11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

4 jóvens detingudes, 3 d’elles menors, per amenaçar amb ganivets i pals a una companya en València

Cotxe Policia Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en València a una jove de 18 anys i a tres menors de 15 i 16 anys, com a presumptes autores d’un delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys, després de presentar-se les quatre en casa d’una companya de l’institut de 14 anys, portant pals, ganivets i pedres amb les quals van trencar el vidre de la porta.

 

Els fets van ocórrer el 27 de maig, quan quatre jóvens, tres d’elles menors d’edat, es van presentar amb estos objectes en casa d’una companya de l’institut perquè havien tingut una discussió en el centre per “l’amistat d’un xic”.

 

Els agents, després de les investigacions, van saber la identitat de les quatre jóvens, que van ser detingudes com a presumptes autores del delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys.

 

Les detingudes, sense antecedents policials, han sigut posades en llibertat després de prestar declaració i ser informada la fiscalia de menors, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siguen requerides.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.