Troben un cadàver en el mar en Peníscola

Imatge d’arxiu de Peníscola | Cedida

 

ACTUALITZAT: Segons apuntava el diari Levante-EMV, el cadàver trobat en el mar en Peníscola podria correspondre a l’hostaler Frederic Lionel García, que havia desaparegut en la localitat el passat 27 de maig. La Guàrdia Civil va emetre un comunicat després de què el cos arribara a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, senyalant que podia correspondre al desaparegut. De Frederic Lionel García també va ser trobat el vehicle que portava quan va desaparéixer, una furgoneta, que estava submergida en l’aigua.

 

La Guàrdia Civil trobava un cadàver en el mar durant el matí d’este passat diumenge, en el Parc Natural de la Serra d’Irta, en el terme municipal de Peníscola (el Baix Maestrat), segons informava a Europa Press l’institut armat.

 

La troballa es produïa en les primeres hores del matí en el paratge de torre Badum i s’iniciaven les gestions per a procedir a la identificació del cos.

 

Així, el cadàver era traslladat a l’Institut Anatòmic Forense i el cas quedava en mans de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

Segons informava el diari Levante-EMV, el cadàver estava en prou mal estat, en procés de descomposició, el que podria significar que feia diverses setmanes que estava en l’aigua.

 

També et podria interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.