Mor l’home que s’havia cremat en caure en la foguera que havia fet en l’hort en Castelló

Les cremades han sigut massa greus per a l’home   | Premsa Valenciana

 

Finalment, l’home ferit greu per cremades de tercer grau en el 75% del cos ha mort a causa de les ferides, després d’estar ingressat des del dia 6 de setembre en la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. La víctima, un home de 75 anys, va caure accidentalment dins del foc que estava fent en un hort i, a causa de la gravetat de les ferides, no ha pogut superar-ho.

 

L’home estava en un tarongerar del Camí Fondo de Castelló i estava cremant restes de la poda. En eixe moment, tal com avança ‘Mediterráneo’, el foc se li va descontrolar i, en intentar apagar-lo, va entropessar i va caure dins del foc. L’incendi descontrolat va continuar cremant tota la finca sense que l’home poguera fer res i, va ser a causa del fum, que un veí va avisar a Emergències per a que acudira al lloc dels fets.

 

Quan les unitats mèdiques van arribar, van trobar l’home molt mal ferit estés en terra i, després d’estabilitzar-lo un poc, el van traslladar en helicòpter a la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. Els agents de la Policia Nacional i Local que van fer la investigació sempre van sospesar que l’home havia tingut un accident. I ara, després de 10 dies hospitalitzat, les cremades greus en el seu cos han acabat amb la seua vida.

 

  

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.