Gimeno va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans d’assassinar-les i portar-les al vaixell

 

El Tribunal Superior de Justícia de Canàries va informar este dijous a la vesprada de la localització d’un cos a Tenerife que correspon «pràcticament amb tota seguretat» a Olivia, de sis anys, una de les dos xiquetes desaparegudes al costat del seu pare, Tomás Gimeno, el passat 27 d’abril.

La Guàrdia Civil creu que el progenitor va drogar a les seues filles amb relaxants musculars abans de matar-les i traslladar-les a la llanxa.

El cos va ser trobat pel robot del vaixell de cerca Ángeles Alvariño a uns 1.000 metres de profunditat, a unes tres milles de la costa de Tenerife, i es trobava a l’interior d’una bossa d’esports amarrada a un àncora. Al costat hi havia una altra bossa d’esports buida.

La família ja coneix els detalls, però la investigació segueix mancant trobar tant al pare com a la xiqueta més xicoteta.

Els investigadors sempre van treballar amb la hipòtesi del possible parricidi i la troballa del cos confirmaria les sospites de la Guàrdia Civil, que busca ara sense descans el cos de la germana xicoteta, Anna, d’un any, així com el cos del Tomás Gimeno.

L’equip de ‘El programa de Ana Rosa’ analitza com es troba la investigació en estos moments i quins són els moviments dels agents.

Dani Montero explica que els agents ara mateix «busquen específicament objectes de metall amb un magnetòmetre, este envia uns senyals que reboten en el metall d’una forma diferent en el fons de la mar, estes concentracions de metall no es donen en la naturalesa i si rebota un positiu, és que hi ha un objecte«.

Els agents se centren a trobar ara mateix objectes per a llastrar com «la cadena de l’àncora, la botella i cinturó de plom«. Elements amb els quals es podria haver suïcidat Tomás. «Després de trobar la botella i la funda, la zona es restringeix molt més», informa Cruz Morcillo.

El suïcidi de Tomás Gimeno en la mar: hi ha una àrea delimitada

 

El pla que segueix Guàrdia Civil és que «ell tira les bosses amb els cossos de les xiquetes llastrades per l’àncora i després ell torna a port, si després s’ha tirat a la mar, ha sigut molt a prop»,

explica Ana Rosa. Cruz Morcillo afig sobre la zona del suïcidi: «Han creuat els dos telèfons en eixe moment, el de la primera vegada quan Ell crida des d’eixe punt en la mar, i després torna a cridar a la una i mitja, no és un quadrat perfecte ni molt menys, però és una zona molt pròxima».

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.