“Desk challenge”, el perillós repte que s’estén per les aules d’Alacant

Imatge d’arxiu | Las Provincias

 

Un nou perillós repte, el “desk challenge”, està estenent-se pels instituts de la província d’Alacant, segons informava el diari Información. Ja són diversos els casos registrats on els propis alumnes graven vídeos mentres fan el repte i els compartixen en les xarxes socials.

 

Esta nova moda entre dins de les aules consistix en enganxar una cadira en una perxa i quedar-se penjat, sentat en la cadira, posant-se damunt una taula, per a simular estar flotant mentres s’està en el pupitre. El resultat d’esta acció sol ser, com és previsible, la caiguda de l’alumne i el mobiliari en cedir la perxa.

 

Un dels vídeos que s’ha pogut vore en les xarxes, realitzat pels propis alumnes, tenia lloc en l’institut Antonio Serna de la localitat d’Albatera (el Baix Segura). En la gravació es veu a una alumna pujada ja en la cadira que es troba en l’aire, a qui després li donen un pupitre, mentres s’escolten els crits dels companys i companyes. La xica acaba caent a terra en cedir la perxa, tot i que, segons pareix, no patix cap lesió greu.

 

Segons el diari Información, entre 15 i 20 alumnes del 2n cicle de l’ESO del centre haurien sigut expulsats de 3 a 5 dies per esta qüestió.

 

En altre cas, registrat en l’institut San Vicente, de Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí), altre alumne posa en pràctica el “desk challenge”, i acaba caent i segons Información, necessitant atenció mèdica posteriorment. El centre, que no tenia constància de si el vídeo havia sigut gravat en les seues instal·lacions, ha decidit llevar les perxes de totes les aules.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.