Makoke se separa «trista i decebuda»

Makoke, expareja de Kiko Matamoros.

Makoke, exparella de Kiko Matamoros. | València Diari
 

Kiko Matamoros en diverses ocasions ja ha parlat sobre la seua separació amb Makoke, però fins ara la model no s’havia pronunciat. Finalment Makoke ha compartit les seues primeres paraules sobre esta gran decisió de les seues vides.

 

Tot i que no ho ha fet directament, sinó que ha estat el company de plató de Makoke i presentador de ‘Viva la vida’, Aurelio Manzano, qui ha informat l’audiència com està travessant esta situació l’exparella de Matamoros.

 

Durant este cap de setmana Toñi Moreno ha tornat a conduir el programa de Telecinco acompanyada de tots els seus col·laboradors, excepte Makoke. Tot apunta al fet que la model està retardant la seua tornada, però ha compartit el que sent amb el seu company i li ha donat permís perquè ho explique al programa.

 

Makoke trenca el seu silenci

Fins aquest moment, Kiko Matamoros era l’únic que havia parlat sobre la seua separació de Makoke, explicant com se sentia, trist i dolgut, i que ell tenia gran part de la culpa. Ara Makoke ha compartit els seus sentiments a través de la veu d’Aurelio Manzano que ha explicat que se separa «trista i decebuda». Igual que el que sent Kiko Matamoros i que va explicar fa uns dies.

 

Una qüestió important és la raó per la qual la model no ha parlat abans: «Tinc una filla i jo no comercialitze amb el meu dolor». Amb el seu silenci Makoke estaria respectant la seua filla Anita Matamoros i seria una indirecta pel pare que hauria fet tot el contrari. A més, també va admetre que estava «molt dolguda» per la situació tan delicada per la qual l’exparella està passant.

Makoke y Kiko Matamoros estuvieron juntos durante 20 años.

Makoke i Kiko Matamoros van ser parella durant 20 anys. | València Diari
 

Kiko sí que havia parlat sobre la separació de Makoke

Durant vint anys els mitjans del cor han estat seguint els passos de la parella, fins que la notícia de la separació de Kiko Matamoros i Makoke ha revolucionat els platós de Telecinco i ara no es parla de res més. 

 

Tot i que Kiko Matamoros ha parlat sobre el tema a ‘Sálvame’ i que Makoke ho ha fet a través de ‘Viva la vida’, cap dels dos ha explicat mai amb claredat el motiu principal pel qual van decidir separar-se

 

És més, Kiko ha dit en alguna ocasió que Makoke era la dona de la seua vida i que al seu costat era molt feliç, per això només té molt d’agraïment i bons records del temps compartit. Concretament que «cada vegada hi havia més distància i menys coses en comú. Hi ha hagut principalment un desgast de la convivència».

Últimes notícies

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.