Un incendi en un pis en València s’estén al celobert de l’edifici

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este cap de setmana s’ha produït un incendi en un pis en València, concretament en el carrer de Gaspar Aguilar. Els Bombers de l’Ajuntament de València han informat de l’incendi, originat en una habitació de la casa, que ha acabat afectant al celobert de l’edifici.   Diverses dotacions dels parcs Sud i Oest dels […]

 

Este cap de setmana s’ha produït un incendi en un pis en València, concretament en el carrer de Gaspar Aguilar. Els Bombers de l’Ajuntament de València han informat de l’incendi, originat en una habitació de la casa, que ha acabat afectant al celobert de l’edifici.

 

Diverses dotacions dels parcs Sud i Oest dels bombers municipals han intervingut en l’incendi. Els efectius han extingit el foc i han ventilat la casa, el portal i el buit de l’escala. A pesar de la gravetat dels fets, ja que la casa ha quedat totalment calcinada, no hi ha hagut cap ferit.

 

 

Últimes notícies

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.