Desmantellen un grup criminal dedicat al robatori d’animals en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil, en el marc del pla contra els robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes ha desmantellat un grup criminal dedicat al robatori de bestiar en la província de València.   L’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació  ‘Corufo’, ha procedit a la detenció de 7 persones. Esta operació es va iniciar […]

 

La Guàrdia Civil, en el marc del pla contra els robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes ha desmantellat un grup criminal dedicat al robatori de bestiar en la província de València.

 

L’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Xàtiva, en el marc de l’operació  ‘Corufo’, ha procedit a la detenció de 7 persones. Esta operació es va iniciar a mitjans de març degut a diferents delictes comesos en explotacions ramaderes arribant ascendir el nombre d’animals furtats entre cabres i ovelles a 279. La majoria dels delictes van ser comesos durant l’estat d’alarma en la fase més crítica del confinament.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Gràcies a les detencions efectuades s’ha conseguit desarticular una organització criminal dedicada al robatori de bestiar tant oví com caprí que va arribar a cometre fins a 10 delictes de robatori amb força en les comarques de la Vall d’Albaida, La Costera i La Canal de Navarrés. A demés s’han pogut recuperar uns 40 espècies entre cabres i ovelles que han sigut reconeguts pels perjudicats. 

 

Posteriorment es va localitzar una explotació ramadera situada en la localitat de Canals, a on es van agarrar 40 animals, gran part d’ells reconeguts sense cap gènere de dubtes pels denunciants.

 

Modus operandi 

Estes persones robaven els animals per la nit en explotacions ramaderes, forçaven la porta trencant les cadenes per a entrar dins.

 

Usaven furgonetes per a transportar els animals, alguns d’estos animals van ser venuts a una persona que els guardava en un corral en la localitat de Canals.

 

El receptor d’este bestiar publicitava la venda dels animals a través d’Internet. La identificació del bestiar havia sigut eliminada per a que no se sabera la seua vertadera procedència.

 

Fase d’explotació

La fase d’explotació d’esta operació culmina amb la detenció de 7 homes d’edats compreses entre els 22 i 48 anys i nacionalitat espanyola i marroqui, per la seua presumpta implicació en els delictes de robatori amb força i pertinença a organització criminal.

 

Les diligències han passat a la disposició dels Jutjats de Xàtiva. 

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.