19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Els lladres utilitzen ampolles de plàstic per robar un cotxe

 

Sembla que encara que la tecnologia avance, cada vegada és més fàcil sostreure un vehicle. A les conegudes estafes de cotxes ara cal sumar-li un nou i senzill truc que cada vegada utilitzen més els lladres de cotxes. Es tracta de ni més ni menys que una simple ampolla de plàstic.

 

Encara que semble realment increïble per dur a terme la seua operació utilitzen aquest utensili i ho situen en la roda davantera de la part dreta del cotxe, tal com explica 'Centímetros Cúbicos'.

 

Després d'això, quan el conductor arrenca el seu vehicle escolta un soroll realment estrany, que a cap moment pensa que pot ser una ampolla, i davant la preocupació del que li puga passar al seu automòbil, el propietari es baixa a mirar que succeeix. En aquest precís instant, els lladres aprofiten per pujar-se al vehicle i portar-li-ho en un tancar i obrir d'ulls.

 

Nous mètodes d'estafa

 

Cal destacar que aquesta no és l'única forma que utilitzen els lladres a l'hora de realitzar estafes o robatoris de vehicles. Estos últims dies s'ha donat a conéixer una estafa molt senzilla però també molt fàcil de caure en ell.

 

Aprofitant la gran moda dels radars, les estafadores envien un correu electrònic a la víctima que té la signatura de la DGT o, en defecte d'això, de la Guàrdia Civil. En este missatge, es notifica a la persona que ha comés una infracció, normalment per excés de velocitat.

 

El correu per aconseguir major credibilitat, s'afegeixen tot un seguit de logotips, imatges i dades que tracten d'atorgar-li un aire oficial. A més, apareix un enllaç parany en el qual suposadament es trobaria la informació necessària per pagar la multa. Enganyosament, el link en realitat activa un executable ocult que, en instal·lar-se en el nostre ordinador, comença a recopilar la nostra informació personal.

 

Una vegada aconsegueixen estes dades, com a nombres de comptes, targetes, noms d'usuari i contrasenyes, procedeixen al saqueig dels comptes bancaris. Un sistema que sembla molt innocent, però que moltes persones acaben picant en la trampa. Per molt que la tecnologia avance, els lladres no es queden enrere i cada vegada utilitzen més coses perquè caiguem en la seua trampa. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.

PP i Vox rebutgen demanar a Mazón que deixe el seu escó per a salvaguardar la dignitat de Les Corts

El ple de Les Corts ha rebutjat, amb els vots de PP i Vox, una proposta de Compromís per a instar a Carlos Mazón a renunciar a l'acta després de la DANA de 2024.