La jutge autoritza la fi de la cerca de Tomás Gimeno i Anna

La jutge que investiga l’assassinat d’Olivia i Anna a les mans del seu pare a Tenerife autoritzarà en els pròxims dies la fi de les operacions de rastreig del vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño a la recerca dels cossos del presumpte assassí Tomás Gimeno i la seua filla Anna, en arribar a la conclusió, tant la instructora com el responsable d’operacions de l’embarcació, que és “impossible” continuar amb el rastreig davant l’escarpat del terreny submarí.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número dos de Santa Cruz de Tenerife, òrgan competent per a la investigació del cas, ha pres hui esta decisió, després d’haver rebut un informe del responsable d’operacions del vaixell que qualifica de “completament inabordable” l’exploració en la zona on hipotèticament podrien localitzar-se nous resultats, segons ha informat el TSJC.

El vaixell Ángeles Alvariño romania atracat en el moll de Santa Cruz de Tenerife després que el dilluns haguera de marxar-se de la zona de cerca per les males condicions meteorològiques.

Beatriz demana lleis més dures

 

Beatriz Zimmerman, la mare de les xiquetes Anna i Olivia, les xicotetes que van desaparéixer al costat del seu pare Tomás Gimeno a Tenerife el passat 27 d’abril, ha difós una carta on assegura estar patint “el dolor de l’acte més monstruós que una persona pot cometre: matar als seus propis i innocents fills”.

Per això, desitja que la mort d’Anna i Olivia “no haja sigut en va” i demana que les lleis “es posen més dures protegint els xiquets” perquè “ells no tenen per què carregar amb aqueixa motxilla”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.