10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Troben el cadàver d’una dona nueta i amb una rosa en el pit en Múrcia

Els agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos de la dona en sa casa, despullada i amb una rosa al pit | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 42 anys i d’origen equatorià que va ser trobada en sa casa, en del llit, nueta i amb una rosa en el pit, segons informa ‘La Verdad’, la nit del dijous passat. Els fets han passat al municipi murcià de Torre Pacheco. Pareix ser que unes amigues de la víctima l’havien trobat a faltar en la faena i van avisar a les autoritats. Quan els agents van arribar no van rebre cap resposta de la dona i, per això finalment, van decidir entrar per una finestra al domicili utilitzant una escala.

 

Va ser en aquell moment quan els agents van trobar el cadàver de la dona, que estava estirada al llit en conill i amb una rosa al seu pit. La Guàrdia Civil creu que podria fer hores que estava morta quan va ser trobada, el dijous a les 23.15 hores. A més, el cos no presenta signes de violència.

 

Les primeres especulacions apunten a l’exparella de la víctima, també equatorià, com a responsable de la seua mort. Tot i que no es van trobar signes de violència en el cos, alguns coneguts i familiars de la víctima apunten que hauria pogut ser ell.

 

 

Guàrdia Civil

La víctima ja havia denunciat anteriorment maltractaments per part de la seua parella | Cedida

 

La dona havia denunciat al marit

La víctima hauria denunciat fa un temps a la seua exparella per maltractament, tot i que, segons ‘Europa Press’, les mesures de protecció que s’havien activat per a la denúncia ja no estaven actives.

 

Encara s’està esperant els resultats de l’autòpsia però la víctima sí que presentaria signes de violència i podria haver sigut estrangulada fet que, en un primer moment, s’havia descartat. Finalment, s’ha detingut a l’exparella de la dona i s’esperà que les seues declaracions puguen desvelar més informació sobre la mort de la víctima, al llit, despullada i amb una rosa en el pit. L’home ha sigut trobar en l’Aeroport de l’Altet, mentres intentava fugir i els agents l’han detingut per un presumpte delicte d’homicidi.

 

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.