Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.