Un vaixell xoca contra una grua en el Port de València i ferix greument a un treballador

Este matí de diumenge, 13 de setembre, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un terrible accident en el port de València després de xocar un vaixell contra una grua. El vaixell ha ferit de gravetat a Roberto Mañez Blanco, un operari del port que ha caigut des d’uns 56 metres d’altura després de trencar-se la grua a on treballava.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Províncias’, el vaixell s’ha enganxat amb un cable de la grua quan anava a eixir del Port de València. Com a conseqüència de l’enganxament, la grua s’ha partit en dos i ha caigut. L’accident ha provocat que la víctima s’haja desplomat, quedant atrapat en la cabina, sense arribar a entrar en l’aigua.

L’home ha sigut testic dels fets i immediatament ha donat la veu d’alarma des de la seua cabina per a salvar la vida de la resta d’estibadors i camioners que estaven treballant en la zona. Afortunadament, cap dels seus companys ha necessitat atenció sanitària

 

El ferit greu ha sigut rescatat pels bombers i ha sigut traslladat ràpidament a l’hospital La Fe, a on es troba ferit de gravetat, encara que estable. Tal com han informat fonts de l’autoritat portuària, el treballador està fora de perill, però té diferents contusions

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.