14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Degollada Isabel, de 36 anys, embarassada de 6 mesos en Xàtiva

 

La policia ha trobat este dimarts, cap a les 16.10 hores, el cos d’Isabel Elena Raducanu, dona de 36 anys, embarassada de 6 mesos i d’origen romanés. El cadàver estava degollat  i despullat en el llit en sa casa, en el carrer de Francisco Gozàlbez en Xàtiva, un carrer molt prop del centre de la ciutat, al costat de l’Albereda i de l’Ajuntament.

 

Segons pareix, el seu home –d’Alberic, però resident des de fa anys en Xàtiva– ha avisat a la Policia quan ha trobat el cos en casa després de tornar de la faena i, tot i que continuen obertes totes les hipòtesis, no se l’ha detingut en relació a la mort d’Isabel, ja que no s’ha apreciat que estiga vinculat al cas. A més, no hi ha constància de denúncies per violència en la parella. Ara mateix, continuen obertes totes les hipòtesis, ja que la mort pareix que ha sigut de manera violenta. 

 

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha declarat esta vesprada dol oficial en el terme municipal des de les 00.00 hores del dimarts fins a les 23.59 hores del dimecres 12 de juny mostrant «el condol i solidaritat d’este Ajuntament i de tots els veïns de Xàtiva amb la família de la morta» i «en senyal de respecte i condol» arriarà les banderes institucionals dels edificis públics i suspendrà els actes públics oficials organitzats pel consistori municipal.

 

Amb Isabel, esta seria la segona dona morta de 30 anys trobada en les últimes 24 hores en València, després de l’assassinat d’ahir de Beatriz en Alboraia, que va ser trobada ofegada per la policia en l’urbanització Port Saplaya. En el cas de Beatriz, de 29 anys, volia deixar la relació amb el seu nóvio, un home de 48 anys i d’origen romanés.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.