Dos detinguts i quatre ferits en una baralla en un pub d’Alacant on es van pegar amb cadires

plaça dels Estels d'Alacant

Imatge de la plaça dels Estels d’Alacant | Google Maps

 

Este dimecres de vesprada es produïa una baralla en un pub ubicat en la plaça dels Estels de la ciutat d’Alacant, en la qual resultaven ferides quatre persones i eren detingudes altres dos, segons informava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 19.25 hores de la vesprada, quan es va rebre un avís al telèfon d’Emergències 112 sobre una baralla en l’interior d’un pub d’Alacant. Els agressors estaven colpejant a un altre grup de persones, amb cadires i altres elements.

 

Agents de la Policia Local i la Policia nacional es van personar en el lloc del succés i van detindre als dos agressors, dos jóvens de nacionalitat italiana, de 24 i 25 anys, que estaven eixint del pub quan van arribar els cossos de seguretat de l’estat.

 

Una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va desplaçar fins a la zona per a atendre a un dels ferits en la baralla. En total, els ferits van ser quatre, de nacionalitat espanyola, amb ferides de diversa consideració, que van ser assistits en centres de salut de la ciutat.

 

Es desconeixen els motius de la baralla però, segons apunta el diari Información, pareix que els agressors podrien estar baix els efectes de l’alcohol.

 

El dispositiu desplegat en la zona del pub va suposar inclús el tall del trànsit de forma parcial en la zona, ocasionant retencions, per ser un punt molt cèntric.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.