Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.