Assassinada una jove de 29 anys per la seua parella en Alboraia

 

ACTUALITZAT: La mare de la víctima i la seua cap estaven buscant a la jove, ja que no havia anat a treballar, motiu pel qual han avisat a la Policia Local. Quan els agents han acudit al domicili, han trobat a l’home, de 48 anys i nacionalitat romanesa, que en eixe moment s’ha tirat pel balcó.

 

Una dona de 29 anys ha sigut assassinada este dilluns en Alboraia (l’Horta Nord), en el que seria un nou cas de violència masclista. El presumpte autor dels fets, company sentimental de la víctima, s’ha llançat posteriorment des d’un quint pis i ha mort per l’impacte, segons informava el diari Levante-EMV.

 

L’assassinat de la dona ha sigut descobert cap a les 9.30 hores del matí, després que l’home es llançara des del quint pis. Agents de la Policia Local d’Alboraia s’han personat en el lloc dels fets, en un edifici del carrer de la Unió de la localitat, i han donat avís als serveis mèdics.

 

Els agents han entrat en el domicili que compartia la parella i han trobat el cos de la dona, que hauria mort de diverses punyalades. Segons Levante-EMV, per les valoracions del forense, la víctima hauria sigut assassinada cap a la 1.00 hores de la matinada d’este dilluns.

 

Els dos eren parella des de feia anys i no es tenia constància de denúncies de maltractament ni altres conflictes previs.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.