Foc en una residència d’ancians en Benicàssim

Residència d'ancians Oasis Benicàssim

Han hagut de ser evacuats 50 ancians de la residència | Residència Oasis

 

ACTUALITZAT. A les 07.56 hores del matí, els bombers del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han rebut un avís d’incendi de la Residència Oasis de Benicàssim (la Plana Alta, Castelló). A causa del foc i del fum, 50 ancians han hagut de ser evacuats.

 

La persona que estava en l’habitació de la primera planta –a on ha començat el foc– ha hagut de ser atesa pels servicis mèdics com a conseqüència de les cremades i traslladat a l’Hospital de la Fe de València. A més, unes altres huit han necessitat atenció per danys lleus i han sigut portades a l’Hospital General de Castelló.

 

Incendi Benicàssim

Imatge de com ha quedat l’habitació de Benicàssim | Bombers Castelló

 

Segons pareix, l’incendi ha començat per culpa d’una televisió en l’habitació 26 del primer pis, tal com informa ‘Mediterráneo’. A les 9.49, i segons fonts del mateix diari, el foc s’ha donat per controlat del tot.

 

 

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.