Detinguts després d’intentar entrar en dos domicilis i un col·legi

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a tres persones, dos dones i un home, d’entre 20 i 39 anys, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita, després d’intentar entrar en dos domicilis diferents i un col·legi. En el moment de la detenció se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents.

Els fets van succeir el dissabte sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els policies realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte d’Exposició, on pel que sembla i segons un testimoni, dos dones i un home havien entrat en un edifici saltant el mur que dona accés als patis interiors.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc on van esbrinar que tres persones havien saltat el mur perimetral d’un complex d’habitatges i van accedir a l’interior d’un edifici, per a posteriorment dirigir-se un col·legi saltant novament el mur i al no poder accedir a l’interior, van entrar en un altre edifici usant, pel que sembla, la tècnica de la relliscada.

Amb totes les dades la patrulla va comprovar tots els edificis, sense localitzar a aquestes persones, observant marques en alguna de les portes, sent alertats novament per un testimoni que va localitzar a aquestes tres persones caminant per un dels carrers adjacents, per la qual cosa els agents immediatament es van dirigir al punt i els van donar l’alt, tirant els sospitosos diversos objectes que van ser recuperats pels policies.

Per tot això, els agents van detindre a les tres persones, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita i se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), que havien tirat al sòl per a intentar desfer-se de les proves, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents a l’interior de la roba de la dona.

Els detinguts han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.