Localitzat el conductor que es va donar a la fuga en xocar contra un ciclista en Mutxamel

 

Els agents de la Guàrdia Civil d’Alacant han conseguit identificar i localitzar al conductor que, presumptament, es va donar a la fuga, el passat dia 28 de juny, després de xocar contra un ciclista i abandonar el lloc de l’accident.

 

El passat dia 28 de juny de 2020, en la carretera CV-800, punt quilomètric 6,700, del terme municipal de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), es va produir una col·lisió entre un cotxe i una bicicleta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El conductor del cotxe, després de fer una maniobra d’avançament, va ocupar el carril contrari i va xoca de manera lateral contra el ciclista. Com a conseqüència, el ciclista va caure a terra i va quedar ferit greu, sense que el conductor parara a auxiliar-lo.

 

El responsable és un xic de Xixona

Fins al lloc, es va traslladar ràpidament una patrulla de motoristes de la Guàrdia Civil de Trànsit d’Alacant i, posteriorment, l’Equip d’Atestats, que després d’una primera actuació i evacuació del ferit a l’hospital, van efectuar una inspecció ocular del lloc del succés.

 

Davant l’absència de dades sobre el cotxe, es va fer càrrec de les perquisicions el Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Subsector de Trànsit d’Alacant, que va conseguir localitzar al conductor.

 

Es tractava d’un xic de 26 anys d’edat, espanyol, veí de Xixona, en la mateixa comarca, que va quedar finalment en qualitat d’investigat a l’espera de juí, per ser el presumpte autor d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.