12.4 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Degollada Isabel, de 36 anys, embarassada de 6 mesos en Xàtiva

 

La policia ha trobat este dimarts, cap a les 16.10 hores, el cos d’Isabel Elena Raducanu, dona de 36 anys, embarassada de 6 mesos i d’origen romanés. El cadàver estava degollat  i despullat en el llit en sa casa, en el carrer de Francisco Gozàlbez en Xàtiva, un carrer molt prop del centre de la ciutat, al costat de l’Albereda i de l’Ajuntament.

 

Segons pareix, el seu home –d’Alberic, però resident des de fa anys en Xàtiva– ha avisat a la Policia quan ha trobat el cos en casa després de tornar de la faena i, tot i que continuen obertes totes les hipòtesis, no se l’ha detingut en relació a la mort d’Isabel, ja que no s’ha apreciat que estiga vinculat al cas. A més, no hi ha constància de denúncies per violència en la parella. Ara mateix, continuen obertes totes les hipòtesis, ja que la mort pareix que ha sigut de manera violenta. 

 

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha declarat esta vesprada dol oficial en el terme municipal des de les 00.00 hores del dimarts fins a les 23.59 hores del dimecres 12 de juny mostrant «el condol i solidaritat d’este Ajuntament i de tots els veïns de Xàtiva amb la família de la morta» i «en senyal de respecte i condol» arriarà les banderes institucionals dels edificis públics i suspendrà els actes públics oficials organitzats pel consistori municipal.

 

Amb Isabel, esta seria la segona dona morta de 30 anys trobada en les últimes 24 hores en València, després de l’assassinat d’ahir de Beatriz en Alboraia, que va ser trobada ofegada per la policia en l’urbanització Port Saplaya. En el cas de Beatriz, de 29 anys, volia deixar la relació amb el seu nóvio, un home de 48 anys i d’origen romanés.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.