Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València

El motorista ha mort en l’accident   |  València Diari

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Este diumenge de matí, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident en l’autovia V-30, en el quilòmetre 7, en sentit cap a l’A-7, a l’altura de l’avinguda del Cid. Poc després el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís que una moto havia xocat contra una furgoneta.

 

El Centre d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, un home del qui no ha transcendit l’edat perquè no portava documentació. Però els cossos sanitaris no han pogut fer res per la víctima, que ha mort.

 

Per altra part, el conductor de la furgoneta, de 47 anys, presumptament ha abandonat el lloc de l’accident sense auxiliar a la víctima i els agents de la Guàrdia Civil immediatament han donat l’alerta a les patrulles del Subsector de Trànsit per a procedir a la localització i detenció de la persona. L’home fugit ha ocasionat un segon accident i, ràpidament, ha sigut localitzat.

 

Després de les primeres investigacions en el lloc dels fets sobre les causes de l’incident i els motius pels que l’home havia abandonat el lloc sense auxiliar a la víctima, els agents han detingut al conductor de la furgoneta. Se l’acusa de presumptes delictes de conducció d’un vehicle a motor amb temeritat manifesta posant en perill la vida o integritat de les persones, «imprudència greu amb resultat de mort i abandó del lloc de l’accident». Serà posat a la disposició de l’Autoritat Judicial una volta finalitzades les diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.