Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València

El motorista ha mort en l’accident   |  València Diari

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Este diumenge de matí, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident en l’autovia V-30, en el quilòmetre 7, en sentit cap a l’A-7, a l’altura de l’avinguda del Cid. Poc després el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís que una moto havia xocat contra una furgoneta.

 

El Centre d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, un home del qui no ha transcendit l’edat perquè no portava documentació. Però els cossos sanitaris no han pogut fer res per la víctima, que ha mort.

 

Per altra part, el conductor de la furgoneta, de 47 anys, presumptament ha abandonat el lloc de l’accident sense auxiliar a la víctima i els agents de la Guàrdia Civil immediatament han donat l’alerta a les patrulles del Subsector de Trànsit per a procedir a la localització i detenció de la persona. L’home fugit ha ocasionat un segon accident i, ràpidament, ha sigut localitzat.

 

Després de les primeres investigacions en el lloc dels fets sobre les causes de l’incident i els motius pels que l’home havia abandonat el lloc sense auxiliar a la víctima, els agents han detingut al conductor de la furgoneta. Se l’acusa de presumptes delictes de conducció d’un vehicle a motor amb temeritat manifesta posant en perill la vida o integritat de les persones, «imprudència greu amb resultat de mort i abandó del lloc de l’accident». Serà posat a la disposició de l’Autoritat Judicial una volta finalitzades les diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.