Foc en una residència d’ancians en Benicàssim

Residència d'ancians Oasis Benicàssim

Han hagut de ser evacuats 50 ancians de la residència | Residència Oasis

 

ACTUALITZAT. A les 07.56 hores del matí, els bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rebut un avís d’incendi de la Residència Oasis de Benicàssim (la Plana Alta, Castelló). A causa del foc i del fum, 50 ancians han hagut de ser evacuats.

 

La persona que estava en l’habitació de la primera planta –a on ha començat el foc– ha hagut de ser atesa pels servicis mèdics com a conseqüència de les cremades i traslladat a l’Hospital de la Fe de València. A més, unes altres huit han necessitat atenció per danys lleus i han sigut portades a l’Hospital General de Castelló.

 

Incendi Benicàssim

Imatge de com ha quedat l’habitació de Benicàssim | Bombers Castelló

 

Segons pareix, l’incendi ha començat per culpa d’una televisió en l’habitació 26 del primer pis, tal com informa ‘Mediterráneo’. A les 9.49, i segons fonts del mateix diari, el foc s’ha donat per controlat del tot.

 

 

Últimes notícies

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.