12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Mata al seu pare per a protegir la seua mare i la seua germana

 

Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: “Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos“.

El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va voler era defensar a la seua mare i a la seua germana, segons recull ‘el Correio da Manha’. Interrogat sobre per què ho va fer, el jove, que cursa estudis universitaris, va dir: “Un dia ens mataria a un de nosaltres. Probablement a la meua mare“.

El pare va ser trobat amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats

 

La víctima, qui va ser agredida amb extrema violència amb un colp al cap, va ser trobada morta en el llit amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats. El jove va tornar a casa amb la roba ensangonada i va admetre haver sigut l’autor dels fets. Segons la premsa lusitana, la germana de Tiago ja havia denunciat la situació de violència a la seua casa.

Les autoritats van intervindre, però es van limitar a confiscar-se de les armes de foc que el pare posseïa, sense aprofundir més en l’episodi de violència intrafamiliar. Va ser la dona, pel que sembla baix amenaces de mort, la que va pagar la multa imposada a Manuel Monteiro.

 

El pare tenia covid però no volia aïllar-se a la casa

 

La premsa del país veí recull que els episodis de violència s’havien intensificat en les últimes setmanes, després que el pare de família contraguera covid però es negara a quedar-se aïllat a casa.

Cada vegada que la dona li demanava que es quedara, l’ara mort l’amenaçava o l’agredia. Segons la premsa local, el veïnat esperava un desenllaç fatal en la família, però imaginaven que seria l’esposa la morta.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.