La jutge autoritza la fi de la cerca de Tomás Gimeno i Anna

La jutge que investiga l’assassinat d’Olivia i Anna a les mans del seu pare a Tenerife autoritzarà en els pròxims dies la fi de les operacions de rastreig del vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño a la recerca dels cossos del presumpte assassí Tomás Gimeno i la seua filla Anna, en arribar a la conclusió, tant la instructora com el responsable d’operacions de l’embarcació, que és “impossible” continuar amb el rastreig davant l’escarpat del terreny submarí.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número dos de Santa Cruz de Tenerife, òrgan competent per a la investigació del cas, ha pres hui esta decisió, després d’haver rebut un informe del responsable d’operacions del vaixell que qualifica de “completament inabordable” l’exploració en la zona on hipotèticament podrien localitzar-se nous resultats, segons ha informat el TSJC.

El vaixell Ángeles Alvariño romania atracat en el moll de Santa Cruz de Tenerife després que el dilluns haguera de marxar-se de la zona de cerca per les males condicions meteorològiques.

Beatriz demana lleis més dures

 

Beatriz Zimmerman, la mare de les xiquetes Anna i Olivia, les xicotetes que van desaparéixer al costat del seu pare Tomás Gimeno a Tenerife el passat 27 d’abril, ha difós una carta on assegura estar patint “el dolor de l’acte més monstruós que una persona pot cometre: matar als seus propis i innocents fills”.

Per això, desitja que la mort d’Anna i Olivia “no haja sigut en va” i demana que les lleis “es posen més dures protegint els xiquets” perquè “ells no tenen per què carregar amb aqueixa motxilla”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.