Mata al seu pare per a protegir la seua mare i la seua germana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: «Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos«. El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va […]

 

Es diu Tiago, té 23 anys i ha sigut acusat de matar al seu pare, Manuel Monteiro, de 63. La policia judicial portuguesa ja ho ha detingut en la localitat d’Algés i la seua resposta ha sigut contundent: «Ara està tot bé, no tornarà a pegar-nos«.

El jove no es mostra penedit perquè l’única cosa que va voler era defensar a la seua mare i a la seua germana, segons recull ‘el Correio da Manha’. Interrogat sobre per què ho va fer, el jove, que cursa estudis universitaris, va dir: «Un dia ens mataria a un de nosaltres. Probablement a la meua mare«.

El pare va ser trobat amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats

 

La víctima, qui va ser agredida amb extrema violència amb un colp al cap, va ser trobada morta en el llit amb una bossa de plàstic al cap i els peus lligats. El jove va tornar a casa amb la roba ensangonada i va admetre haver sigut l’autor dels fets. Segons la premsa lusitana, la germana de Tiago ja havia denunciat la situació de violència a la seua casa.

Les autoritats van intervindre, però es van limitar a confiscar-se de les armes de foc que el pare posseïa, sense aprofundir més en l’episodi de violència intrafamiliar. Va ser la dona, pel que sembla baix amenaces de mort, la que va pagar la multa imposada a Manuel Monteiro.

 

El pare tenia covid però no volia aïllar-se a la casa

 

La premsa del país veí recull que els episodis de violència s’havien intensificat en les últimes setmanes, després que el pare de família contraguera covid però es negara a quedar-se aïllat a casa.

Cada vegada que la dona li demanava que es quedara, l’ara mort l’amenaçava o l’agredia. Segons la premsa local, el veïnat esperava un desenllaç fatal en la família, però imaginaven que seria l’esposa la morta.

Últimes notícies

Els pobles afectats per la dana Adam rebran més de tres milions

La Diputació de València ha anunciat més de tres milions d’euros per als municipis afectats per la dana Adam, a més dels 750.000 euros ja aprovats. Els bombers han fet 250 rescats terrestres i 40 aeris.

Gonorrea i clamídia augmenten a la Comunitat Valenciana

La gonorrea i la clamídia han augmentat lleugerament en 2025 a la Comunitat Valenciana. La sífilis i el limfogranuloma veneri han baixat, segons l’Institut de Salut Carlos III.

Safor i Marina Baixa necessiten ajuda, neteja i reparacions després d’Adam

Els municipis de la Safor i la Marina Baixa prioritzen l’atenció humanitària, el buidatge d’aigua i la reparació de danys. La Generalitat ha activat ajudes i coordinació per a recuperar les zones afectades.

Set tortugues nascudes a Benidorm tornen a la mar després de 14 mesos

Set tortugues bobes nascudes a Benidorm han tornat a la mar després de 14 mesos de criança a l’Oceanogràfic. El programa ha buscat reforçar les seues opcions de supervivència.

València debatrà un pressupost rècord de 1.580 milions

El ple de València debatrà el 30 d’octubre uns comptes de 1.580,35 milions d’euros per a 2027, un 11,7 % més que en 2026. La vivenda pública, les inversions urbanes i la recuperació de les pedanies figuren entre les prioritats.

Gandia impulsa una obra de un millón para reduir inundacions a Beniopa

Gandia ha presentat al MITECO un projecte d’aproximadament un milió d’euros per a reduir el risc d’inundacions al barranc de Beniopa. La proposta busca finançament europeu FEDER.

El CCE coordina el control dels cabals en rius i barrancs, segons els bombers

Un informe incorporat a la causa judicial de la dana de 2024 atribueix al Centre de Coordinació d’Emergències la coordinació del control de cabals. La província de València té 48 punts de mesurament.

Julio González, més enllà de l’escultura, al Thyssen de Màlaga

El Museo Carmen Thyssen de Málaga commemora el 150 aniversari de Julio González amb una mostra de pintura i dibuix. L’exposició es podrà visitar fins al 17 de gener de 2027.