4 jóvens detingudes, 3 d’elles menors, per amenaçar amb ganivets i pals a una companya en València

Cotxe Policia Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en València a una jove de 18 anys i a tres menors de 15 i 16 anys, com a presumptes autores d’un delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys, després de presentar-se les quatre en casa d’una companya de l’institut de 14 anys, portant pals, ganivets i pedres amb les quals van trencar el vidre de la porta.

 

Els fets van ocórrer el 27 de maig, quan quatre jóvens, tres d’elles menors d’edat, es van presentar amb estos objectes en casa d’una companya de l’institut perquè havien tingut una discussió en el centre per “l’amistat d’un xic”.

 

Els agents, després de les investigacions, van saber la identitat de les quatre jóvens, que van ser detingudes com a presumptes autores del delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys.

 

Les detingudes, sense antecedents policials, han sigut posades en llibertat després de prestar declaració i ser informada la fiscalia de menors, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siguen requerides.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.