Mor un motorista en xocar contra una furgoneta en la V-30 en València

El motorista ha mort en l’accident   |  València Diari

 

ACTUALITZAT 17.00 hores. Este diumenge de matí, cap a les 09.45 hores, s’ha produït un accident en l’autovia V-30, en el quilòmetre 7, en sentit cap a l’A-7, a l’altura de l’avinguda del Cid. Poc després el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís que una moto havia xocat contra una furgoneta.

 

El Centre d’Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, un home del qui no ha transcendit l’edat perquè no portava documentació. Però els cossos sanitaris no han pogut fer res per la víctima, que ha mort.

 

Per altra part, el conductor de la furgoneta, de 47 anys, presumptament ha abandonat el lloc de l’accident sense auxiliar a la víctima i els agents de la Guàrdia Civil immediatament han donat l’alerta a les patrulles del Subsector de Trànsit per a procedir a la localització i detenció de la persona. L’home fugit ha ocasionat un segon accident i, ràpidament, ha sigut localitzat.

 

Després de les primeres investigacions en el lloc dels fets sobre les causes de l’incident i els motius pels que l’home havia abandonat el lloc sense auxiliar a la víctima, els agents han detingut al conductor de la furgoneta. Se l’acusa de presumptes delictes de conducció d’un vehicle a motor amb temeritat manifesta posant en perill la vida o integritat de les persones, «imprudència greu amb resultat de mort i abandó del lloc de l’accident». Serà posat a la disposició de l’Autoritat Judicial una volta finalitzades les diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.