Detenen a l’alumne de 15 anys que li ha pegat ganivetades a la professora en València

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00, la Policia Nacional ha detingut a un menor de 15 anys després de pegar-li unes ganivetades a la seua professora en l’IES la Misericòrdia de la Ciutat de València. Segons pareix, tot ha començat quan la professora ha repartit les notes. Quan els companys de classe han presenciat l’agressió, li han tirat objectes a l’agressor per a que parara.

 

Cap a les 09.20, segons avança el diari ‘Levante’, la professora ha repartit les notes de l’avaluació i, en eixe moment, l’alumne s’ha alçat i li ha pegat unes quantes ganivetades en el muscle a la professora. Els altres alumnes, companys de classe de l’agressor, li han tirat cadires i altres objectes fins que ha parat i ha fugit corrents de l’aula, pujant al terrat de l’escola.

 

Quan la policia ha arribat, el xic estava sentat en la vora del terrat amenaçant de tirar-se. Després de les negociacions amb un agent especialitzat de la Policia Nacional, l’adolescent ha tirat el ganivet en terra i s’ha entregat sense resistència.

 

Quant a la víctima, una dona de 40 anys, ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de València per les ferides greus que ha patit. Tot i que, per sort, no li ha tocat cap punt vital i ha pogut ser atesa per una ambulància de Suport Vital Bàsic. El menor està en les dependències policials del Grup de Menors (GRUME) ara mateix.

 

També et pot interessar…

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.