Detenen a l’alumne de 15 anys que li ha pegat ganivetades a la professora en València

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00, la Policia Nacional ha detingut a un menor de 15 anys després de pegar-li unes ganivetades a la seua professora en l’IES la Misericòrdia de la Ciutat de València. Segons pareix, tot ha començat quan la professora ha repartit les notes. Quan els companys de classe han presenciat l’agressió, li han tirat objectes a l’agressor per a que parara.

 

Cap a les 09.20, segons avança el diari ‘Levante’, la professora ha repartit les notes de l’avaluació i, en eixe moment, l’alumne s’ha alçat i li ha pegat unes quantes ganivetades en el muscle a la professora. Els altres alumnes, companys de classe de l’agressor, li han tirat cadires i altres objectes fins que ha parat i ha fugit corrents de l’aula, pujant al terrat de l’escola.

 

Quan la policia ha arribat, el xic estava sentat en la vora del terrat amenaçant de tirar-se. Després de les negociacions amb un agent especialitzat de la Policia Nacional, l’adolescent ha tirat el ganivet en terra i s’ha entregat sense resistència.

 

Quant a la víctima, una dona de 40 anys, ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de València per les ferides greus que ha patit. Tot i que, per sort, no li ha tocat cap punt vital i ha pogut ser atesa per una ambulància de Suport Vital Bàsic. El menor està en les dependències policials del Grup de Menors (GRUME) ara mateix.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.

Ayala es penja i oferix disculpes a Dani Olmo pel seu empentó en la final del Mundial

Roberto Fabián Ayala, ajudant de Scaloni en l’Argentina, s’ha mostrat penedit pel seu empentó a Dani Olmo en la final del Mundial 2026 i ha assegurat que li demanarà disculpes en persona. També ha reconegut la superioritat d’Espanya i ha negat qualsevol gest de despege cap a la selecció campiona.

Cauen nou detinguts i 40 armes requisades en una xarxa d’armes liderada des de presó

Els Mossos d'Esquadra han desarticulat una banda de tràfic d’armes dirigida des d’una presó de Barcelona, amb nou detinguts i més de quaranta armes decomissades.

Morant tanca files amb Mascarell i denuncia l’“assetjament” del PP al PSPV

Diana Morant referma el seu suport a Vicent Mascarell després que un jutjat haja obert juí oral contra ell per presumptes calúmnies al PP i critica el clima d’odi en la política espanyola.

Un pescador salva una tortuga marina enredada en una boia davant Port de Sagunt

Una tortuga marina ha sigut rescatada davant la costa de Port de Sagunt gràcies a l’avís d’un pescador recreatiu, després d’aparéixer enredada en una boia i diversos caps. L’animal ha ingressat a l’ARCA del Mar de l’Oceanogràfic de València amb lesions al coll i a les aletes, però sense danys ossis aparents.

Aemet activa l’avís roig per 42 graus al sud del litoral de València i Alacant este dijous

Aemet ha activat per a este dijous l’avís roig al litoral sud de València i d’Alacant per màximes de fins a 42 graus, amb altres avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tot el territori valencià.

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.