16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

4 jóvens detingudes, 3 d’elles menors, per amenaçar amb ganivets i pals a una companya en València

Cotxe Policia Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en València a una jove de 18 anys i a tres menors de 15 i 16 anys, com a presumptes autores d’un delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys, després de presentar-se les quatre en casa d’una companya de l’institut de 14 anys, portant pals, ganivets i pedres amb les quals van trencar el vidre de la porta.

 

Els fets van ocórrer el 27 de maig, quan quatre jóvens, tres d’elles menors d’edat, es van presentar amb estos objectes en casa d’una companya de l’institut perquè havien tingut una discussió en el centre per “l’amistat d’un xic”.

 

Els agents, després de les investigacions, van saber la identitat de les quatre jóvens, que van ser detingudes com a presumptes autores del delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys.

 

Les detingudes, sense antecedents policials, han sigut posades en llibertat després de prestar declaració i ser informada la fiscalia de menors, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siguen requerides.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.