7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Makoke se separa «trista i decebuda»

Makoke, expareja de Kiko Matamoros.

Makoke, exparella de Kiko Matamoros. | València Diari
 

Kiko Matamoros en diverses ocasions ja ha parlat sobre la seua separació amb Makoke, però fins ara la model no s’havia pronunciat. Finalment Makoke ha compartit les seues primeres paraules sobre esta gran decisió de les seues vides.

 

Tot i que no ho ha fet directament, sinó que ha estat el company de plató de Makoke i presentador de ‘Viva la vida’, Aurelio Manzano, qui ha informat l’audiència com està travessant esta situació l’exparella de Matamoros.

 

Durant este cap de setmana Toñi Moreno ha tornat a conduir el programa de Telecinco acompanyada de tots els seus col·laboradors, excepte Makoke. Tot apunta al fet que la model està retardant la seua tornada, però ha compartit el que sent amb el seu company i li ha donat permís perquè ho explique al programa.

 

Makoke trenca el seu silenci

Fins aquest moment, Kiko Matamoros era l’únic que havia parlat sobre la seua separació de Makoke, explicant com se sentia, trist i dolgut, i que ell tenia gran part de la culpa. Ara Makoke ha compartit els seus sentiments a través de la veu d’Aurelio Manzano que ha explicat que se separa «trista i decebuda». Igual que el que sent Kiko Matamoros i que va explicar fa uns dies.

 

Una qüestió important és la raó per la qual la model no ha parlat abans: «Tinc una filla i jo no comercialitze amb el meu dolor». Amb el seu silenci Makoke estaria respectant la seua filla Anita Matamoros i seria una indirecta pel pare que hauria fet tot el contrari. A més, també va admetre que estava «molt dolguda» per la situació tan delicada per la qual l’exparella està passant.

Makoke y Kiko Matamoros estuvieron juntos durante 20 años.

Makoke i Kiko Matamoros van ser parella durant 20 anys. | València Diari
 

Kiko sí que havia parlat sobre la separació de Makoke

Durant vint anys els mitjans del cor han estat seguint els passos de la parella, fins que la notícia de la separació de Kiko Matamoros i Makoke ha revolucionat els platós de Telecinco i ara no es parla de res més. 

 

Tot i que Kiko Matamoros ha parlat sobre el tema a ‘Sálvame’ i que Makoke ho ha fet a través de ‘Viva la vida’, cap dels dos ha explicat mai amb claredat el motiu principal pel qual van decidir separar-se

 

És més, Kiko ha dit en alguna ocasió que Makoke era la dona de la seua vida i que al seu costat era molt feliç, per això només té molt d’agraïment i bons records del temps compartit. Concretament que «cada vegada hi havia més distància i menys coses en comú. Hi ha hagut principalment un desgast de la convivència».

Últimes notícies

Ximo Puig defén que el nou finançament és una oportunitat històrica per a la Comunitat

El expresident ha qualificat la proposta d'Hisenda com una oportunitat històrica per a la Comunitat Valenciana i ha reclamat rigor, responsabilitat i voluntat política per a tancar-la amb un gran acord.

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.

Dissabte amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló

Ratxes molt fortes de nord-oest afectaran hui l'interior de Castelló, mentres la resta de la Comunitat tindrà cels poc nuvolosos amb núvols alts. Les temperatures baixaran lleugerament, amb màximes de 16 i mínimes de 8 en les capitals.

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.