9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Makoke se separa «trista i decebuda»

Makoke, expareja de Kiko Matamoros.

Makoke, exparella de Kiko Matamoros. | València Diari
 

Kiko Matamoros en diverses ocasions ja ha parlat sobre la seua separació amb Makoke, però fins ara la model no s’havia pronunciat. Finalment Makoke ha compartit les seues primeres paraules sobre esta gran decisió de les seues vides.

 

Tot i que no ho ha fet directament, sinó que ha estat el company de plató de Makoke i presentador de ‘Viva la vida’, Aurelio Manzano, qui ha informat l’audiència com està travessant esta situació l’exparella de Matamoros.

 

Durant este cap de setmana Toñi Moreno ha tornat a conduir el programa de Telecinco acompanyada de tots els seus col·laboradors, excepte Makoke. Tot apunta al fet que la model està retardant la seua tornada, però ha compartit el que sent amb el seu company i li ha donat permís perquè ho explique al programa.

 

Makoke trenca el seu silenci

Fins aquest moment, Kiko Matamoros era l’únic que havia parlat sobre la seua separació de Makoke, explicant com se sentia, trist i dolgut, i que ell tenia gran part de la culpa. Ara Makoke ha compartit els seus sentiments a través de la veu d’Aurelio Manzano que ha explicat que se separa «trista i decebuda». Igual que el que sent Kiko Matamoros i que va explicar fa uns dies.

 

Una qüestió important és la raó per la qual la model no ha parlat abans: «Tinc una filla i jo no comercialitze amb el meu dolor». Amb el seu silenci Makoke estaria respectant la seua filla Anita Matamoros i seria una indirecta pel pare que hauria fet tot el contrari. A més, també va admetre que estava «molt dolguda» per la situació tan delicada per la qual l’exparella està passant.

Makoke y Kiko Matamoros estuvieron juntos durante 20 años.

Makoke i Kiko Matamoros van ser parella durant 20 anys. | València Diari
 

Kiko sí que havia parlat sobre la separació de Makoke

Durant vint anys els mitjans del cor han estat seguint els passos de la parella, fins que la notícia de la separació de Kiko Matamoros i Makoke ha revolucionat els platós de Telecinco i ara no es parla de res més. 

 

Tot i que Kiko Matamoros ha parlat sobre el tema a ‘Sálvame’ i que Makoke ho ha fet a través de ‘Viva la vida’, cap dels dos ha explicat mai amb claredat el motiu principal pel qual van decidir separar-se

 

És més, Kiko ha dit en alguna ocasió que Makoke era la dona de la seua vida i que al seu costat era molt feliç, per això només té molt d’agraïment i bons records del temps compartit. Concretament que «cada vegada hi havia més distància i menys coses en comú. Hi ha hagut principalment un desgast de la convivència».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.