Gimeno va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans d’assassinar-les i portar-les al vaixell

 

El Tribunal Superior de Justícia de Canàries va informar este dijous a la vesprada de la localització d’un cos a Tenerife que correspon «pràcticament amb tota seguretat» a Olivia, de sis anys, una de les dos xiquetes desaparegudes al costat del seu pare, Tomás Gimeno, el passat 27 d’abril.

La Guàrdia Civil creu que el progenitor va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans de matar-les i traslladar-les a la llanxa.

El cos va ser trobat pel robot del vaixell de cerca Ángeles Alvariño a uns 1.000 metres de profunditat, a unes tres milles de la costa de Tenerife, i es trobava a l’interior d’una bossa d’esports amarrada a un àncora. Al costat hi havia una altra bossa d’esports buida.

La família ja coneix els detalls, però la investigació segueix mancant trobar tant al pare com a la xiqueta més xicoteta.

Els investigadors sempre van treballar amb la hipòtesi del possible parricidi i la troballa del cos confirmaria les sospites de la Guàrdia Civil, que busca ara sense descans el cos de la germana xicoteta, Anna, d’un any, així com el cos del Tomás Gimeno.

L’equip de ‘El programa de Ana Rosa’ analitza com es troba la investigació en estos moments i quins són els moviments dels agents.

Dani Montero explica que els agents ara mateix «busquen específicament objectes de metall amb un magnetòmetre, este envia uns senyals que reboten en el metall d’una forma diferent en el fons de la mar, estes concentracions de metall no es donen en la naturalesa i si rebota un positiu, és que hi ha un objecte«.

Els agents se centren a trobar ara mateix objectes per a llastrar com «la cadena de l’àncora, la botella i cinturó de plom«. Elements amb els quals es podria haver suïcidat Tomás. «Després de trobar la botella i la funda, la zona es restringeix molt més», informa Cruz Morcillo.

El suïcidi de Tomás Gimeno en la mar: hi ha una àrea delimitada

 

El pla que segueix Guàrdia Civil és que «ell tira les bosses amb els cossos de les xiquetes llastrades per l’àncora i després ell torna a port, si després s’ha tirat a la mar, ha sigut molt a prop»,

explica Ana Rosa. Cruz Morcillo afig sobre la zona del suïcidi: «Han creuat els dos telèfons en eixe moment, el de la primera vegada quan Ell crida des d’eixe punt en la mar, i després torna a cridar a la una i mitja, no és un quadrat perfecte ni molt menys, però és una zona molt pròxima».

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.