20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Envia una foto del seu assassí a la seua família que el troba i el mata

Karina Blanco Durán, una jove de 15 anys procedent de Colòmbia ha sigut violada i assassinada quan es dirigia a l’escola a Colòmbia. En el seu camí, la jove va notar que algú la seguia, va ser en eixe moment quan va traure el seu telèfon mòbil per a avisar a la seua família per WhatsApp i de pas enviar una foto de l’home que posteriorment es convertiria en el seu suposat assassí. Gràcies a aquesta imatge l’home va poder ser identificat.

El cos va ser llançat al riu

La jove de 16 anys va eixir de la seua casa el dimarts al matí per a anar al seu col·legi en Barri Nou. Com tots els dies, Karina havia de realitzar un trajecte d’aproximadament 50 minuts per a arribar a la carretera principal on esperava a l’autobús que la portaria a l’escola.

Hores després, la jove Karina va ser trobada sense vida i amb signes d’haver patit abús sexual i el seu cos va ser llançat a un riu. 

L’home, identificat com Alexander Carrillo, de 55 anys, va segrestar la jove, la va violar i després la va matar. El cos de Karina presentava signes d’apunyalament en el pit, braç i mentó. Gràcies a la imatge que havia enviat l’adolescent, les autoritats van poder localitzar a l’assassí.

Durant el seu trajecte, Karina es va adonar que algú la seguia pel que va enviar una foto del perseguidor a la seua família, els qui van eixir a la recerca de la menor d’edat.

L’home va ser assassinat brutalment

El presumpte culpable de la mort de la jove va ser identificat també per la resta dels veïns de la localitat i, després d’haver sigut capturat per la policia i mentre ho portaven a la comissaria, els ciutadans van traure del cotxe al violador per a colpejar-lo fins a matar-lo.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.