Gimeno va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans d’assassinar-les i portar-les al vaixell

 

El Tribunal Superior de Justícia de Canàries va informar este dijous a la vesprada de la localització d’un cos a Tenerife que correspon “pràcticament amb tota seguretat” a Olivia, de sis anys, una de les dos xiquetes desaparegudes al costat del seu pare, Tomás Gimeno, el passat 27 d’abril.

La Guàrdia Civil creu que el progenitor va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans de matar-les i traslladar-les a la llanxa.

El cos va ser trobat pel robot del vaixell de cerca Ángeles Alvariño a uns 1.000 metres de profunditat, a unes tres milles de la costa de Tenerife, i es trobava a l’interior d’una bossa d’esports amarrada a un àncora. Al costat hi havia una altra bossa d’esports buida.

La família ja coneix els detalls, però la investigació segueix mancant trobar tant al pare com a la xiqueta més xicoteta.

Els investigadors sempre van treballar amb la hipòtesi del possible parricidi i la troballa del cos confirmaria les sospites de la Guàrdia Civil, que busca ara sense descans el cos de la germana xicoteta, Anna, d’un any, així com el cos del Tomás Gimeno.

L’equip de ‘El programa de Ana Rosa’ analitza com es troba la investigació en estos moments i quins són els moviments dels agents.

Dani Montero explica que els agents ara mateix “busquen específicament objectes de metall amb un magnetòmetre, este envia uns senyals que reboten en el metall d’una forma diferent en el fons de la mar, estes concentracions de metall no es donen en la naturalesa i si rebota un positiu, és que hi ha un objecte“.

Els agents se centren a trobar ara mateix objectes per a llastrar com “la cadena de l’àncora, la botella i cinturó de plom“. Elements amb els quals es podria haver suïcidat Tomás. “Després de trobar la botella i la funda, la zona es restringeix molt més”, informa Cruz Morcillo.

El suïcidi de Tomás Gimeno en la mar: hi ha una àrea delimitada

 

El pla que segueix Guàrdia Civil és que “ell tira les bosses amb els cossos de les xiquetes llastrades per l’àncora i després ell torna a port, si després s’ha tirat a la mar, ha sigut molt a prop”,

explica Ana Rosa. Cruz Morcillo afig sobre la zona del suïcidi: “Han creuat els dos telèfons en eixe moment, el de la primera vegada quan Ell crida des d’eixe punt en la mar, i després torna a cridar a la una i mitja, no és un quadrat perfecte ni molt menys, però és una zona molt pròxima”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.