Una menor ferida en ser atropellada en un pas de zebra en Benicarló

 

Este dijous de vesprada es produïa l’atropellament d’una jove en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat, segons informava el Periódico Mediterráneo.

 

El succés va ocórrer cap a les 17.00 hores de la vesprada, quan la menor, de 16 anys, estava travessant per un pas de zebra en la zona del creuament de l’avinguda Méndez Núñez amb el carrer Juan XXIII de la localitat.

 

Diversos testimonis van apuntar que, mentres creuava, la jove va ser atropellada per un Citroën C3 conduït per una dona, patint un fort impacte que la va fer eixir pels aires i desplaçar-se uns quants metres, fins que va caure en terra.

 

La xica va ser auxiliada per diversos vianants en un primer moment. Es va donar avís a Emergències 112 i es van personar en el lloc dels fets agents de la Policia Local i un metge i una enfermera del Centre de salut.

 

Els professionals mèdics van atendre a la jove fins que va arribar una unitat SAMU, que la va traslladar a l’Hospital de Vinaròs, amb un colp al cap i hemorràgia nasal. Tot i el fort impacte, la jove no va perdre el coneixement.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.