Degollada Isabel, de 36 anys, embarassada de 6 mesos en Xàtiva

 

La policia ha trobat este dimarts, cap a les 16.10 hores, el cos d’Isabel Elena Raducanu, dona de 36 anys, embarassada de 6 mesos i d’origen romanés. El cadàver estava degollat  i despullat en el llit en sa casa, en el carrer de Francisco Gozàlbez en Xàtiva, un carrer molt prop del centre de la ciutat, al costat de l’Albereda i de l’Ajuntament.

 

Segons pareix, el seu home –d’Alberic, però resident des de fa anys en Xàtiva– ha avisat a la Policia quan ha trobat el cos en casa després de tornar de la faena i, tot i que continuen obertes totes les hipòtesis, no se l’ha detingut en relació a la mort d’Isabel, ja que no s’ha apreciat que estiga vinculat al cas. A més, no hi ha constància de denúncies per violència en la parella. Ara mateix, continuen obertes totes les hipòtesis, ja que la mort pareix que ha sigut de manera violenta. 

 

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha declarat esta vesprada dol oficial en el terme municipal des de les 00.00 hores del dimarts fins a les 23.59 hores del dimecres 12 de juny mostrant «el condol i solidaritat d’este Ajuntament i de tots els veïns de Xàtiva amb la família de la morta» i «en senyal de respecte i condol» arriarà les banderes institucionals dels edificis públics i suspendrà els actes públics oficials organitzats pel consistori municipal.

 

Amb Isabel, esta seria la segona dona morta de 30 anys trobada en les últimes 24 hores en València, després de l’assassinat d’ahir de Beatriz en Alboraia, que va ser trobada ofegada per la policia en l’urbanització Port Saplaya. En el cas de Beatriz, de 29 anys, volia deixar la relació amb el seu nóvio, un home de 48 anys i d’origen romanés.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.