Assassinada una jove de 29 anys per la seua parella en Alboraia

 

ACTUALITZAT: La mare de la víctima i la seua cap estaven buscant a la jove, ja que no havia anat a treballar, motiu pel qual han avisat a la Policia Local. Quan els agents han acudit al domicili, han trobat a l’home, de 48 anys i nacionalitat romanesa, que en eixe moment s’ha tirat pel balcó.

 

Una dona de 29 anys ha sigut assassinada este dilluns en Alboraia (l’Horta Nord), en el que seria un nou cas de violència masclista. El presumpte autor dels fets, company sentimental de la víctima, s’ha llançat posteriorment des d’un quint pis i ha mort per l’impacte, segons informava el diari Levante-EMV.

 

L’assassinat de la dona ha sigut descobert cap a les 9.30 hores del matí, després que l’home es llançara des del quint pis. Agents de la Policia Local d’Alboraia s’han personat en el lloc dels fets, en un edifici del carrer de la Unió de la localitat, i han donat avís als serveis mèdics.

 

Els agents han entrat en el domicili que compartia la parella i han trobat el cos de la dona, que hauria mort de diverses punyalades. Segons Levante-EMV, per les valoracions del forense, la víctima hauria sigut assassinada cap a la 1.00 hores de la matinada d’este dilluns.

 

Els dos eren parella des de feia anys i no es tenia constància de denúncies de maltractament ni altres conflictes previs.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.