14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Un vaixell xoca contra una grua en el Port de València i ferix greument a un treballador

Este matí de diumenge, 13 de setembre, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un terrible accident en el port de València després de xocar un vaixell contra una grua. El vaixell ha ferit de gravetat a Roberto Mañez Blanco, un operari del port que ha caigut des d’uns 56 metres d’altura després de trencar-se la grua a on treballava.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Províncias’, el vaixell s’ha enganxat amb un cable de la grua quan anava a eixir del Port de València. Com a conseqüència de l’enganxament, la grua s’ha partit en dos i ha caigut. L’accident ha provocat que la víctima s’haja desplomat, quedant atrapat en la cabina, sense arribar a entrar en l’aigua.

L’home ha sigut testic dels fets i immediatament ha donat la veu d’alarma des de la seua cabina per a salvar la vida de la resta d’estibadors i camioners que estaven treballant en la zona. Afortunadament, cap dels seus companys ha necessitat atenció sanitària

 

El ferit greu ha sigut rescatat pels bombers i ha sigut traslladat ràpidament a l’hospital La Fe, a on es troba ferit de gravetat, encara que estable. Tal com han informat fonts de l’autoritat portuària, el treballador està fora de perill, però té diferents contusions

 

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.