Mata al seu pare per a protegir la seua mare i la seua germana

 

Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: “Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos“.

El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va voler era defensar a la seua mare i a la seua germana, segons recull ‘el Correio da Manha’. Interrogat sobre per què ho va fer, el jove, que cursa estudis universitaris, va dir: “Un dia ens mataria a un de nosaltres. Probablement a la meua mare“.

El pare va ser trobat amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats

 

La víctima, qui va ser agredida amb extrema violència amb un colp al cap, va ser trobada morta en el llit amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats. El jove va tornar a casa amb la roba ensangonada i va admetre haver sigut l’autor dels fets. Segons la premsa lusitana, la germana de Tiago ja havia denunciat la situació de violència a la seua casa.

Les autoritats van intervindre, però es van limitar a confiscar-se de les armes de foc que el pare posseïa, sense aprofundir més en l’episodi de violència intrafamiliar. Va ser la dona, pel que sembla baix amenaces de mort, la que va pagar la multa imposada a Manuel Monteiro.

 

El pare tenia covid però no volia aïllar-se a la casa

 

La premsa del país veí recull que els episodis de violència s’havien intensificat en les últimes setmanes, després que el pare de família contraguera covid però es negara a quedar-se aïllat a casa.

Cada vegada que la dona li demanava que es quedara, l’ara mort l’amenaçava o l’agredia. Segons la premsa local, el veïnat esperava un desenllaç fatal en la família, però imaginaven que seria l’esposa la morta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.