Quatre ferits per dos incendis en habitatges a Alacant

Un operatiu amb dotze bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), s’han desplaçat aquesta matinada per a extingir un incendi en habitatge, originat en un primer pis d’un edifici situat al carrer Els Pobles, on va resultar ferida per inhalació de fum una dona, que va ser atesa pels serveis sanitaris sense ser traslladada a l’hospital.

 

El SPEIS va rebre l’avís al voltant de les 00:30 hores, i fins al lloc de l‘incendi es van desplaçar tres patrulles de la Policia Local que van tallar els accessos i van auxiliar a una dona, l’única inquilina de l’habitatge afectat, que es trobava amb un fort estat d’ansietat i havia inhalat fum, i tres dotacions amb el vehicle escales i dues Bomba Urbana Pesada i Lleugera, així com un SAMU.

 

Els Bombers del SPEIS, a la seua arribada van actuar amb celeritat muntant línies d’aigua, el foc estava localitzat en una de les habitacions, i el fum es va propagar ràpidament per l’ull de l’escala, afectant les plantes dels pisos superiors. 

 

Els bombers van intervindre extingint i amb els grups de pressió positiva per a ventilar, la intervenció va durar més d’una hora, i l’habitació va quedar calcinada, i per fum la resta de l’habitatge afectat. Les primeres investigacions apunten que l’incendi es va originar en el matalàs per causes que s’investiguen. Els veïns dels habitatges confrontants van ser desallotjats durant l’incendi, tornant als seus habitatges una vegada extingit el foc.

 

Els bombers extingeixen la matinada del dissabte altre incendi en habitatge amb tres ferits per inhalació de fum

Així mateix la matinada del dissabte els bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), van acudir sobre les 03.50 hores, per a extingir un altre incendi originat en el nové pis, d’un habitatge situat en l’avinguda de Catedràtic Soler.

 

Segons fonts del SPEIS, onze bombers van intervindre amb celeritat muntant dues línies d’aigua per a extingir el foc, que es va iniciar en la cuina de l’habitatge, que va quedar afectada per les flames. La Policia Nacional va col·laborar en el desallotjament dels seus inquilins, tres homes, que van resultar ferits per inhalació de fum, i atesos pels serveis sanitaris, i un d’ells va necessitar ser traslladat a l’Hospital General d’Alacant. La Policia Local també va desplaçar dues dotacions coordinant l’emergència i tallant els accessos, durant les tasques d’extinció i ventilació.

 

Les tasques d’extinció es van allargar més d’una hora, i una vegada apagat els efectius van procedir a realitzar les labors de sanejament i ventilació amb els grups de pressió positiva de tota la zona afectada.

 

Foc en vehicle en l’avinguda de Dénia

A més, els Bombers del SPEIS van intervindre d’urgència davant el foc originat en el motor d’un vehicle, el turisme que circula per l’avinguda de Dénia sentit Porta de la Mar la matinada del diumenge, quan va començar a cremar de sobte, sobre les 00.40 hores, la qual cosa va obligar la Policia Local a tallar durant més de mitja hora, tots dos sentits d’aquesta avinguda, fins que els efectius van aconseguir controlar-ho i extingir-ho.

 

Segons fonts policials a l’interior del vehicle es trobaven quatre ocupants, que van ser alertats per altres conductors, del foc que s’apreciava en el motor, podent baixar-se del turisme sense conseqüències, i fins al lloc de l’emergència es va desplaçar una dotació de bombers juntament amb tres patrulles de Policia Local per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del vehicle.

 

Els bombers van intervindre amb cinc efectius que van extingir el foc amb una línia d’aigua, i el vehicle ha quedat afectat per les flames, ja que va prendre ràpidament, quedant totalment calcinat, per causes que es desconeixen, i una grua el va traslladar per a poder obrir al trànsit l’avinguda.

 

En aquest sentit informar que el divendres a la vesprada es va incendiar un altre vehicle en camí de l’Alcoraya, els bombers van haver d’extingir-ho amb celeritat, ja que també va quedar totalment afectat per les flames, fins al lloc es va desplaçar una dotació amb sis bombers que els van pagar amb una línia d’aigua, i dues patrulles de Policia Local.

Anuncios

Últimes notícies

La comissió sobre les VPP d’Alacant ajorna la votació del seu pla de treball

La comissió d'investigació sobre les vivendes de protecció pública a Alacant debat els plans de treball proposats, però posposa la seua votació per a una pròxima sessió després del desacord entre els grups.

El Vila-real encadena dos victòries de lliga seguides a Son Moix

El Vila-real arriba a Son Moix reforçat per dos triomfs consecutius en Lliga davant el Mallorca, dins d'un historial molt igualat en l'estadi balear.

El València només ha guanyat tres vegades en San Mamés en els últims quinze anys

El València visita a l'Athletic en San Mamés amb un balanç molt negatiu en Lliga en els últims quinze anys: només tres victòries en quinze partits com a visitant.

Elx i afició preparen una gran festa abans del decisiu partit davant l’Alabés

L'Elx celebrarà una festa amb la seua afició en el Fons Sud abans del dol clau davant l'Alabés, rival directe per la permanència, amb música, barres i gran recepció a l'equip.

Marcelino firma la seua tercera classificació del Vila-real per a la Champions i supera a Pellegrini

El Vila-real ha assegurat matemàticament la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, la sèptima de la seua història, i Marcelino suma ja tres classificacions, una més que Manuel Pellegrini.

Conselleria i sindicats exhibixen el seu xoc a Castelló davant la imminent vaga educativa

La consellera d'Educació i els sindicats escenifiquen a Castelló el seu profund desacord en plena escalada de mobilitzacions prèvies a la vaga educativa de l'11 de maig.

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.