Envia una foto del seu assassí a la seua família que el troba i el mata

Ejemplo de shortcode con estilo
La jove de 15 anys va notar que algú la seguia, en eixe moment va enviar una imatge del seu assassí a la seua família els qui el van trobar i el van matar

Karina Blanco Durán, una jove de 15 anys procedent de Colòmbia ha sigut violada i assassinada quan es dirigia a l’escola a Colòmbia. En el seu camí, la jove va notar que algú la seguia, va ser en eixe moment quan va traure el seu telèfon mòbil per a avisar a la seua família per WhatsApp i de pas enviar una foto de l’home que posteriorment es convertiria en el seu suposat assassí. Gràcies a aquesta imatge l’home va poder ser identificat.

El cos va ser llançat al riu

La jove de 16 anys va eixir de la seua casa el dimarts al matí per a anar al seu col·legi en Barri Nou. Com tots els dies, Karina havia de realitzar un trajecte d’aproximadament 50 minuts per a arribar a la carretera principal on esperava a l’autobús que la portaria a l’escola.

Hores després, la jove Karina va ser trobada sense vida i amb signes d’haver patit abús sexual i el seu cos va ser llançat a un riu. 

L’home, identificat com Alexander Carrillo, de 55 anys, va segrestar la jove, la va violar i després la va matar. El cos de Karina presentava signes d’apunyalament en el pit, braç i mentó. Gràcies a la imatge que havia enviat l’adolescent, les autoritats van poder localitzar a l’assassí.

Durant el seu trajecte, Karina es va adonar que algú la seguia pel que va enviar una foto del perseguidor a la seua família, els qui van eixir a la recerca de la menor d’edat.

L’home va ser assassinat brutalment

El presumpte culpable de la mort de la jove va ser identificat també per la resta dels veïns de la localitat i, després d’haver sigut capturat per la policia i mentre ho portaven a la comissaria, els ciutadans van traure del cotxe al violador per a colpejar-lo fins a matar-lo.

Últimes notícies

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.