Assassinada una jove de 29 anys per la seua parella en Alboraia

 

ACTUALITZAT: La mare de la víctima i la seua cap estaven buscant a la jove, ja que no havia anat a treballar, motiu pel qual han avisat a la Policia Local. Quan els agents han acudit al domicili, han trobat a l’home, de 48 anys i nacionalitat romanesa, que en eixe moment s’ha tirat pel balcó.

 

Una dona de 29 anys ha sigut assassinada este dilluns en Alboraia (l’Horta Nord), en el que seria un nou cas de violència masclista. El presumpte autor dels fets, company sentimental de la víctima, s’ha llançat posteriorment des d’un quint pis i ha mort per l’impacte, segons informava el diari Levante-EMV.

 

L’assassinat de la dona ha sigut descobert cap a les 9.30 hores del matí, després que l’home es llançara des del quint pis. Agents de la Policia Local d’Alboraia s’han personat en el lloc dels fets, en un edifici del carrer de la Unió de la localitat, i han donat avís als serveis mèdics.

 

Els agents han entrat en el domicili que compartia la parella i han trobat el cos de la dona, que hauria mort de diverses punyalades. Segons Levante-EMV, per les valoracions del forense, la víctima hauria sigut assassinada cap a la 1.00 hores de la matinada d’este dilluns.

 

Els dos eren parella des de feia anys i no es tenia constància de denúncies de maltractament ni altres conflictes previs.

 

També et podria interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.