La jutge autoritza la fi de la cerca de Tomás Gimeno i Anna

La jutge que investiga l’assassinat d’Olivia i Anna a les mans del seu pare a Tenerife autoritzarà en els pròxims dies la fi de les operacions de rastreig del vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño a la recerca dels cossos del presumpte assassí Tomás Gimeno i la seua filla Anna, en arribar a la conclusió, tant la instructora com el responsable d’operacions de l’embarcació, que és “impossible” continuar amb el rastreig davant l’escarpat del terreny submarí.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número dos de Santa Cruz de Tenerife, òrgan competent per a la investigació del cas, ha pres hui esta decisió, després d’haver rebut un informe del responsable d’operacions del vaixell que qualifica de “completament inabordable” l’exploració en la zona on hipotèticament podrien localitzar-se nous resultats, segons ha informat el TSJC.

El vaixell Ángeles Alvariño romania atracat en el moll de Santa Cruz de Tenerife després que el dilluns haguera de marxar-se de la zona de cerca per les males condicions meteorològiques.

Beatriz demana lleis més dures

 

Beatriz Zimmerman, la mare de les xiquetes Anna i Olivia, les xicotetes que van desaparéixer al costat del seu pare Tomás Gimeno a Tenerife el passat 27 d’abril, ha difós una carta on assegura estar patint “el dolor de l’acte més monstruós que una persona pot cometre: matar als seus propis i innocents fills”.

Per això, desitja que la mort d’Anna i Olivia “no haja sigut en va” i demana que les lleis “es posen més dures protegint els xiquets” perquè “ells no tenen per què carregar amb aqueixa motxilla”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.