Home ferit greu en patir cremades de 3r grau en el 75% del cos en un incendi en Castelló

Imatge d’arxiu d’una persona accidentada per cremades en la pell   | Premsa Valenciana

 

Este divendres de matí, cap a les 08.30 hores, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) que un home ha tingut un accident en un incendi d’un camp de cultiu en el camí Fondo de Castelló, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, l’home ha patit cremades generalitzades greus.

 

Tal com han informat des d’Emergències, fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, de 75 anys, que presentava cremades en el 75% de la seua superfície corporal. Els cossos sanitaris, una volta han pogut estabilitzar l’home, l’han traslladat en un helicòpter medicalitzat de la Generalitat fins a l’Hospital Universitari de la Fe de València per a ingressar-lo en la Unitat de Cremats. Segons pareix, les cremades eren de tercer grau. De moment, es desconeix la seua evolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.