La Primitiva deixa un premi de més de 800.000 euros en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | La Primitiva

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous ha deixat un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha conseguit un premi de primera categoria (6 acerts), obtenint un import de 802.484,27 euros. El bitllet acertant ha sigut segellat en el carrer Sant Vicent de Paul, número 1, de la ciutat de València.

 

Esta primera categoria ha tingut en el sorteig de dijous un altre acertant en la ciutat de Sevilla, que també rebrà un import de 802.484,27 euros. Respecte a la categoria especial del sorteig, és a dir, 6 acerts i el reintegrament, este dijous no hi ha cap guanyador.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dijous 13 de juny de 2019 està formada pels números 12, 15, 21, 30, 44 i 47. El complementari és el 6 i el reintegrament el 9.

 

La Primitiva torna a posar-se en joc este dissabte, amb un pot de més de 15 milions d’euros, en concret 15.100.000 euros, que poden ser per a un únic acertant.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.