Detinguts després d’intentar entrar en dos domicilis i un col·legi

Ejemplo de shortcode con estilo
Se'ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a tres persones, dos dones i un home, d’entre 20 i 39 anys, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita, després d’intentar entrar en dos domicilis diferents i un col·legi. En el moment de la detenció se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents.

Els fets van succeir el dissabte sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els policies realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte d’Exposició, on pel que sembla i segons un testimoni, dos dones i un home havien entrat en un edifici saltant el mur que dona accés als patis interiors.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc on van esbrinar que tres persones havien saltat el mur perimetral d’un complex d’habitatges i van accedir a l’interior d’un edifici, per a posteriorment dirigir-se un col·legi saltant novament el mur i al no poder accedir a l’interior, van entrar en un altre edifici usant, pel que sembla, la tècnica de la relliscada.

Amb totes les dades la patrulla va comprovar tots els edificis, sense localitzar a aquestes persones, observant marques en alguna de les portes, sent alertats novament per un testimoni que va localitzar a aquestes tres persones caminant per un dels carrers adjacents, per la qual cosa els agents immediatament es van dirigir al punt i els van donar l’alt, tirant els sospitosos diversos objectes que van ser recuperats pels policies.

Per tot això, els agents van detindre a les tres persones, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita i se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), que havien tirat al sòl per a intentar desfer-se de les proves, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents a l’interior de la roba de la dona.

Els detinguts han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.