Dos detinguts i quatre ferits en una baralla en un pub d’Alacant on es van pegar amb cadires

plaça dels Estels d'Alacant

Imatge de la plaça dels Estels d’Alacant | Google Maps

 

Este dimecres de vesprada es produïa una baralla en un pub ubicat en la plaça dels Estels de la ciutat d’Alacant, en la qual resultaven ferides quatre persones i eren detingudes altres dos, segons informava el diari Información.

 

Els fets van ocórrer cap a les 19.25 hores de la vesprada, quan es va rebre un avís al telèfon d’Emergències 112 sobre una baralla en l’interior d’un pub d’Alacant. Els agressors estaven colpejant a un altre grup de persones, amb cadires i altres elements.

 

Agents de la Policia Local i la Policia nacional es van personar en el lloc del succés i van detindre als dos agressors, dos jóvens de nacionalitat italiana, de 24 i 25 anys, que estaven eixint del pub quan van arribar els cossos de seguretat de l’estat.

 

Una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va desplaçar fins a la zona per a atendre a un dels ferits en la baralla. En total, els ferits van ser quatre, de nacionalitat espanyola, amb ferides de diversa consideració, que van ser assistits en centres de salut de la ciutat.

 

Es desconeixen els motius de la baralla però, segons apunta el diari Información, pareix que els agressors podrien estar baix els efectes de l’alcohol.

 

El dispositiu desplegat en la zona del pub va suposar inclús el tall del trànsit de forma parcial en la zona, ocasionant retencions, per ser un punt molt cèntric.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.