Dos detinguts i quatre ferits en una baralla en un pub d’Alacant on es van pegar amb cadires

plaça dels Estels d'Alacant

Imatge de la plaça dels Estels d’Alacant | Google Maps

 

Este dimecres de vesprada es produïa una baralla en un pub ubicat en la plaça dels Estels de la ciutat d’Alacant, en la qual resultaven ferides quatre persones i eren detingudes altres dos, segons informava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 19.25 hores de la vesprada, quan es va rebre un avís al telèfon d’Emergències 112 sobre una baralla en l’interior d’un pub d’Alacant. Els agressors estaven colpejant a un altre grup de persones, amb cadires i altres elements.

 

Agents de la Policia Local i la Policia nacional es van personar en el lloc del succés i van detindre als dos agressors, dos jóvens de nacionalitat italiana, de 24 i 25 anys, que estaven eixint del pub quan van arribar els cossos de seguretat de l’estat.

 

Una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va desplaçar fins a la zona per a atendre a un dels ferits en la baralla. En total, els ferits van ser quatre, de nacionalitat espanyola, amb ferides de diversa consideració, que van ser assistits en centres de salut de la ciutat.

 

Es desconeixen els motius de la baralla però, segons apunta el diari Información, pareix que els agressors podrien estar baix els efectes de l’alcohol.

 

El dispositiu desplegat en la zona del pub va suposar inclús el tall del trànsit de forma parcial en la zona, ocasionant retencions, per ser un punt molt cèntric.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.