Troben un cadàver en el mar en Peníscola

Imatge d’arxiu de Peníscola | Cedida

 

ACTUALITZAT: Segons apuntava el diari Levante-EMV, el cadàver trobat en el mar en Peníscola podria correspondre a l’hostaler Frederic Lionel García, que havia desaparegut en la localitat el passat 27 de maig. La Guàrdia Civil va emetre un comunicat després de què el cos arribara a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, senyalant que podia correspondre al desaparegut. De Frederic Lionel García també va ser trobat el vehicle que portava quan va desaparéixer, una furgoneta, que estava submergida en l’aigua.

 

La Guàrdia Civil trobava un cadàver en el mar durant el matí d’este passat diumenge, en el Parc Natural de la Serra d’Irta, en el terme municipal de Peníscola (el Baix Maestrat), segons informava a Europa Press l’institut armat.

 

La troballa es produïa en les primeres hores del matí en el paratge de torre Badum i s’iniciaven les gestions per a procedir a la identificació del cos.

 

Així, el cadàver era traslladat a l’Institut Anatòmic Forense i el cas quedava en mans de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

Segons informava el diari Levante-EMV, el cadàver estava en prou mal estat, en procés de descomposició, el que podria significar que feia diverses setmanes que estava en l’aigua.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.