15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detenen a José Luis Moreno per liderar una xarxa d’estafes i blanqueig de capitals

 

El productor i empresari José Luis Moreno ha sigut detingut en una operació policial que persegueix entramat criminal dedicat a estafes financeres i blanqueig de capitals.

José Luis Moreno lideraria suposadament esta xarxa amb més de cinquanta implicats i se l’acusa de diversos delictes, entre els quals estan organització criminal, estafa, blanqueig i alçament de béns.

L’operació, batejada amb el nom de Titella, està sent supervisada pel titular del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, Ismael Moreno.

Segons ‘El Confidencial’, que assenyala fonts pròximes a la investigació, esta organització hauria ordit una complexa xarxa societària amb més de 700 mercantils per a apropiar-se dels diners de crèdits bancaris.

Es calcula que els investigats van estafar més de 50 milions d’euros.

Últimes notícies

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.