Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.