4 jóvens detingudes, 3 d’elles menors, per amenaçar amb ganivets i pals a una companya en València

Cotxe Policia Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en València a una jove de 18 anys i a tres menors de 15 i 16 anys, com a presumptes autores d’un delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys, després de presentar-se les quatre en casa d’una companya de l’institut de 14 anys, portant pals, ganivets i pedres amb les quals van trencar el vidre de la porta.

 

Els fets van ocórrer el 27 de maig, quan quatre jóvens, tres d’elles menors d’edat, es van presentar amb estos objectes en casa d’una companya de l’institut perquè havien tingut una discussió en el centre per «l’amistat d’un xic».

 

Els agents, després de les investigacions, van saber la identitat de les quatre jóvens, que van ser detingudes com a presumptes autores del delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys.

 

Les detingudes, sense antecedents policials, han sigut posades en llibertat després de prestar declaració i ser informada la fiscalia de menors, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siguen requerides.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.