Detingut com a presumpte autor de la mort d’una anciana en València el passat agost

Policia nacional

Imatge d’arxiu | Cos Nacional de Policia

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en la localitat de Bétera (el Camp de Túria) a un home de 39 anys com a presumpte autor de la mort d’una dona de 82 que va aparéixer morta en el seu domicili de València el passat 20 d’agost.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la troballa del cadàver d’una dona de 82 anys en el seu domicili de València, segons ha apuntat la Prefectura en un comunicat.

 

Encara que al principi tot apuntava a què es tractava d’una mort natural en no haver indicis de violència, els resultats de l’autòpsia van determinar que la causa de la mort era “d’etimologia homicida en haver mort per asfíxia per sufocació”.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents detenien a les 7.00 hores del matí d’este dimecres a un home de 39 anys, com a presumpte autor de la mort de la dona i de robatori de joies i diners en el seu domicili.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.