Localitzat el conductor que es va donar a la fuga en xocar contra un ciclista en Mutxamel

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els agents de la Guàrdia Civil d’Alacant han conseguit identificar i localitzar al conductor que, presumptament, es va donar a la fuga, el passat dia 28 de juny, després de xocar contra un ciclista i abandonar el lloc de l’accident.   El passat dia 28 de juny de 2020, en la carretera CV-800, punt quilomètric 6,700, […]

 

Els agents de la Guàrdia Civil d’Alacant han conseguit identificar i localitzar al conductor que, presumptament, es va donar a la fuga, el passat dia 28 de juny, després de xocar contra un ciclista i abandonar el lloc de l’accident.

 

El passat dia 28 de juny de 2020, en la carretera CV-800, punt quilomètric 6,700, del terme municipal de Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), es va produir una col·lisió entre un cotxe i una bicicleta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El conductor del cotxe, després de fer una maniobra d’avançament, va ocupar el carril contrari i va xoca de manera lateral contra el ciclista. Com a conseqüència, el ciclista va caure a terra i va quedar ferit greu, sense que el conductor parara a auxiliar-lo.

 

El responsable és un xic de Xixona

Fins al lloc, es va traslladar ràpidament una patrulla de motoristes de la Guàrdia Civil de Trànsit d’Alacant i, posteriorment, l’Equip d’Atestats, que després d’una primera actuació i evacuació del ferit a l’hospital, van efectuar una inspecció ocular del lloc del succés.

 

Davant l’absència de dades sobre el cotxe, es va fer càrrec de les perquisicions el Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Subsector de Trànsit d’Alacant, que va conseguir localitzar al conductor.

 

Es tractava d’un xic de 26 anys d’edat, espanyol, veí de Xixona, en la mateixa comarca, que va quedar finalment en qualitat d’investigat a l’espera de juí, per ser el presumpte autor d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.