Dos detinguts i quatre ferits en una baralla en un pub d’Alacant on es van pegar amb cadires

plaça dels Estels d'Alacant

Imatge de la plaça dels Estels d’Alacant | Google Maps

 

Este dimecres de vesprada es produïa una baralla en un pub ubicat en la plaça dels Estels de la ciutat d’Alacant, en la qual resultaven ferides quatre persones i eren detingudes altres dos, segons informava el diari Información.

 

Anuncios

Els fets van ocórrer cap a les 19.25 hores de la vesprada, quan es va rebre un avís al telèfon d’Emergències 112 sobre una baralla en l’interior d’un pub d’Alacant. Els agressors estaven colpejant a un altre grup de persones, amb cadires i altres elements.

 

Agents de la Policia Local i la Policia nacional es van personar en el lloc del succés i van detindre als dos agressors, dos jóvens de nacionalitat italiana, de 24 i 25 anys, que estaven eixint del pub quan van arribar els cossos de seguretat de l’estat.

 

Una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va desplaçar fins a la zona per a atendre a un dels ferits en la baralla. En total, els ferits van ser quatre, de nacionalitat espanyola, amb ferides de diversa consideració, que van ser assistits en centres de salut de la ciutat.

 

Es desconeixen els motius de la baralla però, segons apunta el diari Información, pareix que els agressors podrien estar baix els efectes de l’alcohol.

 

El dispositiu desplegat en la zona del pub va suposar inclús el tall del trànsit de forma parcial en la zona, ocasionant retencions, per ser un punt molt cèntric.

 

També et pot interessar…

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.