Mata al seu pare per a protegir la seua mare i la seua germana

 

Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: «Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos«.

El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va voler era defensar a la seua mare i a la seua germana, segons recull ‘el Correio da Manha’. Interrogat sobre per què ho va fer, el jove, que cursa estudis universitaris, va dir: «Un dia ens mataria a un de nosaltres. Probablement a la meua mare«.

El pare va ser trobat amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats

 

La víctima, qui va ser agredida amb extrema violència amb un colp al cap, va ser trobada morta en el llit amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats. El jove va tornar a casa amb la roba ensangonada i va admetre haver sigut l’autor dels fets. Segons la premsa lusitana, la germana de Tiago ja havia denunciat la situació de violència a la seua casa.

Les autoritats van intervindre, però es van limitar a confiscar-se de les armes de foc que el pare posseïa, sense aprofundir més en l’episodi de violència intrafamiliar. Va ser la dona, pel que sembla baix amenaces de mort, la que va pagar la multa imposada a Manuel Monteiro.

 

El pare tenia covid però no volia aïllar-se a la casa

 

La premsa del país veí recull que els episodis de violència s’havien intensificat en les últimes setmanes, després que el pare de família contraguera covid però es negara a quedar-se aïllat a casa.

Cada vegada que la dona li demanava que es quedara, l’ara mort l’amenaçava o l’agredia. Segons la premsa local, el veïnat esperava un desenllaç fatal en la família, però imaginaven que seria l’esposa la morta.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.