Detenen a José Luis Moreno per liderar una xarxa d’estafes i blanqueig de capitals

 

El productor i empresari José Luis Moreno ha sigut detingut en una operació policial que persegueix entramat criminal dedicat a estafes financeres i blanqueig de capitals.

José Luis Moreno lideraria suposadament esta xarxa amb més de cinquanta implicats i se l’acusa de diversos delictes, entre els quals estan organització criminal, estafa, blanqueig i alçament de béns.

L’operació, batejada amb el nom de Titella, està sent supervisada pel titular del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, Ismael Moreno.

Segons ‘El Confidencial’, que assenyala fonts pròximes a la investigació, esta organització hauria ordit una complexa xarxa societària amb més de 700 mercantils per a apropiar-se dels diners de crèdits bancaris.

Es calcula que els investigats van estafar més de 50 milions d’euros.

Últimes notícies

El PSPV exigix al Consell que retire de manera definitiva la reforma de la llei Trans

El PSPV ha demanat al Consell que retire de forma definitiva la reforma de la llei Trans valenciana després que el Tribunal Constitucional haja mantingut la suspensió cautelar de diversos preceptes per possible perjudici greu a menors trans.

L’ocupació turística puja un 4,3 % fins a juny i suma 268.949 afiliats a la Comunitat

L’afiliació a la Seguretat Social en activitats turístiques ha crescut un 4,3 % a la Comunitat Valenciana fins a juny, amb 268.949 assalariats, en un context d’augment generalitzat de l’ocupació turística a Espanya.

Avis groc per fortes tempestes al nord de Castelló i calor extrema a València i Alacant

Aemet ha activat per a divendres i dissabte l’avís groc per tempestes intenses a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 38 graus a punts de València i Alacant.

Troben una patera buida entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall a Benidorm

La Policia Local de Benidorm ha localitzat a primera hora del matí una patera a la deriva entre la cala del Tío Ximo i Punta Cavall, sense rastre dels ocupants. Els agents han inspeccionat la zona i no descarten que apareguen altres embarcacions en les pròximes hores.

Educació injecta 8 milions més en obres a 10 col·legis i instituts de la Comunitat

La Conselleria d'Educació ha augmentat en quasi 8 milions el pressupost per a obres en huit col·legis i dos instituts de la Comunitat Valenciana, fins a una inversió global pròxima als 50 milions. València concentra la major part de les actuacions, amb centres a Estivella, Almoines, Puçol, Sagunt, Canals i Bellreguard.

Creix el front veïnal i municipal contra el macroabocador de Zarra

Representants veïnals i ajuntaments del Valle de Ayora-Cofrentes han traslladat al Consell el seu rebuig al macroabocador de Zarra, mentre s’amplia l’oposició social i política al projecte.

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.
FILMOTECA D'ESTIU