Makoke se separa «trista i decebuda»

Makoke, expareja de Kiko Matamoros.

Makoke, exparella de Kiko Matamoros. | València Diari
 

Kiko Matamoros en diverses ocasions ja ha parlat sobre la seua separació amb Makoke, però fins ara la model no s’havia pronunciat. Finalment Makoke ha compartit les seues primeres paraules sobre esta gran decisió de les seues vides.

 

Tot i que no ho ha fet directament, sinó que ha estat el company de plató de Makoke i presentador de ‘Viva la vida’, Aurelio Manzano, qui ha informat l’audiència com està travessant esta situació l’exparella de Matamoros.

 

Durant este cap de setmana Toñi Moreno ha tornat a conduir el programa de Telecinco acompanyada de tots els seus col·laboradors, excepte Makoke. Tot apunta al fet que la model està retardant la seua tornada, però ha compartit el que sent amb el seu company i li ha donat permís perquè ho explique al programa.

 

Makoke trenca el seu silenci

Fins aquest moment, Kiko Matamoros era l’únic que havia parlat sobre la seua separació de Makoke, explicant com se sentia, trist i dolgut, i que ell tenia gran part de la culpa. Ara Makoke ha compartit els seus sentiments a través de la veu d’Aurelio Manzano que ha explicat que se separa «trista i decebuda». Igual que el que sent Kiko Matamoros i que va explicar fa uns dies.

 

Una qüestió important és la raó per la qual la model no ha parlat abans: «Tinc una filla i jo no comercialitze amb el meu dolor». Amb el seu silenci Makoke estaria respectant la seua filla Anita Matamoros i seria una indirecta pel pare que hauria fet tot el contrari. A més, també va admetre que estava «molt dolguda» per la situació tan delicada per la qual l’exparella està passant.

Makoke y Kiko Matamoros estuvieron juntos durante 20 años.

Makoke i Kiko Matamoros van ser parella durant 20 anys. | València Diari
 

Kiko sí que havia parlat sobre la separació de Makoke

Durant vint anys els mitjans del cor han estat seguint els passos de la parella, fins que la notícia de la separació de Kiko Matamoros i Makoke ha revolucionat els platós de Telecinco i ara no es parla de res més. 

 

Tot i que Kiko Matamoros ha parlat sobre el tema a ‘Sálvame’ i que Makoke ho ha fet a través de ‘Viva la vida’, cap dels dos ha explicat mai amb claredat el motiu principal pel qual van decidir separar-se

 

És més, Kiko ha dit en alguna ocasió que Makoke era la dona de la seua vida i que al seu costat era molt feliç, per això només té molt d’agraïment i bons records del temps compartit. Concretament que «cada vegada hi havia més distància i menys coses en comú. Hi ha hagut principalment un desgast de la convivència».

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.