Mata al seu pare per a protegir la seua mare i la seua germana

 

Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: «Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos«.

El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va voler era defensar a la seua mare i a la seua germana, segons recull ‘el Correio da Manha’. Interrogat sobre per què ho va fer, el jove, que cursa estudis universitaris, va dir: «Un dia ens mataria a un de nosaltres. Probablement a la meua mare«.

El pare va ser trobat amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats

 

La víctima, qui va ser agredida amb extrema violència amb un colp al cap, va ser trobada morta en el llit amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats. El jove va tornar a casa amb la roba ensangonada i va admetre haver sigut l’autor dels fets. Segons la premsa lusitana, la germana de Tiago ja havia denunciat la situació de violència a la seua casa.

Les autoritats van intervindre, però es van limitar a confiscar-se de les armes de foc que el pare posseïa, sense aprofundir més en l’episodi de violència intrafamiliar. Va ser la dona, pel que sembla baix amenaces de mort, la que va pagar la multa imposada a Manuel Monteiro.

 

El pare tenia covid però no volia aïllar-se a la casa

 

La premsa del país veí recull que els episodis de violència s’havien intensificat en les últimes setmanes, després que el pare de família contraguera covid però es negara a quedar-se aïllat a casa.

Cada vegada que la dona li demanava que es quedara, l’ara mort l’amenaçava o l’agredia. Segons la premsa local, el veïnat esperava un desenllaç fatal en la família, però imaginaven que seria l’esposa la morta.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.