17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Makoke se separa «trista i decebuda»

Makoke, expareja de Kiko Matamoros.

Makoke, exparella de Kiko Matamoros. | València Diari
 

Kiko Matamoros en diverses ocasions ja ha parlat sobre la seua separació amb Makoke, però fins ara la model no s’havia pronunciat. Finalment Makoke ha compartit les seues primeres paraules sobre esta gran decisió de les seues vides.

 

Tot i que no ho ha fet directament, sinó que ha estat el company de plató de Makoke i presentador de ‘Viva la vida’, Aurelio Manzano, qui ha informat l’audiència com està travessant esta situació l’exparella de Matamoros.

 

Durant este cap de setmana Toñi Moreno ha tornat a conduir el programa de Telecinco acompanyada de tots els seus col·laboradors, excepte Makoke. Tot apunta al fet que la model està retardant la seua tornada, però ha compartit el que sent amb el seu company i li ha donat permís perquè ho explique al programa.

 

Makoke trenca el seu silenci

Fins aquest moment, Kiko Matamoros era l’únic que havia parlat sobre la seua separació de Makoke, explicant com se sentia, trist i dolgut, i que ell tenia gran part de la culpa. Ara Makoke ha compartit els seus sentiments a través de la veu d’Aurelio Manzano que ha explicat que se separa «trista i decebuda». Igual que el que sent Kiko Matamoros i que va explicar fa uns dies.

 

Una qüestió important és la raó per la qual la model no ha parlat abans: «Tinc una filla i jo no comercialitze amb el meu dolor». Amb el seu silenci Makoke estaria respectant la seua filla Anita Matamoros i seria una indirecta pel pare que hauria fet tot el contrari. A més, també va admetre que estava «molt dolguda» per la situació tan delicada per la qual l’exparella està passant.

Makoke y Kiko Matamoros estuvieron juntos durante 20 años.

Makoke i Kiko Matamoros van ser parella durant 20 anys. | València Diari
 

Kiko sí que havia parlat sobre la separació de Makoke

Durant vint anys els mitjans del cor han estat seguint els passos de la parella, fins que la notícia de la separació de Kiko Matamoros i Makoke ha revolucionat els platós de Telecinco i ara no es parla de res més. 

 

Tot i que Kiko Matamoros ha parlat sobre el tema a ‘Sálvame’ i que Makoke ho ha fet a través de ‘Viva la vida’, cap dels dos ha explicat mai amb claredat el motiu principal pel qual van decidir separar-se

 

És més, Kiko ha dit en alguna ocasió que Makoke era la dona de la seua vida i que al seu costat era molt feliç, per això només té molt d’agraïment i bons records del temps compartit. Concretament que «cada vegada hi havia més distància i menys coses en comú. Hi ha hagut principalment un desgast de la convivència».

Últimes notícies

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.