7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Quatre ferits per dos incendis en habitatges a Alacant

Un operatiu amb dotze bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat aquesta matinada per a extingir un incendi en habitatge, originat en un primer pis d’un edifici situat al carrer Els Pobles, on va resultar ferida per inhalació de fum una dona, que va ser atesa pels serveis sanitaris sense ser traslladada a l’hospital.

 

El SPEIS va rebre l’avís al voltant de les 00:30 hores, i fins al lloc de l‘incendi es van desplaçar tres patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos i van auxiliar a una dona, l’única inquilina de l’habitatge afectat, que es trobava amb un fort estat d’ansietat i havia inhalat fum, i tres dotacions amb el vehicle escales i dues Bomba Urbana Pesada i Lleugera, així com un SAMU.

 

Els Bombers del SPEIS, a la seua arribada van actuar amb celeritat muntant línies d’aigua, el foc estava localitzat en una de les habitacions, i el fum es va propagar ràpidament per l’ull de l’escala, afectant les plantes dels pisos superiors. 

 

Els bombers van intervindre extingint i amb els grups de pressió positiva per a ventilar, la intervenció va durar més d’una hora, i l’habitació va quedar calcinada, i per fum la resta de l’habitatge afectat. Les primeres investigacions apunten que l’incendi es va originar en el matalàs per causes que s’investiguen. Els veïns dels habitatges confrontants van ser desallotjats durant l’incendi, tornant als seus habitatges una vegada extingit el foc.

 

Els bombers extingeixen la matinada del dissabte altre incendi en habitatge amb tres ferits per inhalació de fum

Així mateix la matinada del dissabte els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), van acudir sobre les 03.50 hores, per a extingir un altre incendi originat en el nové pis, d’un habitatge situat en l’avinguda de Catedràtic Soler.

 

Segons fonts del SPEIS, onze bombers van intervindre amb celeritat muntant dues línies d’aigua per a extingir el foc, que es va iniciar en la cuina de l’habitatge, que va quedar afectada per les flames. La Policia Nacional va col·laborar en el desallotjament dels seus inquilins, tres homes, que van resultar ferits per inhalació de fum, i atesos pels serveis sanitaris, i un d’ells va necessitar ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant. La Policia Local també va desplaçar dues dotacions coordinant l’emergència i tallant els accessos, durant les tasques d’extinció i ventilació.

 

Les tasques d’extinció es van allargar més d’una hora, i una vegada apagat els efectius van procedir a realitzar les labors de sanejament i ventilació amb els grups de pressió positiva de tota la zona afectada.

 

Foc en vehicle en l’avinguda de Dénia

A més, els Bombers del SPEIS van intervindre d’urgència davant el foc originat en el motor d’un vehicle, el turisme que circula per l’avinguda de Dénia sentit Porta de la Mar la matinada del diumenge, quan va començar a cremar de sobte, sobre les 00.40 hores, la qual cosa va obligar la Policia Local a tallar durant més de mitja hora, tots dos sentits d’aquesta avinguda, fins que els efectius van aconseguir controlar-ho i extingir-ho.

 

Segons fonts policials a l’interior del vehicle es trobaven quatre ocupants, que van ser alertats per altres conductors, del foc que s’apreciava en el motor, podent baixar-se del turisme sense conseqüències, i fins al lloc de l’emergència es va desplaçar una dotació de bombers juntament amb tres patrulles de Policia Local per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del vehicle.

 

Els bombers van intervindre amb cinc efectius que van extingir el foc amb una línia d’aigua, i el vehicle ha quedat afectat per les flames, ja que va prendre ràpidament, quedant totalment calcinat, per causes que es desconeixen, i una grua el va traslladar per a poder obrir al trànsit l’avinguda.

 

En aquest sentit informar que el divendres a la vesprada es va incendiar un altre vehicle en camí de l’Alcoraya, els bombers van haver d’extingir-ho amb celeritat, ja que també va quedar totalment afectat per les flames, fins al lloc es va desplaçar una dotació amb sis bombers que els van pagar amb una línia d’aigua, i dues patrulles de Policia Local.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.