Envia una foto del seu assassí a la seua família que el troba i el mata

Ejemplo de shortcode con estilo
La jove de 15 anys va notar que algú la seguia, en eixe moment va enviar una imatge del seu assassí a la seua família els qui el van trobar i el van matar

Karina Blanco Durán, una jove de 15 anys procedent de Colòmbia ha sigut violada i assassinada quan es dirigia a l’escola a Colòmbia. En el seu camí, la jove va notar que algú la seguia, va ser en eixe moment quan va traure el seu telèfon mòbil per a avisar a la seua família per WhatsApp i de pas enviar una foto de l’home que posteriorment es convertiria en el seu suposat assassí. Gràcies a aquesta imatge l’home va poder ser identificat.

El cos va ser llançat al riu

La jove de 16 anys va eixir de la seua casa el dimarts al matí per a anar al seu col·legi en Barri Nou. Com tots els dies, Karina havia de realitzar un trajecte d’aproximadament 50 minuts per a arribar a la carretera principal on esperava a l’autobús que la portaria a l’escola.

Hores després, la jove Karina va ser trobada sense vida i amb signes d’haver patit abús sexual i el seu cos va ser llançat a un riu. 

L’home, identificat com Alexander Carrillo, de 55 anys, va segrestar la jove, la va violar i després la va matar. El cos de Karina presentava signes d’apunyalament en el pit, braç i mentó. Gràcies a la imatge que havia enviat l’adolescent, les autoritats van poder localitzar a l’assassí.

Durant el seu trajecte, Karina es va adonar que algú la seguia pel que va enviar una foto del perseguidor a la seua família, els qui van eixir a la recerca de la menor d’edat.

L’home va ser assassinat brutalment

El presumpte culpable de la mort de la jove va ser identificat també per la resta dels veïns de la localitat i, després d’haver sigut capturat per la policia i mentre ho portaven a la comissaria, els ciutadans van traure del cotxe al violador per a colpejar-lo fins a matar-lo.

Últimes notícies

Mig segle de Ford Almussafes: del primer Fiesta al repte elèctric

La planta de Ford a Almussafes complix 50 anys este mes, amb el Ford Fiesta com a icona i una trajectòria clau d’innovació, exportació i ocupació que mira ara cap al vehicle elèctric i multienergia.

Aemet rebaixa els avisos però manté el risc per fortes pluges i mala mar a la Comunitat Valenciana

Aemet ha confirmat que la fase més crítica del temporal a la Comunitat Valenciana ja ha passat, però manté avisos taronja i grocs per fortes pluges, tronades i mala mar, sobretot al litoral de València.

El riu Vaca arriba a un nivell crític a Tavernes amb eixides d’aigua en diversos punts

El riu Vaca es troba en un nivell crític al seu pas per Tavernes de la Valldigna per les intenses pluges, amb eixides puntuals d’aigua i nombrosos camins tallats al trànsit.

2.000 noves places en residències universitàries amb 45 milions, 4,45 per a la UJI

El Govern central ha anunciat 45 milions d’euros per crear quasi 2.000 noves places en residències universitàries públiques, amb 4,45 milions per a la Universitat Jaume I de Castelló, i aprovarà també el nou Estatut de l’Estudiantat Universitari.

145 municipis del sud de València i nord d’Alacant queden confinats per l’Orden de la Generalitat

L’Orden de la Generalitat ha decretat el confinament de 145 municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per les fortes pluges, que ja han deixat més de 700 l/m2 acumulats. La mesura, amb base en la legislació de protecció civil, entra en vigor de manera immediata.

Renfe oferix canvis gratis per les fortes pluges a la Comunitat Valenciana

Renfe ha habilitat canvis i anul·lacions gratuïtes este dilluns per les greus pluges que afecten el litoral de la Comunitat Valenciana, amb possibles alteracions en el servici ferroviari durant tota la jornada. Aena recomana revisar vols i la Generalitat Valenciana prepara una orde de confinament en municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant.

Forna (Atzúbia) ix més colpada per la dana Adam amb 720 l/m² en 48 hores

La pedania de Forna, a Atzúbia (Alacant), ha acumulat 720 l/m² en 48 hores per la dana Adam, mentre diversos punts de la Safor i la Marina Alta han superat els 600 l/m². Aemet preveu que el vent de gregal afluixe al llarg del migdia, però les pluges continuaran algunes hores més.

Quinze helicòpters rescaten desenes de persones en zones inundades de València i Alacant

Una quinzena d’helicòpters participa este dilluns en el rescat de desenes de persones atrapades per les fortes pluges al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb més de 700 l/m2 en 24 hores. Les autoritats demanen que la població continue confinada per la situació de perill, malgrat el descens del nivell d’alerta meteorològica.