Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.