Detinguts després d’intentar entrar en dos domicilis i un col·legi

Ejemplo de shortcode con estilo
Se'ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a tres persones, dos dones i un home, d’entre 20 i 39 anys, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita, després d’intentar entrar en dos domicilis diferents i un col·legi. En el moment de la detenció se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents.

Els fets van succeir el dissabte sobre les quatre i mitja de la vesprada, quan els policies realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte d’Exposició, on pel que sembla i segons un testimoni, dos dones i un home havien entrat en un edifici saltant el mur que dona accés als patis interiors.

Els agents es van dirigir immediatament al lloc on van esbrinar que tres persones havien saltat el mur perimetral d’un complex d’habitatges i van accedir a l’interior d’un edifici, per a posteriorment dirigir-se un col·legi saltant novament el mur i al no poder accedir a l’interior, van entrar en un altre edifici usant, pel que sembla, la tècnica de la relliscada.

Amb totes les dades la patrulla va comprovar tots els edificis, sense localitzar a aquestes persones, observant marques en alguna de les portes, sent alertats novament per un testimoni que va localitzar a aquestes tres persones caminant per un dels carrers adjacents, per la qual cosa els agents immediatament es van dirigir al punt i els van donar l’alt, tirant els sospitosos diversos objectes que van ser recuperats pels policies.

Per tot això, els agents van detindre a les tres persones, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força en les coses i un altre d’associació il·lícita i se’ls van intervindre dos tornavisos, guants i tres plàstics durs (usats per a la tècnica de la relliscada), que havien tirat al sòl per a intentar desfer-se de les proves, a més de 900 euros, una polsera, una cadena i un parell de pendents a l’interior de la roba de la dona.

Els detinguts han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.