7.6 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Mata a tirs a una empleada per posar “massa maionesa” en el seu entrepà

Un home va matar a tirs a una dona i va ferir a una altra, totes dos treballadores d’una popular cadena de menjar ràpid, perquè hi havia “massa maionesa” en el seu entrepà, va confirmar aquest dilluns la policia d’Atlanta (Geòrgia), als Estats Units.

El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada i, segons va detallar el sotscap de policia de la localitat, Charles Hampton, un home de 36 anys va ser arrestat en la rodalia del restaurant.
L’home “va entrar en el restaurant, va demanar un entrepà, però no li va agradar i va canalitzar la seua ira contra dos de les empleades“, va explicar en roda de premsa l’oficial.

Les víctimes són una dona de 26 anys, que va morir per ferides de bala, i una de 24, que està greument ferida a l’hospital. A més, present durant el succés va estar el fill de 5 anys de la dona ferida, que haurà de rebre teràpia.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Hampton va declarar sentir-se “frustrat” pel succés, i va demanar que el focus es pose sobre la violència amb armes i no sobre el detall concret de la maionesa.

Aqueix mateix dia, el president estatunidenc, Joe Biden, va signar una llei, fruit d’un acord històric entre demòcrates i republicans, per a reforçar el control d’armes després dels últims tirotejos massius ocorreguts al país, com el del col·legi d’Uvalde (Texas). Als Estats Units moren cada any més de 40.000 persones per trets.

En 2020, l’últim any de què es tenen xifres completes, van ser 45.222, i la violència amb armes es va convertir en la primera causa de mort entre menors d’edat.

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.