Una menor ferida en ser atropellada en un pas de zebra en Benicarló

 

Este dijous de vesprada es produïa l’atropellament d’una jove en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat, segons informava el Periódico Mediterráneo.

 

El succés va ocórrer cap a les 17.00 hores de la vesprada, quan la menor, de 16 anys, estava travessant per un pas de zebra en la zona del creuament de l’avinguda Méndez Núñez amb el carrer Juan XXIII de la localitat.

 

Diversos testimonis van apuntar que, mentres creuava, la jove va ser atropellada per un Citroën C3 conduït per una dona, patint un fort impacte que la va fer eixir pels aires i desplaçar-se uns quants metres, fins que va caure en terra.

 

La xica va ser auxiliada per diversos vianants en un primer moment. Es va donar avís a Emergències 112 i es van personar en el lloc dels fets agents de la Policia Local i un metge i una enfermera del Centre de salut.

 

Els professionals mèdics van atendre a la jove fins que va arribar una unitat SAMU, que la va traslladar a l’Hospital de Vinaròs, amb un colp al cap i hemorràgia nasal. Tot i el fort impacte, la jove no va perdre el coneixement.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.
FILMOTECA D'ESTIU