Troben el cadàver d’una dona nueta i amb una rosa en el pit en Múrcia

Els agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos de la dona en sa casa, despullada i amb una rosa al pit | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 42 anys i d’origen equatorià que va ser trobada en sa casa, en del llit, nueta i amb una rosa en el pit, segons informa ‘La Verdad’, la nit del dijous passat. Els fets han passat al municipi murcià de Torre Pacheco. Pareix ser que unes amigues de la víctima l’havien trobat a faltar en la faena i van avisar a les autoritats. Quan els agents van arribar no van rebre cap resposta de la dona i, per això finalment, van decidir entrar per una finestra al domicili utilitzant una escala.

 

Va ser en aquell moment quan els agents van trobar el cadàver de la dona, que estava estirada al llit en conill i amb una rosa al seu pit. La Guàrdia Civil creu que podria fer hores que estava morta quan va ser trobada, el dijous a les 23.15 hores. A més, el cos no presenta signes de violència.

 

Les primeres especulacions apunten a l’exparella de la víctima, també equatorià, com a responsable de la seua mort. Tot i que no es van trobar signes de violència en el cos, alguns coneguts i familiars de la víctima apunten que hauria pogut ser ell.

 

 

Guàrdia Civil

La víctima ja havia denunciat anteriorment maltractaments per part de la seua parella | Cedida

 

La dona havia denunciat al marit

La víctima hauria denunciat fa un temps a la seua exparella per maltractament, tot i que, segons ‘Europa Press’, les mesures de protecció que s’havien activat per a la denúncia ja no estaven actives.

 

Encara s’està esperant els resultats de l’autòpsia però la víctima sí que presentaria signes de violència i podria haver sigut estrangulada fet que, en un primer moment, s’havia descartat. Finalment, s’ha detingut a l’exparella de la dona i s’esperà que les seues declaracions puguen desvelar més informació sobre la mort de la víctima, al llit, despullada i amb una rosa en el pit. L’home ha sigut trobar en l’Aeroport de l’Altet, mentres intentava fugir i els agents l’han detingut per un presumpte delicte d’homicidi.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.