Envia una foto del seu assassí a la seua família que el troba i el mata

Karina Blanco Durán, una jove de 15 anys procedent de Colòmbia ha sigut violada i assassinada quan es dirigia a l’escola a Colòmbia. En el seu camí, la jove va notar que algú la seguia, va ser en eixe moment quan va traure el seu telèfon mòbil per a avisar a la seua família per WhatsApp i de pas enviar una foto de l’home que posteriorment es convertiria en el seu suposat assassí. Gràcies a aquesta imatge l’home va poder ser identificat.

El cos va ser llançat al riu

La jove de 16 anys va eixir de la seua casa el dimarts al matí per a anar al seu col·legi en Barri Nou. Com tots els dies, Karina havia de realitzar un trajecte d’aproximadament 50 minuts per a arribar a la carretera principal on esperava a l’autobús que la portaria a l’escola.

Hores després, la jove Karina va ser trobada sense vida i amb signes d’haver patit abús sexual i el seu cos va ser llançat a un riu. 

L’home, identificat com Alexander Carrillo, de 55 anys, va segrestar la jove, la va violar i després la va matar. El cos de Karina presentava signes d’apunyalament en el pit, braç i mentó. Gràcies a la imatge que havia enviat l’adolescent, les autoritats van poder localitzar a l’assassí.

Durant el seu trajecte, Karina es va adonar que algú la seguia pel que va enviar una foto del perseguidor a la seua família, els qui van eixir a la recerca de la menor d’edat.

L’home va ser assassinat brutalment

El presumpte culpable de la mort de la jove va ser identificat també per la resta dels veïns de la localitat i, després d’haver sigut capturat per la policia i mentre ho portaven a la comissaria, els ciutadans van traure del cotxe al violador per a colpejar-lo fins a matar-lo.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.