Anuncios

Assassinada una jove de 29 anys per la seua parella en Alboraia

 

ACTUALITZAT: La mare de la víctima i la seua cap estaven buscant a la jove, ja que no havia anat a treballar, motiu pel qual han avisat a la Policia Local. Quan els agents han acudit al domicili, han trobat a l’home, de 48 anys i nacionalitat romanesa, que en eixe moment s’ha tirat pel balcó.

 

Una dona de 29 anys ha sigut assassinada este dilluns en Alboraia (l’Horta Nord), en el que seria un nou cas de violència masclista. El presumpte autor dels fets, company sentimental de la víctima, s’ha llançat posteriorment des d’un quint pis i ha mort per l’impacte, segons informava el diari Levante-EMV.

Anuncios

 

L’assassinat de la dona ha sigut descobert cap a les 9.30 hores del matí, després que l’home es llançara des del quint pis. Agents de la Policia Local d’Alboraia s’han personat en el lloc dels fets, en un edifici del carrer de la Unió de la localitat, i han donat avís als serveis mèdics.

 

Els agents han entrat en el domicili que compartia la parella i han trobat el cos de la dona, que hauria mort de diverses punyalades. Segons Levante-EMV, per les valoracions del forense, la víctima hauria sigut assassinada cap a la 1.00 hores de la matinada d’este dilluns.

 

Els dos eren parella des de feia anys i no es tenia constància de denúncies de maltractament ni altres conflictes previs.

 

També et podria interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios