10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Degollada Isabel, de 36 anys, embarassada de 6 mesos en Xàtiva

 

La policia ha trobat este dimarts, cap a les 16.10 hores, el cos d’Isabel Elena Raducanu, dona de 36 anys, embarassada de 6 mesos i d’origen romanés. El cadàver estava degollat  i despullat en el llit en sa casa, en el carrer de Francisco Gozàlbez en Xàtiva, un carrer molt prop del centre de la ciutat, al costat de l’Albereda i de l’Ajuntament.

 

Segons pareix, el seu home –d’Alberic, però resident des de fa anys en Xàtiva– ha avisat a la Policia quan ha trobat el cos en casa després de tornar de la faena i, tot i que continuen obertes totes les hipòtesis, no se l’ha detingut en relació a la mort d’Isabel, ja que no s’ha apreciat que estiga vinculat al cas. A més, no hi ha constància de denúncies per violència en la parella. Ara mateix, continuen obertes totes les hipòtesis, ja que la mort pareix que ha sigut de manera violenta. 

 

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha declarat esta vesprada dol oficial en el terme municipal des de les 00.00 hores del dimarts fins a les 23.59 hores del dimecres 12 de juny mostrant «el condol i solidaritat d’este Ajuntament i de tots els veïns de Xàtiva amb la família de la morta» i «en senyal de respecte i condol» arriarà les banderes institucionals dels edificis públics i suspendrà els actes públics oficials organitzats pel consistori municipal.

 

Amb Isabel, esta seria la segona dona morta de 30 anys trobada en les últimes 24 hores en València, després de l’assassinat d’ahir de Beatriz en Alboraia, que va ser trobada ofegada per la policia en l’urbanització Port Saplaya. En el cas de Beatriz, de 29 anys, volia deixar la relació amb el seu nóvio, un home de 48 anys i d’origen romanés.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.