10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Els quatre acusats de la ‘manada’ de Callosa reconeixen la violació

 

Els quatre joves acusats de violar a una xica en grup el 31 de desembre de 2018 en un habitatge de Callosa d’en Sarrià (Alacant), coneguts a nivell mediàtic com la ‘manada’ de Callosa, han reconegut este dilluns els fets i demanat perdó a la víctima de manera “expressa” durant la primera sessió del judici en l’Audicencia Provincial d’Alacant.

Els quatre estan acusats de diversos delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets i s’enfronten a penes que sumen quasi 200 anys de presó, a petició de la Fiscalia i de l’acusació particular.

Els fets van succeir en un local propietat de la família d’un d’ells situat en una localitat de la comarca de la Marina Baixa, mentre el gravaven amb els seus telèfons mòbils.

Els processaments seran jutjats per diversos delictes d’agressió sexual i delictes de descobriment i revelació de secrets.

Els acusats, que tenien entre 19 i 24 anys en el moment dels fets, han assegurat que van consumir alcohol i drogues en “quantitats notables”, segons han informat tant l’acusació particular com la defensa en declaracions als mitjans de comunicació al final de la primera sessió de la vista, que se celebra a porta tancada en la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant.

 

Ordre d’empresonament

 

L’ordre d’empresonament de ‘la manada’ de Callosa, relata la violació i l’enregistrament que els quatre detinguts van realitzar dels fets:

“La víctima no té cap control sobre si mateixa, no és capaç de moure’s o d’alçar seguira el cap, se senten queixes, gemecs, arriba a dir únicament ‘no, no’ en diverses ocasions, escoltant alguna queixa ofegada, se suposa per tapant-li la boca, ja que en el propi enregistrament s’escolta a un dels detinguts dir en un moment date ‘m’ha mossegat els dits’.

“Es pot observar com no és capaç de moure’s, en tot moment és manejada pels detinguts, observant-se com és penetrada per diversos d’ells, com els quatre l’agredeixen sexualment mentre parlen i fins i tot s’escolta algun riure. Tenen l’absolut control de la situació”, assegura.

Últimes notícies

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.