Detenen a l’alumne de 15 anys que li ha pegat ganivetades a la professora en València

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00, la Policia Nacional ha detingut a un menor de 15 anys després de pegar-li unes ganivetades a la seua professora en l’IES la Misericòrdia de la Ciutat de València. Segons pareix, tot ha començat quan la professora ha repartit les notes. Quan els companys de classe han presenciat l’agressió, li han tirat objectes a l’agressor per a que parara.

 

Cap a les 09.20, segons avança el diari ‘Levante’, la professora ha repartit les notes de l’avaluació i, en eixe moment, l’alumne s’ha alçat i li ha pegat unes quantes ganivetades en el muscle a la professora. Els altres alumnes, companys de classe de l’agressor, li han tirat cadires i altres objectes fins que ha parat i ha fugit corrents de l’aula, pujant al terrat de l’escola.

 

Quan la policia ha arribat, el xic estava sentat en la vora del terrat amenaçant de tirar-se. Després de les negociacions amb un agent especialitzat de la Policia Nacional, l’adolescent ha tirat el ganivet en terra i s’ha entregat sense resistència.

 

Quant a la víctima, una dona de 40 anys, ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de València per les ferides greus que ha patit. Tot i que, per sort, no li ha tocat cap punt vital i ha pogut ser atesa per una ambulància de Suport Vital Bàsic. El menor està en les dependències policials del Grup de Menors (GRUME) ara mateix.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.