Un vaixell xoca contra una grua en el Port de València i ferix greument a un treballador

Este matí de diumenge, 13 de setembre, cap a les 09.40 hores, s’ha produït un terrible accident en el port de València després de xocar un vaixell contra una grua. El vaixell ha ferit de gravetat a Roberto Mañez Blanco, un operari del port que ha caigut des d’uns 56 metres d’altura després de trencar-se la grua a on treballava.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Províncias’, el vaixell s’ha enganxat amb un cable de la grua quan anava a eixir del Port de València. Com a conseqüència de l’enganxament, la grua s’ha partit en dos i ha caigut. L’accident ha provocat que la víctima s’haja desplomat, quedant atrapat en la cabina, sense arribar a entrar en l’aigua.

L’home ha sigut testic dels fets i immediatament ha donat la veu d’alarma des de la seua cabina per a salvar la vida de la resta d’estibadors i camioners que estaven treballant en la zona. Afortunadament, cap dels seus companys ha necessitat atenció sanitària

 

El ferit greu ha sigut rescatat pels bombers i ha sigut traslladat ràpidament a l’hospital La Fe, a on es troba ferit de gravetat, encara que estable. Tal com han informat fonts de l’autoritat portuària, el treballador està fora de perill, però té diferents contusions

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.