Detenen a l’alumne de 15 anys que li ha pegat ganivetades a la professora en València

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00, la Policia Nacional ha detingut a un menor de 15 anys després de pegar-li unes ganivetades a la seua professora en l’IES la Misericòrdia de la Ciutat de València. Segons pareix, tot ha començat quan la professora ha repartit les notes. Quan els companys de classe han presenciat l’agressió, li han tirat objectes a l’agressor per a que parara.

 

Cap a les 09.20, segons avança el diari ‘Levante’, la professora ha repartit les notes de l’avaluació i, en eixe moment, l’alumne s’ha alçat i li ha pegat unes quantes ganivetades en el muscle a la professora. Els altres alumnes, companys de classe de l’agressor, li han tirat cadires i altres objectes fins que ha parat i ha fugit corrents de l’aula, pujant al terrat de l’escola.

 

Quan la policia ha arribat, el xic estava sentat en la vora del terrat amenaçant de tirar-se. Després de les negociacions amb un agent especialitzat de la Policia Nacional, l’adolescent ha tirat el ganivet en terra i s’ha entregat sense resistència.

 

Quant a la víctima, una dona de 40 anys, ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de València per les ferides greus que ha patit. Tot i que, per sort, no li ha tocat cap punt vital i ha pogut ser atesa per una ambulància de Suport Vital Bàsic. El menor està en les dependències policials del Grup de Menors (GRUME) ara mateix.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.