Troben el cadàver d’una dona nueta i amb una rosa en el pit en Múrcia

Els agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos de la dona en sa casa, despullada i amb una rosa al pit | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 42 anys i d’origen equatorià que va ser trobada en sa casa, en del llit, nueta i amb una rosa en el pit, segons informa ‘La Verdad’, la nit del dijous passat. Els fets han passat al municipi murcià de Torre Pacheco. Pareix ser que unes amigues de la víctima l’havien trobat a faltar en la faena i van avisar a les autoritats. Quan els agents van arribar no van rebre cap resposta de la dona i, per això finalment, van decidir entrar per una finestra al domicili utilitzant una escala.

 

Va ser en aquell moment quan els agents van trobar el cadàver de la dona, que estava estirada al llit en conill i amb una rosa al seu pit. La Guàrdia Civil creu que podria fer hores que estava morta quan va ser trobada, el dijous a les 23.15 hores. A més, el cos no presenta signes de violència.

 

Les primeres especulacions apunten a l’exparella de la víctima, també equatorià, com a responsable de la seua mort. Tot i que no es van trobar signes de violència en el cos, alguns coneguts i familiars de la víctima apunten que hauria pogut ser ell.

 

 

Guàrdia Civil

La víctima ja havia denunciat anteriorment maltractaments per part de la seua parella | Cedida

 

La dona havia denunciat al marit

La víctima hauria denunciat fa un temps a la seua exparella per maltractament, tot i que, segons ‘Europa Press’, les mesures de protecció que s’havien activat per a la denúncia ja no estaven actives.

 

Encara s’està esperant els resultats de l’autòpsia però la víctima sí que presentaria signes de violència i podria haver sigut estrangulada fet que, en un primer moment, s’havia descartat. Finalment, s’ha detingut a l’exparella de la dona i s’esperà que les seues declaracions puguen desvelar més informació sobre la mort de la víctima, al llit, despullada i amb una rosa en el pit. L’home ha sigut trobar en l’Aeroport de l’Altet, mentres intentava fugir i els agents l’han detingut per un presumpte delicte d’homicidi.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.