Envia una foto del seu assassí a la seua família que el troba i el mata

Karina Blanco Durán, una jove de 15 anys procedent de Colòmbia ha sigut violada i assassinada quan es dirigia a l’escola a Colòmbia. En el seu camí, la jove va notar que algú la seguia, va ser en eixe moment quan va traure el seu telèfon mòbil per a avisar a la seua família per WhatsApp i de pas enviar una foto de l’home que posteriorment es convertiria en el seu suposat assassí. Gràcies a aquesta imatge l’home va poder ser identificat.

El cos va ser llançat al riu

La jove de 16 anys va eixir de la seua casa el dimarts al matí per a anar al seu col·legi en Barri Nou. Com tots els dies, Karina havia de realitzar un trajecte d’aproximadament 50 minuts per a arribar a la carretera principal on esperava a l’autobús que la portaria a l’escola.

Hores després, la jove Karina va ser trobada sense vida i amb signes d’haver patit abús sexual i el seu cos va ser llançat a un riu. 

L’home, identificat com Alexander Carrillo, de 55 anys, va segrestar la jove, la va violar i després la va matar. El cos de Karina presentava signes d’apunyalament en el pit, braç i mentó. Gràcies a la imatge que havia enviat l’adolescent, les autoritats van poder localitzar a l’assassí.

Durant el seu trajecte, Karina es va adonar que algú la seguia pel que va enviar una foto del perseguidor a la seua família, els qui van eixir a la recerca de la menor d’edat.

L’home va ser assassinat brutalment

El presumpte culpable de la mort de la jove va ser identificat també per la resta dels veïns de la localitat i, després d’haver sigut capturat per la policia i mentre ho portaven a la comissaria, els ciutadans van traure del cotxe al violador per a colpejar-lo fins a matar-lo.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.

Josep Puerto apel·la a la motivació del València Basket després de l’ajustada derrota davant Panathinaikos

Josep Puerto ressalta que la forma en què Panathinaikos va celebrar la victòria per un punt reforça la motivació del València Basket per a lluitar el segon partit de quarts de l'Eurolliga en el Roig Arena.

El PSOE recorrerà al Suprem per a frenar les acusacions de Aldama

El PSOE anuncia que tornarà a demanar empara al Tribunal Suprem per a respondre a les acusacions de Víctor de Aldama i nega qualsevol finançament il·legal en el partit.

Pérez Llorca reclama esperar a la investigació sobre la contractació de la seua parella abans de jutjar

Juanfran Pérez Llorca demana deixar treballar a l'Agència Antifrau en la investigació sobre la plaça adjudicada a la seua parella en la Diputació de València abans de traure conclusions polítiques.