La Primitiva deixa un premi de més de 800.000 euros en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | La Primitiva

 

El sorteig de la Primitiva d’este dijous ha deixat un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha conseguit un premi de primera categoria (6 acerts), obtenint un import de 802.484,27 euros. El bitllet acertant ha sigut segellat en el carrer Sant Vicent de Paul, número 1, de la ciutat de València.

 

Esta primera categoria ha tingut en el sorteig de dijous un altre acertant en la ciutat de Sevilla, que també rebrà un import de 802.484,27 euros. Respecte a la categoria especial del sorteig, és a dir, 6 acerts i el reintegrament, este dijous no hi ha cap guanyador.

 

La combinació premiada de la Primitiva d’este dijous 13 de juny de 2019 està formada pels números 12, 15, 21, 30, 44 i 47. El complementari és el 6 i el reintegrament el 9.

 

La Primitiva torna a posar-se en joc este dissabte, amb un pot de més de 15 milions d’euros, en concret 15.100.000 euros, que poden ser per a un únic acertant.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.