Detingut un matrimoni a Elx per una presumpta agressió mútua

 

La Policia Local d’Elx va detenir un matrimoni la matinada del 14 de novembre passat per una presumpta agressió mútua a Torreta Verdi.

La discussió va començar en un restaurant, encara que les suposades agressions van tenir lloc al seu domicili. Els agents van anar a la vivenda després d’atendre una trucada del 112 en què la dona denunciava haver estat agredida pel seu marit en un presumpte delicte de violència de gènere, motiu pel qual va ser detingut.

Segons va relatar la víctima, quan ella ja estava estirada el seu marit l’hauria agafat dels cabells i arrossegat pel saló, indicant a més que no era la primera vegada que ho feia però no ho havia denunciat abans.

Per la seua banda, el presumpte agressor ha assenyalat que per un assumpte de gelosia la seua parella l’havia colpejat i esgarrapat i per això s’havia defensat, per la qual cosa la dona ha estat detinguda també per un presumpte delicte de violència domèstica.

Els agents, després d’escoltar les dos parts i veure les lesions que presentaven a primera vista, van procedir a la detenció de tots dos i el seu trasllat al centre de salut per fer les cures i el comunicat de lesions.

A la vivenda hi havia els dos fills de la parella, una nena de 12 anys i un jove de 23 anys, que van afirmar no haver escoltat res, ja que es trobaven dormint. El fill gran es va fer càrrec de la seua germana menor amb el consentiment previ dels pares.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.