Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.