Dos ferits en un accident entre un cotxe i una moto en el Grau de Castelló

 

Este dissabte, cap a les 15.10 hores, una parella francesa ha tingut un accident de moto en el Grau de Castelló, en la rotonda situada en l’encreuament del carrer de la Concentració Harley Davidson i l’avinguda de Ferrandis Salvador.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets han requerit la presència d’una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), que ha atés a les dos víctimes, que han xocat contra un cotxe i han quedat tirats en la calçada. 

 

La dona ha conseguit alçar-se però l’home, de 64 anys, no podia fer-ho, a pesar de rebre l’ajuda de les persones que passaven per la zona. La dona, en canvi, no presentava ferides greus. 

Últimes notícies

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.

Gulácsi aposta pel Villarreal per a continuar al màxim nivell competitiu

El porter hongarés Peter Gulácsi ha sigut presentat com a nou jugador del Villarreal per a dos temporades i assegura que no va dubtar perquè considera el club un dels millors d’Espanya.

Un any de presó per passar 26 dies en un hotel de Castelló i anar-se’n sense pagar

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un any de presó un home que va estar 26 dies en pensió completa en un hotel de la Vall d’Alba i se’n va anar sense abonar 2.283 euros. La sentència és ferma i l’obliga també a indemnitzar l’establiment amb l’import defraudat més els interessos.

Juliol més càlid registrat a la Comunitat Valenciana i el més sec del segle

El juliol de 2026 ha sigut el més càlid registrat a la Comunitat Valenciana, amb 27,3 graus de mitjana, i el més sec del segle, amb només 2,5 litres per metre quadrat.
FILMOTECA D'ESTIU