Un incendi en el Parc Fluvial del Túria obliga a evacuar diferents edificis en Riba-roja

Incendi en el Parc Fluvial del Túria

Participen mitjans terrestres i aeris en l’extinció | 112 CV

Un incendi en el Parc Fluvial del Túria, en la localitat de Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València), ha obligat a evacuar algunes instal·lacions i edificis pròxims de manera preventiva pel fum generat, segons informa el 112 CV. En les faenes d’extinció participen mitjans aeris i terrestres.

 

El foc s’ha iniciat a última hora del matí, per causes no precisades, en una zona de canyar i herbes del parc fluvial. El Centre de Coordinació d’Emergències ha determinat l’Índex de Gravetat Potencial 1, que es referix a que l’incendi, en la seua evolució més desfavorable, puga preveure la necessitat de mesures per a la protecció de persones alienes al dispositiu d’extinció o que existisquen béns aïllats amenaçats de naturalesa no forestal o mal forestal.

 

En este sentit, s’ha establit la situació 1, que contempla que l’evolució de l’incendi puga afectar greument béns forestals o lleument a la població. Emergències ha mobilitzat un helicòpter de Castelló i ha mobilitzat un mitjà aeri de la Generalitat.

 

Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat a demés un altre helicòpter, tres unitats de bombers forestals, tres agents mediambientals, dos autobombes, una unitat de vigilància i sis dotacions del Consorci.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.