16.1 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València

El motorista ha mort en l’accident   |  València Diari

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Este diumenge de matí, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident en l’autovia V-30, en el quilòmetre 7, en sentit cap a l’A-7, a l’altura de l’avinguda del Cid. Poc després el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís que una moto havia xocat contra una furgoneta.

 

El Centre d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, un home del qui no ha transcendit l’edat perquè no portava documentació. Però els cossos sanitaris no han pogut fer res per la víctima, que ha mort.

 

Per altra part, el conductor de la furgoneta, de 47 anys, presumptament ha abandonat el lloc de l’accident sense auxiliar a la víctima i els agents de la Guàrdia Civil immediatament han donat l’alerta a les patrulles del Subsector de Trànsit per a procedir a la localització i detenció de la persona. L’home fugit ha ocasionat un segon accident i, ràpidament, ha sigut localitzat.

 

Després de les primeres investigacions en el lloc dels fets sobre les causes de l’incident i els motius pels que l’home havia abandonat el lloc sense auxiliar a la víctima, els agents han detingut al conductor de la furgoneta. Se l’acusa de presumptes delictes de conducció d’un vehicle a motor amb temeritat manifesta posant en perill la vida o integritat de les persones, «imprudència greu amb resultat de mort i abandó del lloc de l’accident». Serà posat a la disposició de l’Autoritat Judicial una volta finalitzades les diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.

Quatre ferits, entre ells un bebé, en un xoc entre cotxe i furgoneta a València

Quatre persones han resultat ferides amb policontusiones després del xoc entre un cotxe i una furgoneta a València. L'avís va entrar a les 11.20 i els afectats van ser traslladats al Doctor Peset i al Clínic.