Un ferit greu amb cremades en incendiar-se uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet

incendi gasolinera Quart de Poblet

Imatge de les tasques del bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Este divendres de matí, cap a les 8.15 hores, s’ha produït un incendi en uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta Oest, on ha resultat ferit greu un home per cremades, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

S’ha mobilitat una unitat SAMU, l’equip mèdic de la qual ha atés a un home de 37 anys, que patia cremades de segon i tercer grau en el 45% de la seua superfície corporal. El ferit ha sigut traslladat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

 

 

Segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’hauria originat mentres l’home s’estava manipulant gasolina. Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de bombers procedents del parc de Paterna, però quan han arribat ja no hi havia foc.

 

Els efectius de bombers han procedit a revisar les instal·lacions i el sostre de la gasolinera, que s’havia vist afectat per les flames.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.