Un incendi en el Parc Fluvial del Túria obliga a evacuar diferents edificis en Riba-roja

Incendi en el Parc Fluvial del Túria

Participen mitjans terrestres i aeris en l’extinció | 112 CV

Un incendi en el Parc Fluvial del Túria, en la localitat de Riba-roja, en la comarca del Camp de Túria (València), ha obligat a evacuar algunes instal·lacions i edificis pròxims de manera preventiva pel fum generat, segons informa el 112 CV. En les faenes d’extinció participen mitjans aeris i terrestres.

 

El foc s’ha iniciat a última hora del matí, per causes no precisades, en una zona de canyar i herbes del parc fluvial. El Centre de Coordinació d’Emergències ha determinat l’Índex de Gravetat Potencial 1, que es referix a que l’incendi, en la seua evolució més desfavorable, puga preveure la necessitat de mesures per a la protecció de persones alienes al dispositiu d’extinció o que existisquen béns aïllats amenaçats de naturalesa no forestal o mal forestal.

 

En este sentit, s’ha establit la situació 1, que contempla que l’evolució de l’incendi puga afectar greument béns forestals o lleument a la població. Emergències ha mobilitzat un helicòpter de Castelló i ha mobilitzat un mitjà aeri de la Generalitat.

 

Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat a demés un altre helicòpter, tres unitats de bombers forestals, tres agents mediambientals, dos autobombes, una unitat de vigilància i sis dotacions del Consorci.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.