Mata a tirs a una empleada per posar «massa maionesa» en el seu entrepà

Un home va matar a tirs a una dona i va ferir a una altra, totes dos treballadores d’una popular cadena de menjar ràpid, perquè hi havia «massa maionesa» en el seu entrepà, va confirmar aquest dilluns la policia d’Atlanta (Geòrgia), als Estats Units.

El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada i, segons va detallar el sotscap de policia de la localitat, Charles Hampton, un home de 36 anys va ser arrestat en la rodalia del restaurant.
L’home «va entrar en el restaurant, va demanar un entrepà, però no li va agradar i va canalitzar la seua ira contra dos de les empleades«, va explicar en roda de premsa l’oficial.

Les víctimes són una dona de 26 anys, que va morir per ferides de bala, i una de 24, que està greument ferida a l’hospital. A més, present durant el succés va estar el fill de 5 anys de la dona ferida, que haurà de rebre teràpia.

Hampton va declarar sentir-se «frustrat» pel succés, i va demanar que el focus es pose sobre la violència amb armes i no sobre el detall concret de la maionesa.

Aqueix mateix dia, el president estatunidenc, Joe Biden, va signar una llei, fruit d’un acord històric entre demòcrates i republicans, per a reforçar el control d’armes després dels últims tirotejos massius ocorreguts al país, com el del col·legi d’Uvalde (Texas). Als Estats Units moren cada any més de 40.000 persones per trets.

En 2020, l’últim any de què es tenen xifres completes, van ser 45.222, i la violència amb armes es va convertir en la primera causa de mort entre menors d’edat.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.