La Primitiva deixa un premi de més de 800.000 euros en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | La Primitiva

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous ha deixat un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha conseguit un premi de primera categoria (6 acerts), obtenint un import de 802.484,27 euros. El bitllet acertant ha sigut segellat en el carrer Sant Vicent de Paul, número 1, de la ciutat de València.

 

Esta primera categoria ha tingut en el sorteig de dijous un altre acertant en la ciutat de Sevilla, que també rebrà un import de 802.484,27 euros. Respecte a la categoria especial del sorteig, és a dir, 6 acerts i el reintegrament, este dijous no hi ha cap guanyador.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dijous 13 de juny de 2019 està formada pels números 12, 15, 21, 30, 44 i 47. El complementari és el 6 i el reintegrament el 9.

 

La Primitiva torna a posar-se en joc este dissabte, amb un pot de més de 15 milions d’euros, en concret 15.100.000 euros, que poden ser per a un únic acertant.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.