15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un vaixell xoca contra una grua en el Port de València i ferix greument a un treballador

Este matí de diumenge, 13 de setembre, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un terrible accident en el port de València després de xocar un vaixell contra una grua. El vaixell ha ferit de gravetat a Roberto Mañez Blanco, un operari del port que ha caigut des d’uns 56 metres d’altura després de trencar-se la grua a on treballava.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Províncias’, el vaixell s’ha enganxat amb un cable de la grua quan anava a eixir del Port de València. Com a conseqüència de l’enganxament, la grua s’ha partit en dos i ha caigut. L’accident ha provocat que la víctima s’haja desplomat, quedant atrapat en la cabina, sense arribar a entrar en l’aigua.

L’home ha sigut testic dels fets i immediatament ha donat la veu d’alarma des de la seua cabina per a salvar la vida de la resta d’estibadors i camioners que estaven treballant en la zona. Afortunadament, cap dels seus companys ha necessitat atenció sanitària

 

El ferit greu ha sigut rescatat pels bombers i ha sigut traslladat ràpidament a l’hospital La Fe, a on es troba ferit de gravetat, encara que estable. Tal com han informat fonts de l’autoritat portuària, el treballador està fora de perill, però té diferents contusions

 

Últimes notícies

La comissió de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha citat al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per al 2 de febrer a les 11.00. Eixe dia també compareixerà una treballadora del 112 i José Manuel Cuenca ho farà el 9 de febrer.

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació