9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

“Desk challenge”, el perillós repte que s’estén per les aules d’Alacant

Imatge d’arxiu | Las Provincias

 

Un nou perillós repte, el “desk challenge”, està estenent-se pels instituts de la província d’Alacant, segons informava el diari Información. Ja són diversos els casos registrats on els propis alumnes graven vídeos mentres fan el repte i els compartixen en les xarxes socials.

 

Esta nova moda entre dins de les aules consistix en enganxar una cadira en una perxa i quedar-se penjat, sentat en la cadira, posant-se damunt una taula, per a simular estar flotant mentres s’està en el pupitre. El resultat d’esta acció sol ser, com és previsible, la caiguda de l’alumne i el mobiliari en cedir la perxa.

 

Un dels vídeos que s’ha pogut vore en les xarxes, realitzat pels propis alumnes, tenia lloc en l’institut Antonio Serna de la localitat d’Albatera (el Baix Segura). En la gravació es veu a una alumna pujada ja en la cadira que es troba en l’aire, a qui després li donen un pupitre, mentres s’escolten els crits dels companys i companyes. La xica acaba caent a terra en cedir la perxa, tot i que, segons pareix, no patix cap lesió greu.

 

Segons el diari Información, entre 15 i 20 alumnes del 2n cicle de l’ESO del centre haurien sigut expulsats de 3 a 5 dies per esta qüestió.

 

En altre cas, registrat en l’institut San Vicente, de Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí), altre alumne posa en pràctica el “desk challenge”, i acaba caent i segons Información, necessitant atenció mèdica posteriorment. El centre, que no tenia constància de si el vídeo havia sigut gravat en les seues instal·lacions, ha decidit llevar les perxes de totes les aules.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.