Una menor ferida en ser atropellada en un pas de zebra en Benicarló

 

Este dijous de vesprada es produïa l’atropellament d’una jove en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat, segons informava el Periódico Mediterráneo.

 

El succés va ocórrer cap a les 17.00 hores de la vesprada, quan la menor, de 16 anys, estava travessant per un pas de zebra en la zona del creuament de l’avinguda Méndez Núñez amb el carrer Juan XXIII de la localitat.

 

Diversos testimonis van apuntar que, mentres creuava, la jove va ser atropellada per un Citroën C3 conduït per una dona, patint un fort impacte que la va fer eixir pels aires i desplaçar-se uns quants metres, fins que va caure en terra.

 

La xica va ser auxiliada per diversos vianants en un primer moment. Es va donar avís a Emergències 112 i es van personar en el lloc dels fets agents de la Policia Local i un metge i una enfermera del Centre de salut.

 

Els professionals mèdics van atendre a la jove fins que va arribar una unitat SAMU, que la va traslladar a l’Hospital de Vinaròs, amb un colp al cap i hemorràgia nasal. Tot i el fort impacte, la jove no va perdre el coneixement.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.