Una menor ferida en ser atropellada en un pas de zebra en Benicarló

 

Este dijous de vesprada es produïa l’atropellament d’una jove en la localitat de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat, segons informava el Periódico Mediterráneo.

 

El succés va ocórrer cap a les 17.00 hores de la vesprada, quan la menor, de 16 anys, estava travessant per un pas de zebra en la zona del creuament de l’avinguda Méndez Núñez amb el carrer Juan XXIII de la localitat.

 

Diversos testimonis van apuntar que, mentres creuava, la jove va ser atropellada per un Citroën C3 conduït per una dona, patint un fort impacte que la va fer eixir pels aires i desplaçar-se uns quants metres, fins que va caure en terra.

 

La xica va ser auxiliada per diversos vianants en un primer moment. Es va donar avís a Emergències 112 i es van personar en el lloc dels fets agents de la Policia Local i un metge i una enfermera del Centre de salut.

 

Els professionals mèdics van atendre a la jove fins que va arribar una unitat SAMU, que la va traslladar a l’Hospital de Vinaròs, amb un colp al cap i hemorràgia nasal. Tot i el fort impacte, la jove no va perdre el coneixement.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.