La jutge autoritza la fi de la cerca de Tomás Gimeno i Anna

La jutge que investiga l’assassinat d’Olivia i Anna a les mans del seu pare a Tenerife autoritzarà en els pròxims dies la fi de les operacions de rastreig del vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño a la recerca dels cossos del presumpte assassí Tomás Gimeno i la seua filla Anna, en arribar a la conclusió, tant la instructora com el responsable d’operacions de l’embarcació, que és «impossible» continuar amb el rastreig davant l’escarpat del terreny submarí.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número dos de Santa Cruz de Tenerife, òrgan competent per a la investigació del cas, ha pres hui esta decisió, després d’haver rebut un informe del responsable d’operacions del vaixell que qualifica de «completament inabordable» l’exploració en la zona on hipotèticament podrien localitzar-se nous resultats, segons ha informat el TSJC.

El vaixell Ángeles Alvariño romania atracat en el moll de Santa Cruz de Tenerife després que el dilluns haguera de marxar-se de la zona de cerca per les males condicions meteorològiques.

Beatriz demana lleis més dures

 

Beatriz Zimmerman, la mare de les xiquetes Anna i Olivia, les xicotetes que van desaparéixer al costat del seu pare Tomás Gimeno a Tenerife el passat 27 d’abril, ha difós una carta on assegura estar patint «el dolor de l’acte més monstruós que una persona pot cometre: matar als seus propis i innocents fills».

Per això, desitja que la mort d’Anna i Olivia «no haja sigut en va» i demana que les lleis «es posen més dures protegint els xiquets» perquè «ells no tenen per què carregar amb aqueixa motxilla».

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.