Home ferit greu en patir cremades de 3r grau en el 75% del cos en un incendi en Castelló

Imatge d’arxiu d’una persona accidentada per cremades en la pell   | Premsa Valenciana

 

Este divendres de matí, cap a les 08.30 hores, s’ha avisat al Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) que un home ha tingut un accident en un incendi d’un camp de cultiu en el camí Fondo de Castelló, en la comarca de la Plana Alta. Segons pareix, l’home ha patit cremades generalitzades greus.

 

Tal com han informat des d’Emergències, fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdic Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, de 75 anys, que presentava cremades en el 75% de la seua superfície corporal. Els cossos sanitaris, una volta han pogut estabilitzar l’home, l’han traslladat en un helicòpter medicalitzat de la Generalitat fins a l’Hospital Universitari de la Fe de València per a ingressar-lo en la Unitat de Cremats. Segons pareix, les cremades eren de tercer grau. De moment, es desconeix la seua evolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.