Un ferit greu amb cremades en incendiar-se uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet

incendi gasolinera Quart de Poblet

Imatge de les tasques del bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Este divendres de matí, cap a les 8.15 hores, s’ha produït un incendi en uns bidons en una gasolinera de Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta Oest, on ha resultat ferit greu un home per cremades, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

S’ha mobilitat una unitat SAMU, l’equip mèdic de la qual ha atés a un home de 37 anys, que patia cremades de segon i tercer grau en el 45% de la seua superfície corporal. El ferit ha sigut traslladat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe de València.

 

 

Segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’hauria originat mentres l’home s’estava manipulant gasolina. Fins al lloc s’han desplaçat dotacions de bombers procedents del parc de Paterna, però quan han arribat ja no hi havia foc.

 

Els efectius de bombers han procedit a revisar les instal·lacions i el sostre de la gasolinera, que s’havia vist afectat per les flames.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.

El jutjat de la dana crida a declarar el cap de la Policia de Turís i incorpora proves de Carlet

La Secció Civil i d'Instrucció de Catarroja ha citat com a testimoni el cap de la Policia Local de Turís i ha incorporat a la causa documentació aportada per l'alcaldessa de Carlet. La jutgessa també ha ordenat informes per danys morals vinculats a una víctima mortal i ha demanat més proves documentals.
FILMOTECA D'ESTIU