Troben un cadàver en el mar en Peníscola

Imatge d’arxiu de Peníscola | Cedida

 

ACTUALITZAT: Segons apuntava el diari Levante-EMV, el cadàver trobat en el mar en Peníscola podria correspondre a l’hostaler Frederic Lionel García, que havia desaparegut en la localitat el passat 27 de maig. La Guàrdia Civil va emetre un comunicat després de què el cos arribara a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, senyalant que podia correspondre al desaparegut. De Frederic Lionel García també va ser trobat el vehicle que portava quan va desaparéixer, una furgoneta, que estava submergida en l’aigua.

 

La Guàrdia Civil trobava un cadàver en el mar durant el matí d’este passat diumenge, en el Parc Natural de la Serra d’Irta, en el terme municipal de Peníscola (el Baix Maestrat), segons informava a Europa Press l’institut armat.

 

La troballa es produïa en les primeres hores del matí en el paratge de torre Badum i s’iniciaven les gestions per a procedir a la identificació del cos.

 

Així, el cadàver era traslladat a l’Institut Anatòmic Forense i el cas quedava en mans de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

Segons informava el diari Levante-EMV, el cadàver estava en prou mal estat, en procés de descomposició, el que podria significar que feia diverses setmanes que estava en l’aigua.

 

També et podria interessar…

Últimes notícies

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.