La Primitiva deixa un premi de més de 800.000 euros en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | La Primitiva

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous ha deixat un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha conseguit un premi de primera categoria (6 acerts), obtenint un import de 802.484,27 euros. El bitllet acertant ha sigut segellat en el carrer Sant Vicent de Paul, número 1, de la ciutat de València.

 

Esta primera categoria ha tingut en el sorteig de dijous un altre acertant en la ciutat de Sevilla, que també rebrà un import de 802.484,27 euros. Respecte a la categoria especial del sorteig, és a dir, 6 acerts i el reintegrament, este dijous no hi ha cap guanyador.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dijous 13 de juny de 2019 està formada pels números 12, 15, 21, 30, 44 i 47. El complementari és el 6 i el reintegrament el 9.

 

La Primitiva torna a posar-se en joc este dissabte, amb un pot de més de 15 milions d’euros, en concret 15.100.000 euros, que poden ser per a un únic acertant.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.