Troben un cadàver en el mar en Peníscola

Imatge d’arxiu de Peníscola | Cedida

 

ACTUALITZAT: Segons apuntava el diari Levante-EMV, el cadàver trobat en el mar en Peníscola podria correspondre a l’hostaler Frederic Lionel García, que havia desaparegut en la localitat el passat 27 de maig. La Guàrdia Civil va emetre un comunicat després de què el cos arribara a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, senyalant que podia correspondre al desaparegut. De Frederic Lionel García també va ser trobat el vehicle que portava quan va desaparéixer, una furgoneta, que estava submergida en l’aigua.

 

La Guàrdia Civil trobava un cadàver en el mar durant el matí d’este passat diumenge, en el Parc Natural de la Serra d’Irta, en el terme municipal de Peníscola (el Baix Maestrat), segons informava a Europa Press l’institut armat.

 

La troballa es produïa en les primeres hores del matí en el paratge de torre Badum i s’iniciaven les gestions per a procedir a la identificació del cos.

 

Així, el cadàver era traslladat a l’Institut Anatòmic Forense i el cas quedava en mans de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

Segons informava el diari Levante-EMV, el cadàver estava en prou mal estat, en procés de descomposició, el que podria significar que feia diverses setmanes que estava en l’aigua.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.