Troben el cadàver d’una dona nueta i amb una rosa en el pit en Múrcia

Els agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos de la dona en sa casa, despullada i amb una rosa al pit | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 42 anys i d’origen equatorià que va ser trobada en sa casa, en del llit, nueta i amb una rosa en el pit, segons informa ‘La Verdad’, la nit del dijous passat. Els fets han passat al municipi murcià de Torre Pacheco. Pareix ser que unes amigues de la víctima l’havien trobat a faltar en la faena i van avisar a les autoritats. Quan els agents van arribar no van rebre cap resposta de la dona i, per això finalment, van decidir entrar per una finestra al domicili utilitzant una escala.

 

Va ser en aquell moment quan els agents van trobar el cadàver de la dona, que estava estirada al llit en conill i amb una rosa al seu pit. La Guàrdia Civil creu que podria fer hores que estava morta quan va ser trobada, el dijous a les 23.15 hores. A més, el cos no presenta signes de violència.

 

Les primeres especulacions apunten a l’exparella de la víctima, també equatorià, com a responsable de la seua mort. Tot i que no es van trobar signes de violència en el cos, alguns coneguts i familiars de la víctima apunten que hauria pogut ser ell.

 

 

Guàrdia Civil

La víctima ja havia denunciat anteriorment maltractaments per part de la seua parella | Cedida

 

La dona havia denunciat al marit

La víctima hauria denunciat fa un temps a la seua exparella per maltractament, tot i que, segons ‘Europa Press’, les mesures de protecció que s’havien activat per a la denúncia ja no estaven actives.

 

Encara s’està esperant els resultats de l’autòpsia però la víctima sí que presentaria signes de violència i podria haver sigut estrangulada fet que, en un primer moment, s’havia descartat. Finalment, s’ha detingut a l’exparella de la dona i s’esperà que les seues declaracions puguen desvelar més informació sobre la mort de la víctima, al llit, despullada i amb una rosa en el pit. L’home ha sigut trobar en l’Aeroport de l’Altet, mentres intentava fugir i els agents l’han detingut per un presumpte delicte d’homicidi.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.