Assassinada una jove de 29 anys per la seua parella en Alboraia

 

ACTUALITZAT: La mare de la víctima i la seua cap estaven buscant a la jove, ja que no havia anat a treballar, motiu pel qual han avisat a la Policia Local. Quan els agents han acudit al domicili, han trobat a l’home, de 48 anys i nacionalitat romanesa, que en eixe moment s’ha tirat pel balcó.

 

Una dona de 29 anys ha sigut assassinada este dilluns en Alboraia (l’Horta Nord), en el que seria un nou cas de violència masclista. El presumpte autor dels fets, company sentimental de la víctima, s’ha llançat posteriorment des d’un quint pis i ha mort per l’impacte, segons informava el diari Levante-EMV.

 

L’assassinat de la dona ha sigut descobert cap a les 9.30 hores del matí, després que l’home es llançara des del quint pis. Agents de la Policia Local d’Alboraia s’han personat en el lloc dels fets, en un edifici del carrer de la Unió de la localitat, i han donat avís als serveis mèdics.

 

Els agents han entrat en el domicili que compartia la parella i han trobat el cos de la dona, que hauria mort de diverses punyalades. Segons Levante-EMV, per les valoracions del forense, la víctima hauria sigut assassinada cap a la 1.00 hores de la matinada d’este dilluns.

 

Els dos eren parella des de feia anys i no es tenia constància de denúncies de maltractament ni altres conflictes previs.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.