Mor l’home que s’havia cremat en caure en la foguera que havia fet en l’hort en Castelló

Les cremades han sigut massa greus per a l’home   | Premsa Valenciana

 

Finalment, l’home ferit greu per cremades de tercer grau en el 75% del cos ha mort a causa de les ferides, després d’estar ingressat des del dia 6 de setembre en la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. La víctima, un home de 75 anys, va caure accidentalment dins del foc que estava fent en un hort i, a causa de la gravetat de les ferides, no ha pogut superar-ho.

 

L’home estava en un tarongerar del Camí Fondo de Castelló i estava cremant restes de la poda. En eixe moment, tal com avança ‘Mediterráneo’, el foc se li va descontrolar i, en intentar apagar-lo, va entropessar i va caure dins del foc. L’incendi descontrolat va continuar cremant tota la finca sense que l’home poguera fer res i, va ser a causa del fum, que un veí va avisar a Emergències per a que acudira al lloc dels fets.

 

Quan les unitats mèdiques van arribar, van trobar l’home molt mal ferit estés en terra i, després d’estabilitzar-lo un poc, el van traslladar en helicòpter a la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. Els agents de la Policia Nacional i Local que van fer la investigació sempre van sospesar que l’home havia tingut un accident. I ara, després de 10 dies hospitalitzat, les cremades greus en el seu cos han acabat amb la seua vida.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.