4 jóvens detingudes, 3 d’elles menors, per amenaçar amb ganivets i pals a una companya en València

Cotxe Policia Nacional

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Nacional | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en València a una jove de 18 anys i a tres menors de 15 i 16 anys, com a presumptes autores d’un delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys, després de presentar-se les quatre en casa d’una companya de l’institut de 14 anys, portant pals, ganivets i pedres amb les quals van trencar el vidre de la porta.

 

Els fets van ocórrer el 27 de maig, quan quatre jóvens, tres d’elles menors d’edat, es van presentar amb estos objectes en casa d’una companya de l’institut perquè havien tingut una discussió en el centre per «l’amistat d’un xic».

 

Els agents, després de les investigacions, van saber la identitat de les quatre jóvens, que van ser detingudes com a presumptes autores del delicte d’amenaces greus i un altre lleu de danys.

 

Les detingudes, sense antecedents policials, han sigut posades en llibertat després de prestar declaració i ser informada la fiscalia de menors, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan siguen requerides.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.