Anuncios

Quatre ferits per dos incendis en habitatges a Alacant

Un operatiu amb dotze bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat aquesta matinada per a extingir un incendi en habitatge, originat en un primer pis d’un edifici situat al carrer Els Pobles, on va resultar ferida per inhalació de fum una dona, que va ser atesa pels serveis sanitaris sense ser traslladada a l’hospital.

 

El SPEIS va rebre l’avís al voltant de les 00:30 hores, i fins al lloc de l‘incendi es van desplaçar tres patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos i van auxiliar a una dona, l’única inquilina de l’habitatge afectat, que es trobava amb un fort estat d’ansietat i havia inhalat fum, i tres dotacions amb el vehicle escales i dues Bomba Urbana Pesada i Lleugera, així com un SAMU.

Anuncios

 

Els Bombers del SPEIS, a la seua arribada van actuar amb celeritat muntant línies d’aigua, el foc estava localitzat en una de les habitacions, i el fum es va propagar ràpidament per l’ull de l’escala, afectant les plantes dels pisos superiors. 

 

Els bombers van intervindre extingint i amb els grups de pressió positiva per a ventilar, la intervenció va durar més d’una hora, i l’habitació va quedar calcinada, i per fum la resta de l’habitatge afectat. Les primeres investigacions apunten que l’incendi es va originar en el matalàs per causes que s’investiguen. Els veïns dels habitatges confrontants van ser desallotjats durant l’incendi, tornant als seus habitatges una vegada extingit el foc.

 

Els bombers extingeixen la matinada del dissabte altre incendi en habitatge amb tres ferits per inhalació de fum

Així mateix la matinada del dissabte els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), van acudir sobre les 03.50 hores, per a extingir un altre incendi originat en el nové pis, d’un habitatge situat en l’avinguda de Catedràtic Soler.

 

Segons fonts del SPEIS, onze bombers van intervindre amb celeritat muntant dues línies d’aigua per a extingir el foc, que es va iniciar en la cuina de l’habitatge, que va quedar afectada per les flames. La Policia Nacional va col·laborar en el desallotjament dels seus inquilins, tres homes, que van resultar ferits per inhalació de fum, i atesos pels serveis sanitaris, i un d’ells va necessitar ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant. La Policia Local també va desplaçar dues dotacions coordinant l’emergència i tallant els accessos, durant les tasques d’extinció i ventilació.

 

Les tasques d’extinció es van allargar més d’una hora, i una vegada apagat els efectius van procedir a realitzar les labors de sanejament i ventilació amb els grups de pressió positiva de tota la zona afectada.

 

Foc en vehicle en l’avinguda de Dénia

A més, els Bombers del SPEIS van intervindre d’urgència davant el foc originat en el motor d’un vehicle, el turisme que circula per l’avinguda de Dénia sentit Porta de la Mar la matinada del diumenge, quan va començar a cremar de sobte, sobre les 00.40 hores, la qual cosa va obligar la Policia Local a tallar durant més de mitja hora, tots dos sentits d’aquesta avinguda, fins que els efectius van aconseguir controlar-ho i extingir-ho.

 

Segons fonts policials a l’interior del vehicle es trobaven quatre ocupants, que van ser alertats per altres conductors, del foc que s’apreciava en el motor, podent baixar-se del turisme sense conseqüències, i fins al lloc de l’emergència es va desplaçar una dotació de bombers juntament amb tres patrulles de Policia Local per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del vehicle.

 

Els bombers van intervindre amb cinc efectius que van extingir el foc amb una línia d’aigua, i el vehicle ha quedat afectat per les flames, ja que va prendre ràpidament, quedant totalment calcinat, per causes que es desconeixen, i una grua el va traslladar per a poder obrir al trànsit l’avinguda.

 

En aquest sentit informar que el divendres a la vesprada es va incendiar un altre vehicle en camí de l’Alcoraya, els bombers van haver d’extingir-ho amb celeritat, ja que també va quedar totalment afectat per les flames, fins al lloc es va desplaçar una dotació amb sis bombers que els van pagar amb una línia d’aigua, i dues patrulles de Policia Local.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats

Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.

Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu

Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.

Buitrago fixa en un terç dels punts la salvació de l’Elx

El president de l'Elx, Joaquin Buitrago, considera que a l'equip li n'hi ha prou amb sumar un terç dels punts en joc en les quatre ultimes jornades per a assegurar la permanència en Primera Division.

Josep Puerto força les seues opcions de jugar l’habitació partida a Atenes malgrat el seu esquinç

El capità del València Basket, Josep Puerto, tracta d'arribar al quart partit de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos malgrat un esquinç de turmell que complica la seua presència.

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.
Anuncios