«Desk challenge», el perillós repte que s’estén per les aules d’Alacant

Imatge d’arxiu | Las Provincias

 

Un nou perillós repte, el “desk challenge”, està estenent-se pels instituts de la província d’Alacant, segons informava el diari Información. Ja són diversos els casos registrats on els propis alumnes graven vídeos mentres fan el repte i els compartixen en les xarxes socials.

 

Esta nova moda entre dins de les aules consistix en enganxar una cadira en una perxa i quedar-se penjat, sentat en la cadira, posant-se damunt una taula, per a simular estar flotant mentres s’està en el pupitre. El resultat d’esta acció sol ser, com és previsible, la caiguda de l’alumne i el mobiliari en cedir la perxa.

 

Un dels vídeos que s’ha pogut vore en les xarxes, realitzat pels propis alumnes, tenia lloc en l’institut Antonio Serna de la localitat d’Albatera (el Baix Segura). En la gravació es veu a una alumna pujada ja en la cadira que es troba en l’aire, a qui després li donen un pupitre, mentres s’escolten els crits dels companys i companyes. La xica acaba caent a terra en cedir la perxa, tot i que, segons pareix, no patix cap lesió greu.

 

Segons el diari Información, entre 15 i 20 alumnes del 2n cicle de l’ESO del centre haurien sigut expulsats de 3 a 5 dies per esta qüestió.

 

En altre cas, registrat en l’institut San Vicente, de Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí), altre alumne posa en pràctica el “desk challenge”, i acaba caent i segons Información, necessitant atenció mèdica posteriorment. El centre, que no tenia constància de si el vídeo havia sigut gravat en les seues instal·lacions, ha decidit llevar les perxes de totes les aules.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.