“Desk challenge”, el perillós repte que s’estén per les aules d’Alacant

Imatge d’arxiu | Las Provincias

 

Un nou perillós repte, el “desk challenge”, està estenent-se pels instituts de la província d’Alacant, segons informava el diari Información. Ja són diversos els casos registrats on els propis alumnes graven vídeos mentres fan el repte i els compartixen en les xarxes socials.

 

Esta nova moda entre dins de les aules consistix en enganxar una cadira en una perxa i quedar-se penjat, sentat en la cadira, posant-se damunt una taula, per a simular estar flotant mentres s’està en el pupitre. El resultat d’esta acció sol ser, com és previsible, la caiguda de l’alumne i el mobiliari en cedir la perxa.

 

Un dels vídeos que s’ha pogut vore en les xarxes, realitzat pels propis alumnes, tenia lloc en l’institut Antonio Serna de la localitat d’Albatera (el Baix Segura). En la gravació es veu a una alumna pujada ja en la cadira que es troba en l’aire, a qui després li donen un pupitre, mentres s’escolten els crits dels companys i companyes. La xica acaba caent a terra en cedir la perxa, tot i que, segons pareix, no patix cap lesió greu.

 

Segons el diari Información, entre 15 i 20 alumnes del 2n cicle de l’ESO del centre haurien sigut expulsats de 3 a 5 dies per esta qüestió.

 

En altre cas, registrat en l’institut San Vicente, de Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí), altre alumne posa en pràctica el “desk challenge”, i acaba caent i segons Información, necessitant atenció mèdica posteriorment. El centre, que no tenia constància de si el vídeo havia sigut gravat en les seues instal·lacions, ha decidit llevar les perxes de totes les aules.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.