28 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Dos detinguts i quatre ferits en una baralla en un pub d’Alacant on es van pegar amb cadires

plaça dels Estels d'Alacant

Imatge de la plaça dels Estels d’Alacant | Google Maps

 

Este dimecres de vesprada es produïa una baralla en un pub ubicat en la plaça dels Estels de la ciutat d’Alacant, en la qual resultaven ferides quatre persones i eren detingudes altres dos, segons informava el diari Información.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Els fets van ocórrer cap a les 19.25 hores de la vesprada, quan es va rebre un avís al telèfon d’Emergències 112 sobre una baralla en l’interior d’un pub d’Alacant. Els agressors estaven colpejant a un altre grup de persones, amb cadires i altres elements.

 

Agents de la Policia Local i la Policia nacional es van personar en el lloc del succés i van detindre als dos agressors, dos jóvens de nacionalitat italiana, de 24 i 25 anys, que estaven eixint del pub quan van arribar els cossos de seguretat de l’estat.

 

Una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va desplaçar fins a la zona per a atendre a un dels ferits en la baralla. En total, els ferits van ser quatre, de nacionalitat espanyola, amb ferides de diversa consideració, que van ser assistits en centres de salut de la ciutat.

 

Es desconeixen els motius de la baralla però, segons apunta el diari Información, pareix que els agressors podrien estar baix els efectes de l’alcohol.

 

El dispositiu desplegat en la zona del pub va suposar inclús el tall del trànsit de forma parcial en la zona, ocasionant retencions, per ser un punt molt cèntric.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Compromís exigix a la Generalitat i ajuntaments valencians trencar relacions amb Israel per genocidi en Palestina

Compromís presenta en Les Corts una proposta urgent per a condemnar el genocidi israelià contra palestins i que la Generalitat i ajuntaments valencians trenquen vincles amb Israel.

El xicotet ximpanzé Ekon avança reeixidament en la seua criança amb contacte humà en Bioparc València

Ekon, ximpanzé nascut en Bioparc València, progressa favorablement en la seua criança sota cura humana a causa de dificultats maternals. Està en la seua fase final d'alimentació amb contacte humà, mantenint vincles familiars i preparació per a la seua integració al grup.

Detingut a Elx després de robar 500 euros amb el mètode de les xinxetes per a distraure a la víctima

Un home va ser detingut a Elx per sostraure 500 euros després d'usar xinxetes per a distraure a la víctima, un mètode conegut com sembra, on es llancen objectes per a desviar l'atenció.

Reobri el Centre Ocupacional de La Torre després de la DANA per a atendre 80 persones amb discapacitat

El Centre Ocupacional de La Torre a València torna a funcionar després de les inundacions per la DANA, oferint servicis a 80 persones amb discapacitat gràcies a suport públic i privat.

Ciutadans es compromet al fet que Alacant no siga sol conegut com a refugi de Mazón

Ciutadans reafirma el seu compromís a Alacant perquè la província no siga únicament reconeguda per ser refugi del president Carlos Mazón, impulsant un nou espai electoral centrat en el municipalisme i millores clau.

Detenen a Quatre Persones a València per Cultivar Marihuana d’Alta Qualitat amb Premis Inclosos

La Policia Nacional arresta a quatre persones a València per cultivar marihuana amb premis per la seua alta qualitat, interceptant 425 plantes i quasi 24 quilos de cànnabis.

Fiscalia sueca acusa adolescent a Alacant d’ordenar assassinats a Escandinàvia

La Fiscalia de Suècia acusa un jove de 16 anys detingut a Alacant de coordinar des d'Espanya assassinats i extorsions a Suècia i Dinamarca mitjançant xarxes socials.

Lactància i ús del xupló, claus per a reduir la mort sobtada del lactant segons pediatres

Un estudi revela que la lactància materna i l'ús del xupló disminuïxen el risc de mort sobtada en bebés. Experts insistixen a millorar l'educació sobre prevenció i reduir exposicions nocives.