9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un ferit greu amb cremades en incendiar-se uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet

incendi gasolinera Quart de Poblet

Imatge de les tasques del bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Este divendres de matí, cap a les 8.15 hores, s’ha produït un incendi en uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta Oest, on ha resultat ferit greu un home per cremades, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

S’ha mobilitat una unitat SAMU, l’equip mèdic de la qual ha atés a un home de 37 anys, que patia cremades de segon i tercer grau en el 45% de la seua superfície corporal. El ferit ha sigut traslladat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

 

 

Segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’hauria originat mentres l’home s’estava manipulant gasolina. Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de bombers procedents del parc de Paterna, però quan han arribat ja no hi havia foc.

 

Els efectius de bombers han procedit a revisar les instal·lacions i el sostre de la gasolinera, que s’havia vist afectat per les flames.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.