Detinguts després d’intentar entrar en dos domicilis i un col·legi

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a tres persones, dos dones i un home, d’entre 20 i 39 anys, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita, després d’intentar entrar en dos domicilis diferents i un col·legi. En el moment de la detenció se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents.

Els fets van succeir el dissabte sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els policies realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte d’Exposició, on pel que sembla i segons un testimoni, dos dones i un home havien entrat en un edifici saltant el mur que dona accés als patis interiors.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc on van esbrinar que tres persones havien saltat el mur perimetral d’un complex d’habitatges i van accedir a l’interior d’un edifici, per a posteriorment dirigir-se un col·legi saltant novament el mur i al no poder accedir a l’interior, van entrar en un altre edifici usant, pel que sembla, la tècnica de la relliscada.

Amb totes les dades la patrulla va comprovar tots els edificis, sense localitzar a aquestes persones, observant marques en alguna de les portes, sent alertats novament per un testimoni que va localitzar a aquestes tres persones caminant per un dels carrers adjacents, per la qual cosa els agents immediatament es van dirigir al punt i els van donar l’alt, tirant els sospitosos diversos objectes que van ser recuperats pels policies.

Per tot això, els agents van detindre a les tres persones, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita i se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), que havien tirat al sòl per a intentar desfer-se de les proves, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents a l’interior de la roba de la dona.

Els detinguts han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica més inversió per a la Comunitat Valenciana des d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el potencial econòmic d’Alacant i ha exigit més inversió estatal per a la Comunitat Valenciana, que considera infrafinançada. El president ha llançat este missatge en l’obertura del VI Foro Económico Español d’Alacant, al Districte Digital.

Cullera es transforma en capital mundial de l’arròs amb quatre dies de festa gastronòmica

Cullera acollirà del 15 al 18 d’octubre la III Biennal Mundial de l’Arròs, amb més de 80 propostes de gastronomia, música, humor i oci per a tots els públics. Degustacions, tapes, concerts i activitats familiars convertiran la ciutat en un gran escenari amb l’arròs com a protagonista.

El PP critica que Bernabé encapçale la llista del PSOE per València el 29N

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, acusa el PSOE de desatendre València en triar Pilar Bernabé com a cap de llista per la província el 29N. Vox també qüestiona el moviment i augura que prompte es coneixeran les seues pròpies candidatures.

Pérez Llorca defensa que el PP busca els perfils més idonis per al 29-N

Juanfran Pérez Llorca assegura a Alacant que el PP està centrant les llistes del 29-N en persones idònies per a treballar per la Comunitat Valenciana i critica el repartiment de càrrecs en el PSOE.

Compromís alerta que l’exigència de 10 anys d’empadronament vulnera la norma europea

Compromís denuncia que la “prioritat nacional” de PP i Vox en ajudes a la vivenda, amb 10 anys d’empadronament exigits, contradiu el límit de 5 anys que marca el Tribunal de Justícia de la UE.

Muñoz destaca la llista del PSPV per València com a clau per a guanyar el 23J

El síndic José Muñoz assegura que la candidatura del PSPV-PSOE per València al Congrés és una llista molt potent, encapçalada per Pilar Bernabé, que ix a guanyar les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca retreu que Sánchez no acompanye els reis en el viatge a Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha dit a Alacant que li sorprén que Pedro Sánchez no acompanye els reis a Ceuta i Melilla després de la crisi migratòria de l’estiu, i ha defensat que la visita és molt necessària per als veïns de la ciutat autònoma.

Deu morts en carretera durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs

Deu persones han perdut la vida en deu accidents de trànsit durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs, i set víctimes eren usuaris vulnerables. La majoria de sinistres s’han produït en vies convencionals segons la DGT.