Localitzat el conductor que es va donar a la fuga en xocar contra un ciclista en Mutxamel

 

Els agents de la Guàrdia Civil d’Alacant han conseguit identificar i localitzar al conductor que, presumptament, es va donar a la fuga, el passat dia 28 de juny, després de xocar contra un ciclista i abandonar el lloc de l’accident.

 

El passat dia 28 de juny de 2020, en la carretera CV-800, punt quilomètric 6,700, del terme municipal de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), es va produir una col·lisió entre un cotxe i una bicicleta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El conductor del cotxe, després de fer una maniobra d’avançament, va ocupar el carril contrari i va xoca de manera lateral contra el ciclista. Com a conseqüència, el ciclista va caure a terra i va quedar ferit greu, sense que el conductor parara a auxiliar-lo.

 

El responsable és un xic de Xixona

Fins al lloc, es va traslladar ràpidament una patrulla de motoristes de la Guàrdia Civil de Trànsit d’Alacant i, posteriorment, l’Equip d’Atestats, que després d’una primera actuació i evacuació del ferit a l’hospital, van efectuar una inspecció ocular del lloc del succés.

 

Davant l’absència de dades sobre el cotxe, es va fer càrrec de les perquisicions el Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Subsector de Trànsit d’Alacant, que va conseguir localitzar al conductor.

 

Es tractava d’un xic de 26 anys d’edat, espanyol, veí de Xixona, en la mateixa comarca, que va quedar finalment en qualitat d’investigat a l’espera de juí, per ser el presumpte autor d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.