Un vaixell xoca contra una grua en el Port de València i ferix greument a un treballador

Este matí de diumenge, 13 de setembre, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un terrible accident en el port de València després de xocar un vaixell contra una grua. El vaixell ha ferit de gravetat a Roberto Mañez Blanco, un operari del port que ha caigut des d’uns 56 metres d’altura després de trencar-se la grua a on treballava.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Províncias’, el vaixell s’ha enganxat amb un cable de la grua quan anava a eixir del Port de València. Com a conseqüència de l’enganxament, la grua s’ha partit en dos i ha caigut. L’accident ha provocat que la víctima s’haja desplomat, quedant atrapat en la cabina, sense arribar a entrar en l’aigua.

L’home ha sigut testic dels fets i immediatament ha donat la veu d’alarma des de la seua cabina per a salvar la vida de la resta d’estibadors i camioners que estaven treballant en la zona. Afortunadament, cap dels seus companys ha necessitat atenció sanitària

 

El ferit greu ha sigut rescatat pels bombers i ha sigut traslladat ràpidament a l’hospital La Fe, a on es troba ferit de gravetat, encara que estable. Tal com han informat fonts de l’autoritat portuària, el treballador està fora de perill, però té diferents contusions

 

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.