Els quatre acusats de la ‘manada’ de Callosa reconeixen la violació

 

Els quatre joves acusats de violar a una xica en grup el 31 de desembre de 2018 en un habitatge de Callosa d’en Sarrià (Alacant), coneguts a nivell mediàtic com la ‘manada’ de Callosa, han reconegut este dilluns els fets i demanat perdó a la víctima de manera “expressa” durant la primera sessió del judici en l’Audicencia Provincial d’Alacant.

Els quatre estan acusats de diversos delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets i s’enfronten a penes que sumen quasi 200 anys de presó, a petició de la Fiscalia i de l’acusació particular.

Els fets van succeir en un local propietat de la família d’un d’ells situat en una localitat de la comarca de la Marina Baixa, mentre el gravaven amb els seus telèfons mòbils.

Els processaments seran jutjats per diversos delictes d’agressió sexual i delictes de descobriment i revelació de secrets.

Els acusats, que tenien entre 19 i 24 anys en el moment dels fets, han assegurat que van consumir alcohol i drogues en “quantitats notables”, segons han informat tant l’acusació particular com la defensa en declaracions als mitjans de comunicació al final de la primera sessió de la vista, que se celebra a porta tancada en la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant.

 

Ordre d’empresonament

 

L’ordre d’empresonament de ‘la manada’ de Callosa, relata la violació i l’enregistrament que els quatre detinguts van realitzar dels fets:

“La víctima no té cap control sobre si mateixa, no és capaç de moure’s o d’alçar seguira el cap, se senten queixes, gemecs, arriba a dir únicament ‘no, no’ en diverses ocasions, escoltant alguna queixa ofegada, se suposa per tapant-li la boca, ja que en el propi enregistrament s’escolta a un dels detinguts dir en un moment date ‘m’ha mossegat els dits’.

“Es pot observar com no és capaç de moure’s, en tot moment és manejada pels detinguts, observant-se com és penetrada per diversos d’ells, com els quatre l’agredeixen sexualment mentre parlen i fins i tot s’escolta algun riure. Tenen l’absolut control de la situació”, assegura.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.