Els lladres utilitzen ampolles de plàstic per robar un cotxe

 

Sembla que encara que la tecnologia avance, cada vegada és més fàcil sostreure un vehicle. A les conegudes estafes de cotxes ara cal sumar-li un nou i senzill truc que cada vegada utilitzen més els lladres de cotxes. Es tracta de ni més ni menys que una simple ampolla de plàstic.

 

Encara que semble realment increïble per dur a terme la seua operació utilitzen aquest utensili i ho situen en la roda davantera de la part dreta del cotxe, tal com explica 'Centímetros Cúbicos'.

 

Després d'això, quan el conductor arrenca el seu vehicle escolta un soroll realment estrany, que a cap moment pensa que pot ser una ampolla, i davant la preocupació del que li puga passar al seu automòbil, el propietari es baixa a mirar que succeeix. En aquest precís instant, els lladres aprofiten per pujar-se al vehicle i portar-li-ho en un tancar i obrir d'ulls.

 

Nous mètodes d'estafa

 

Cal destacar que aquesta no és l'única forma que utilitzen els lladres a l'hora de realitzar estafes o robatoris de vehicles. Estos últims dies s'ha donat a conéixer una estafa molt senzilla però també molt fàcil de caure en ell.

 

Aprofitant la gran moda dels radars, les estafadores envien un correu electrònic a la víctima que té la signatura de la DGT o, en defecte d'això, de la Guàrdia Civil. En este missatge, es notifica a la persona que ha comés una infracció, normalment per excés de velocitat.

 

El correu per aconseguir major credibilitat, s'afegeixen tot un seguit de logotips, imatges i dades que tracten d'atorgar-li un aire oficial. A més, apareix un enllaç parany en el qual suposadament es trobaria la informació necessària per pagar la multa. Enganyosament, el link en realitat activa un executable ocult que, en instal·lar-se en el nostre ordinador, comença a recopilar la nostra informació personal.

 

Una vegada aconsegueixen estes dades, com a nombres de comptes, targetes, noms d'usuari i contrasenyes, procedeixen al saqueig dels comptes bancaris. Un sistema que sembla molt innocent, però que moltes persones acaben picant en la trampa. Per molt que la tecnologia avance, els lladres no es queden enrere i cada vegada utilitzen més coses perquè caiguem en la seua trampa. 

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.