Localitzat el conductor que es va donar a la fuga en xocar contra un ciclista en Mutxamel

 

Els agents de la Guàrdia Civil d’Alacant han conseguit identificar i localitzar al conductor que, presumptament, es va donar a la fuga, el passat dia 28 de juny, després de xocar contra un ciclista i abandonar el lloc de l’accident.

 

El passat dia 28 de juny de 2020, en la carretera CV-800, punt quilomètric 6,700, del terme municipal de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), es va produir una col·lisió entre un cotxe i una bicicleta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El conductor del cotxe, després de fer una maniobra d’avançament, va ocupar el carril contrari i va xoca de manera lateral contra el ciclista. Com a conseqüència, el ciclista va caure a terra i va quedar ferit greu, sense que el conductor parara a auxiliar-lo.

 

El responsable és un xic de Xixona

Fins al lloc, es va traslladar ràpidament una patrulla de motoristes de la Guàrdia Civil de Trànsit d’Alacant i, posteriorment, l’Equip d’Atestats, que després d’una primera actuació i evacuació del ferit a l’hospital, van efectuar una inspecció ocular del lloc del succés.

 

Davant l’absència de dades sobre el cotxe, es va fer càrrec de les perquisicions el Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Subsector de Trànsit d’Alacant, que va conseguir localitzar al conductor.

 

Es tractava d’un xic de 26 anys d’edat, espanyol, veí de Xixona, en la mateixa comarca, que va quedar finalment en qualitat d’investigat a l’espera de juí, per ser el presumpte autor d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.