11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detingut com a presumpte autor de la mort d’una anciana en València el passat agost

Policia nacional

Imatge d’arxiu | Cos Nacional de Policia

 

Agents de la Policia Nacional detenien este dimecres en la localitat de Bétera (el Camp de Túria) a un home de 39 anys com a presumpte autor de la mort d’una dona de 82 que va aparéixer morta en el seu domicili de València el passat 20 d’agost.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de la troballa del cadàver d’una dona de 82 anys en el seu domicili de València, segons ha apuntat la Prefectura en un comunicat.

 

Encara que al principi tot apuntava a què es tractava d’una mort natural en no haver indicis de violència, els resultats de l’autòpsia van determinar que la causa de la mort era “d’etimologia homicida en haver mort per asfíxia per sufocació”.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents detenien a les 7.00 hores del matí d’este dimecres a un home de 39 anys, com a presumpte autor de la mort de la dona i de robatori de joies i diners en el seu domicili.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.