Degollada Isabel, de 36 anys, embarassada de 6 mesos en Xàtiva

 

La policia ha trobat este dimarts, cap a les 16.10 hores, el cos d’Isabel Elena Raducanu, dona de 36 anys, embarassada de 6 mesos i d’origen romanés. El cadàver estava degollat  i despullat en el llit en sa casa, en el carrer de Francisco Gozàlbez en Xàtiva, un carrer molt prop del centre de la ciutat, al costat de l’Albereda i de l’Ajuntament.

 

Segons pareix, el seu home –d’Alberic, però resident des de fa anys en Xàtiva– ha avisat a la Policia quan ha trobat el cos en casa després de tornar de la faena i, tot i que continuen obertes totes les hipòtesis, no se l’ha detingut en relació a la mort d’Isabel, ja que no s’ha apreciat que estiga vinculat al cas. A més, no hi ha constància de denúncies per violència en la parella. Ara mateix, continuen obertes totes les hipòtesis, ja que la mort pareix que ha sigut de manera violenta. 

 

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha declarat esta vesprada dol oficial en el terme municipal des de les 00.00 hores del dimarts fins a les 23.59 hores del dimecres 12 de juny mostrant «el condol i solidaritat d’este Ajuntament i de tots els veïns de Xàtiva amb la família de la morta» i «en senyal de respecte i condol» arriarà les banderes institucionals dels edificis públics i suspendrà els actes públics oficials organitzats pel consistori municipal.

 

Amb Isabel, esta seria la segona dona morta de 30 anys trobada en les últimes 24 hores en València, després de l’assassinat d’ahir de Beatriz en Alboraia, que va ser trobada ofegada per la policia en l’urbanització Port Saplaya. En el cas de Beatriz, de 29 anys, volia deixar la relació amb el seu nóvio, un home de 48 anys i d’origen romanés.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.