La jutge autoritza la fi de la cerca de Tomás Gimeno i Anna

La jutge que investiga l’assassinat d’Olivia i Anna a les mans del seu pare a Tenerife autoritzarà en els pròxims dies la fi de les operacions de rastreig del vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño a la recerca dels cossos del presumpte assassí Tomás Gimeno i la seua filla Anna, en arribar a la conclusió, tant la instructora com el responsable d’operacions de l’embarcació, que és “impossible” continuar amb el rastreig davant l’escarpat del terreny submarí.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número dos de Santa Cruz de Tenerife, òrgan competent per a la investigació del cas, ha pres hui esta decisió, després d’haver rebut un informe del responsable d’operacions del vaixell que qualifica de “completament inabordable” l’exploració en la zona on hipotèticament podrien localitzar-se nous resultats, segons ha informat el TSJC.

El vaixell Ángeles Alvariño romania atracat en el moll de Santa Cruz de Tenerife després que el dilluns haguera de marxar-se de la zona de cerca per les males condicions meteorològiques.

Beatriz demana lleis més dures

 

Beatriz Zimmerman, la mare de les xiquetes Anna i Olivia, les xicotetes que van desaparéixer al costat del seu pare Tomás Gimeno a Tenerife el passat 27 d’abril, ha difós una carta on assegura estar patint “el dolor de l’acte més monstruós que una persona pot cometre: matar als seus propis i innocents fills”.

Per això, desitja que la mort d’Anna i Olivia “no haja sigut en va” i demana que les lleis “es posen més dures protegint els xiquets” perquè “ells no tenen per què carregar amb aqueixa motxilla”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.