Troben el cadàver d’una dona en una platja de Torrevieja

El cos ha sigut trobat cap a les 9 del matí en la Platja | València Diari

 

El cadàver d’una dona de mitjana edat, la desaparició de la qual havia sigut denunciada pels seus familiars, ha sigut trobat hui en la platja dels Náufragos, en Torrevieja (Baix Segura), segons han informat a ‘Efe’ fonts pròximes al cas.

 

El cos sense vida ha sigut trobat cap a les nou del matí i, aparentment, no presentaria signes de violència, per la qual cosa els primers indicis apunten a la possibilitat d’una mort voluntària, tot i que s’està a l’espera del resultat de l’autòpsia, han explicat les mateixes fonts.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació sobre el cadàver trobat, que s’ha alçat abans del migdia per ordre judicial.

 

Les citades fonts no han precisat de moment la identitat de la morta, ni el seu lloc de residència habitual, però han concretat que la seua desaparició havia sigut denunciada «en els últims dies» pels seus familiars.

  

 

 

Últimes notícies

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.