Ferit després de bolcar el tractor que manejava i quedar atrapada la seua cama en Planes

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este migdia, cap a les 13.00 hores, un home de 43 anys ha patit un accident després de bolcar amb el seu tractor i quedar atrapada una de les seues cames. Els fets s’han produït en el terme municipal de Planes, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), per causes que de moment es desconeixen.   El […]

 

Este migdia, cap a les 13.00 hores, un home de 43 anys ha patit un accident després de bolcar amb el seu tractor i quedar atrapada una de les seues cames. Els fets s’han produït en el terme municipal de Planes, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), per causes que de moment es desconeixen.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i un helicòpter de la Generalitat que ha assistit al ferit, ja que presentava una fractura de fèmur.

 

Ràpidament, els servicis mèdics han evacuat a l’home del tractor i l’han traslladat a l’hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. A hores d’ara, es desconeix l’estat de salut de la víctima. 

 

Últimes notícies

Detingut a València un home de 24 anys per vendre cànnabis

La policia ha detingut un home de 24 anys en un local de València anunciat per atraure turistes estrangers. En el registre ha confiscat més d’un quilo de substàncies i 767 euros.

Descobrixen a Faura 400 quilos de material pirotècnic clandestí

La Guàrdia Civil ha trobat prop de 400 quilos de material pirotècnic sense autorització ni mesures de seguretat a Faura. Un operari ha sigut detingut.

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.