«Desk challenge», el perillós repte que s’estén per les aules d’Alacant

Imatge d’arxiu | Las Provincias

 

Un nou perillós repte, el “desk challenge”, està estenent-se pels instituts de la província d’Alacant, segons informava el diari Información. Ja són diversos els casos registrats on els propis alumnes graven vídeos mentres fan el repte i els compartixen en les xarxes socials.

 

Esta nova moda entre dins de les aules consistix en enganxar una cadira en una perxa i quedar-se penjat, sentat en la cadira, posant-se damunt una taula, per a simular estar flotant mentres s’està en el pupitre. El resultat d’esta acció sol ser, com és previsible, la caiguda de l’alumne i el mobiliari en cedir la perxa.

 

Un dels vídeos que s’ha pogut vore en les xarxes, realitzat pels propis alumnes, tenia lloc en l’institut Antonio Serna de la localitat d’Albatera (el Baix Segura). En la gravació es veu a una alumna pujada ja en la cadira que es troba en l’aire, a qui després li donen un pupitre, mentres s’escolten els crits dels companys i companyes. La xica acaba caent a terra en cedir la perxa, tot i que, segons pareix, no patix cap lesió greu.

 

Segons el diari Información, entre 15 i 20 alumnes del 2n cicle de l’ESO del centre haurien sigut expulsats de 3 a 5 dies per esta qüestió.

 

En altre cas, registrat en l’institut San Vicente, de Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí), altre alumne posa en pràctica el “desk challenge”, i acaba caent i segons Información, necessitant atenció mèdica posteriorment. El centre, que no tenia constància de si el vídeo havia sigut gravat en les seues instal·lacions, ha decidit llevar les perxes de totes les aules.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.