Detingut un matrimoni a Elx per una presumpta agressió mútua

 

La Policia Local d’Elx va detenir un matrimoni la matinada del 14 de novembre passat per una presumpta agressió mútua a Torreta Verdi.

La discussió va començar en un restaurant, encara que les suposades agressions van tenir lloc al seu domicili. Els agents van anar a la vivenda després d’atendre una trucada del 112 en què la dona denunciava haver estat agredida pel seu marit en un presumpte delicte de violència de gènere, motiu pel qual va ser detingut.

Segons va relatar la víctima, quan ella ja estava estirada el seu marit l’hauria agafat dels cabells i arrossegat pel saló, indicant a més que no era la primera vegada que ho feia però no ho havia denunciat abans.

Per la seua banda, el presumpte agressor ha assenyalat que per un assumpte de gelosia la seua parella l’havia colpejat i esgarrapat i per això s’havia defensat, per la qual cosa la dona ha estat detinguda també per un presumpte delicte de violència domèstica.

Els agents, després d’escoltar les dos parts i veure les lesions que presentaven a primera vista, van procedir a la detenció de tots dos i el seu trasllat al centre de salut per fer les cures i el comunicat de lesions.

A la vivenda hi havia els dos fills de la parella, una nena de 12 anys i un jove de 23 anys, que van afirmar no haver escoltat res, ja que es trobaven dormint. El fill gran es va fer càrrec de la seua germana menor amb el consentiment previ dels pares.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.