Troben el cadàver d’una dona nueta i amb una rosa en el pit en Múrcia

Els agents de la Guàrdia Civil han trobat el cos de la dona en sa casa, despullada i amb una rosa al pit | Cedida

 

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 42 anys i d’origen equatorià que va ser trobada en sa casa, en del llit, nueta i amb una rosa en el pit, segons informa ‘La Verdad’, la nit del dijous passat. Els fets han passat al municipi murcià de Torre Pacheco. Pareix ser que unes amigues de la víctima l’havien trobat a faltar en la faena i van avisar a les autoritats. Quan els agents van arribar no van rebre cap resposta de la dona i, per això finalment, van decidir entrar per una finestra al domicili utilitzant una escala.

 

Va ser en aquell moment quan els agents van trobar el cadàver de la dona, que estava estirada al llit en conill i amb una rosa al seu pit. La Guàrdia Civil creu que podria fer hores que estava morta quan va ser trobada, el dijous a les 23.15 hores. A més, el cos no presenta signes de violència.

 

Les primeres especulacions apunten a l’exparella de la víctima, també equatorià, com a responsable de la seua mort. Tot i que no es van trobar signes de violència en el cos, alguns coneguts i familiars de la víctima apunten que hauria pogut ser ell.

 

 

Guàrdia Civil

La víctima ja havia denunciat anteriorment maltractaments per part de la seua parella | Cedida

 

La dona havia denunciat al marit

La víctima hauria denunciat fa un temps a la seua exparella per maltractament, tot i que, segons ‘Europa Press’, les mesures de protecció que s’havien activat per a la denúncia ja no estaven actives.

 

Encara s’està esperant els resultats de l’autòpsia però la víctima sí que presentaria signes de violència i podria haver sigut estrangulada fet que, en un primer moment, s’havia descartat. Finalment, s’ha detingut a l’exparella de la dona i s’esperà que les seues declaracions puguen desvelar més informació sobre la mort de la víctima, al llit, despullada i amb una rosa en el pit. L’home ha sigut trobar en l’Aeroport de l’Altet, mentres intentava fugir i els agents l’han detingut per un presumpte delicte d’homicidi.

 

Últimes notícies

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.