12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un ferit greu amb cremades en incendiar-se uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet

incendi gasolinera Quart de Poblet

Imatge de les tasques del bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Este divendres de matí, cap a les 8.15 hores, s’ha produït un incendi en uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta Oest, on ha resultat ferit greu un home per cremades, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

S’ha mobilitat una unitat SAMU, l’equip mèdic de la qual ha atés a un home de 37 anys, que patia cremades de segon i tercer grau en el 45% de la seua superfície corporal. El ferit ha sigut traslladat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

 

 

Segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’hauria originat mentres l’home s’estava manipulant gasolina. Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de bombers procedents del parc de Paterna, però quan han arribat ja no hi havia foc.

 

Els efectius de bombers han procedit a revisar les instal·lacions i el sostre de la gasolinera, que s’havia vist afectat per les flames.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.