Troben el cadàver d’una dona en una platja de Torrevieja

El cos ha sigut trobat cap a les 9 del matí en la Platja | València Diari

 

El cadàver d’una dona de mitjana edat, la desaparició de la qual havia sigut denunciada pels seus familiars, ha sigut trobat hui en la platja dels Náufragos, en Torrevieja (Baix Segura), segons han informat a ‘Efe’ fonts pròximes al cas.

 

El cos sense vida ha sigut trobat cap a les nou del matí i, aparentment, no presentaria signes de violència, per la qual cosa els primers indicis apunten a la possibilitat d’una mort voluntària, tot i que s’està a l’espera del resultat de l’autòpsia, han explicat les mateixes fonts.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació sobre el cadàver trobat, que s’ha alçat abans del migdia per ordre judicial.

 

Les citades fonts no han precisat de moment la identitat de la morta, ni el seu lloc de residència habitual, però han concretat que la seua desaparició havia sigut denunciada «en els últims dies» pels seus familiars.

  

 

 

Últimes notícies

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.

Refugis climàtics i més coordinació a València davant l’arribada de calor extrem

El PSPV de la Diputació de València ha proposat activar un Cecopi i impulsar una xarxa de refugis climàtics i espais públics climatitzats per a protegir la població davant possibles episodis de calor extrem.

Retencions de fins a 7 km a l’A-7 per un accident a Torrent i un camió averiat a Riba-roja

Un accident sense ferits a Torrent i un camió averiat a Riba-roja de Túria en la A-7 estan provocant prop de set quilòmetres de retencions en l’àrea metropolitana de València.