8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una menor ferida en ser atropellada en un pas de zebra en Benicarló

 

Este dijous de vesprada es produïa l’atropellament d’una jove en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat, segons informava el Periódico Mediterráneo.

 

El succés va ocórrer cap a les 17.00 hores de la vesprada, quan la menor, de 16 anys, estava travessant per un pas de zebra en la zona del creuament de l’avinguda Méndez Núñez amb el carrer Juan XXIII de la localitat.

 

Diversos testimonis van apuntar que, mentres creuava, la jove va ser atropellada per un Citroën C3 conduït per una dona, patint un fort impacte que la va fer eixir pels aires i desplaçar-se uns quants metres, fins que va caure en terra.

 

La xica va ser auxiliada per diversos vianants en un primer moment. Es va donar avís a Emergències 112 i es van personar en el lloc dels fets agents de la Policia Local i un metge i una enfermera del Centre de salut.

 

Els professionals mèdics van atendre a la jove fins que va arribar una unitat SAMU, que la va traslladar a l’Hospital de Vinaròs, amb un colp al cap i hemorràgia nasal. Tot i el fort impacte, la jove no va perdre el coneixement.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.