Home ferit greu en patir cremades de 3r grau en el 75% del cos en un incendi en Castelló

Imatge d’arxiu d’una persona accidentada per cremades en la pell   | Premsa Valenciana

 

Este divendres de matí, cap a les 08.30 hores, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) que un home ha tingut un accident en un incendi d’un camp de cultiu en el camí Fondo de Castelló, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, l’home ha patit cremades generalitzades greus.

 

Tal com han informat des d’Emergències, fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, de 75 anys, que presentava cremades en el 75% de la seua superfície corporal. Els cossos sanitaris, una volta han pogut estabilitzar l’home, l’han traslladat en un helicòpter medicalitzat de la Generalitat fins a l’Hospital Universitari de la Fe de València per a ingressar-lo en la Unitat de Cremats. Segons pareix, les cremades eren de tercer grau. De moment, es desconeix la seua evolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.