Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València

El motorista ha mort en l’accident   |  València Diari

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Este diumenge de matí, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident en l’autovia V-30, en el quilòmetre 7, en sentit cap a l’A-7, a l’altura de l’avinguda del Cid. Poc després el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís que una moto havia xocat contra una furgoneta.

 

El Centre d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, un home del qui no ha transcendit l’edat perquè no portava documentació. Però els cossos sanitaris no han pogut fer res per la víctima, que ha mort.

 

Per altra part, el conductor de la furgoneta, de 47 anys, presumptament ha abandonat el lloc de l’accident sense auxiliar a la víctima i els agents de la Guàrdia Civil immediatament han donat l’alerta a les patrulles del Subsector de Trànsit per a procedir a la localització i detenció de la persona. L’home fugit ha ocasionat un segon accident i, ràpidament, ha sigut localitzat.

 

Després de les primeres investigacions en el lloc dels fets sobre les causes de l’incident i els motius pels que l’home havia abandonat el lloc sense auxiliar a la víctima, els agents han detingut al conductor de la furgoneta. Se l’acusa de presumptes delictes de conducció d’un vehicle a motor amb temeritat manifesta posant en perill la vida o integritat de les persones, «imprudència greu amb resultat de mort i abandó del lloc de l’accident». Serà posat a la disposició de l’Autoritat Judicial una volta finalitzades les diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.