Detenen a l’alumne de 15 anys que li ha pegat ganivetades a la professora en València

 

Este dimecres de matí, cap a les 10.00, la Policia Nacional ha detingut a un menor de 15 anys després de pegar-li unes ganivetades a la seua professora en l’IES la Misericòrdia de la Ciutat de València. Segons pareix, tot ha començat quan la professora ha repartit les notes. Quan els companys de classe han presenciat l’agressió, li han tirat objectes a l’agressor per a que parara.

 

Cap a les 09.20, segons avança el diari ‘Levante’, la professora ha repartit les notes de l’avaluació i, en eixe moment, l’alumne s’ha alçat i li ha pegat unes quantes ganivetades en el muscle a la professora. Els altres alumnes, companys de classe de l’agressor, li han tirat cadires i altres objectes fins que ha parat i ha fugit corrents de l’aula, pujant al terrat de l’escola.

 

Quan la policia ha arribat, el xic estava sentat en la vora del terrat amenaçant de tirar-se. Després de les negociacions amb un agent especialitzat de la Policia Nacional, l’adolescent ha tirat el ganivet en terra i s’ha entregat sense resistència.

 

Quant a la víctima, una dona de 40 anys, ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari de València per les ferides greus que ha patit. Tot i que, per sort, no li ha tocat cap punt vital i ha pogut ser atesa per una ambulància de Suport Vital Bàsic. El menor està en les dependències policials del Grup de Menors (GRUME) ara mateix.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.