Mor l’home que s’havia cremat en caure en la foguera que havia fet en l’hort en Castelló

Les cremades han sigut massa greus per a l’home   | Premsa Valenciana

 

Finalment, l’home ferit greu per cremades de tercer grau en el 75% del cos ha mort a causa de les ferides, després d’estar ingressat des del dia 6 de setembre en la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. La víctima, un home de 75 anys, va caure accidentalment dins del foc que estava fent en un hort i, a causa de la gravetat de les ferides, no ha pogut superar-ho.

 

L’home estava en un tarongerar del Camí Fondo de Castelló i estava cremant restes de la poda. En eixe moment, tal com avança ‘Mediterráneo’, el foc se li va descontrolar i, en intentar apagar-lo, va entropessar i va caure dins del foc. L’incendi descontrolat va continuar cremant tota la finca sense que l’home poguera fer res i, va ser a causa del fum, que un veí va avisar a Emergències per a que acudira al lloc dels fets.

 

Quan les unitats mèdiques van arribar, van trobar l’home molt mal ferit estés en terra i, després d’estabilitzar-lo un poc, el van traslladar en helicòpter a la Unitat de Cremats de l’Hospital de la Fe de València. Els agents de la Policia Nacional i Local que van fer la investigació sempre van sospesar que l’home havia tingut un accident. I ara, després de 10 dies hospitalitzat, les cremades greus en el seu cos han acabat amb la seua vida.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.