Els quatre acusats de la ‘manada’ de Callosa reconeixen la violació

 

Els quatre joves acusats de violar a una xica en grup el 31 de desembre de 2018 en un habitatge de Callosa d’en Sarrià (Alacant), coneguts a nivell mediàtic com la ‘manada’ de Callosa, han reconegut este dilluns els fets i demanat perdó a la víctima de manera “expressa” durant la primera sessió del judici en l’Audicencia Provincial d’Alacant.

Els quatre estan acusats de diversos delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets i s’enfronten a penes que sumen quasi 200 anys de presó, a petició de la Fiscalia i de l’acusació particular.

Els fets van succeir en un local propietat de la família d’un d’ells situat en una localitat de la comarca de la Marina Baixa, mentre el gravaven amb els seus telèfons mòbils.

Els processaments seran jutjats per diversos delictes d’agressió sexual i delictes de descobriment i revelació de secrets.

Els acusats, que tenien entre 19 i 24 anys en el moment dels fets, han assegurat que van consumir alcohol i drogues en “quantitats notables”, segons han informat tant l’acusació particular com la defensa en declaracions als mitjans de comunicació al final de la primera sessió de la vista, que se celebra a porta tancada en la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant.

 

Ordre d’empresonament

 

L’ordre d’empresonament de ‘la manada’ de Callosa, relata la violació i l’enregistrament que els quatre detinguts van realitzar dels fets:

“La víctima no té cap control sobre si mateixa, no és capaç de moure’s o d’alçar seguira el cap, se senten queixes, gemecs, arriba a dir únicament ‘no, no’ en diverses ocasions, escoltant alguna queixa ofegada, se suposa per tapant-li la boca, ja que en el propi enregistrament s’escolta a un dels detinguts dir en un moment date ‘m’ha mossegat els dits’.

“Es pot observar com no és capaç de moure’s, en tot moment és manejada pels detinguts, observant-se com és penetrada per diversos d’ells, com els quatre l’agredeixen sexualment mentre parlen i fins i tot s’escolta algun riure. Tenen l’absolut control de la situació”, assegura.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.