráneo’, el foc se li va descontrolar i, en intentar apagar-lo, va entropessar i va caure dins del foc. L’incendi descontrolat va continuar cremant tota la finca sense que l’home poguera fer res i, va ser a causa del fum, que un veí va avisar a Emergències per a que acudira al lloc dels fets.

 

Quan les unitats mèdiques van arribar, van trobar l’home molt mal ferit estés en terra i, després d’estabilitzar-lo un poc, el van traslladar en helicòpter a la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. Els agents de la Policia Nacional i Local que van fer la investigació sempre van sospesar que l’home havia tingut un accident. I ara, després de 10 dies hospitalitzat, les cremades greus en el seu cos han acabat amb la seua vida.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.