Detingut un matrimoni a Elx per una presumpta agressió mútua

 

La Policia Local d’Elx va detenir un matrimoni la matinada del 14 de novembre passat per una presumpta agressió mútua a Torreta Verdi.

La discussió va començar en un restaurant, encara que les suposades agressions van tenir lloc al seu domicili. Els agents van anar a la vivenda després d’atendre una trucada del 112 en què la dona denunciava haver estat agredida pel seu marit en un presumpte delicte de violència de gènere, motiu pel qual va ser detingut.

Segons va relatar la víctima, quan ella ja estava estirada el seu marit l’hauria agafat dels cabells i arrossegat pel saló, indicant a més que no era la primera vegada que ho feia però no ho havia denunciat abans.

Per la seua banda, el presumpte agressor ha assenyalat que per un assumpte de gelosia la seua parella l’havia colpejat i esgarrapat i per això s’havia defensat, per la qual cosa la dona ha estat detinguda també per un presumpte delicte de violència domèstica.

Els agents, després d’escoltar les dos parts i veure les lesions que presentaven a primera vista, van procedir a la detenció de tots dos i el seu trasllat al centre de salut per fer les cures i el comunicat de lesions.

A la vivenda hi havia els dos fills de la parella, una nena de 12 anys i un jove de 23 anys, que van afirmar no haver escoltat res, ja que es trobaven dormint. El fill gran es va fer càrrec de la seua germana menor amb el consentiment previ dels pares.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.