Brutal incendi en cremar-se un cotxe en la zona de la Marina de València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Esta vesprada de dissabte, 20 de febrer, s’ha produït un incendi en la Marina de València, en cremar-se un cotxe que ha causat una columna de fum visible des de la platja de la Malva-rosa.   Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle es trobava en la zona de la Marina, molt prop […]

 

Esta vesprada de dissabte, 20 de febrer, s’ha produït un incendi en la Marina de València, en cremar-se un cotxe que ha causat una columna de fum visible des de la platja de la Malva-rosa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el vehicle es trobava en la zona de la Marina, molt prop de l’edifici Veles e Vents, i per causes desconegudes ha començat a cremar-se. Fins al moment no ha transcendit més informació sobre este fet. 

Últimes notícies

L’alcalde de Cullera assegura que Mazón no li va parlar de la DANA en la telefonada

Jordi Mayor ha declarat que Carlos Mazón li va telefonar el 29 d’octubre però, segons ell, sense informar-lo de la DANA. L’alcalde defensa que Cullera va activar mesures preventives pròpies i que no va rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències.

Canvi brusc d’oratge: dana amb pluges fortes i desplom tèrmic el cap de setmana

Després de dies de calor anòmala, una dana arribarà a partir de dissabte amb pluges intenses sobretot a l’àrea mediterrània i Balears i amb una baixada generalitzada de les temperatures.

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.