Un menor de 15 anys ferit per arma blanca a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un jove de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena al seu amic de 15 anys.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la nit en la plaça de l’Ajuntament de València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser requerits per un ciutadà, el qual els manifestava que hi havia una persona ferida per arma blanca uns metres arrere i que estava acompanyat per altres tres o quatre xics, i que pel que sembla algun d’ells anava intentant punxar la roda d’alguns vehicles, així com colpejant el mobiliari urbà.

La patrulla es va dirigir corrent al lloc observant a un grup de quatre joves bastant nerviosos que en veure la presència policial van intentar separar-se, sent interceptats pels policies i localitzant a un jove que presentava una ferida a l’esquena de la qual sagnava abundantment, sol·licitant-se ràpidament l’assistència sanitària que el va traslladar a un hospital de València.

Els agents després d’entrevistar diversos testimonis, aquests els van manifestar que els joves s’havien barallat entre ells, esbrinant que un d’ells li hauria agredit amb una botella de cristall que portava a la mà després d’una discussió, per la qual cosa els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van entregar a cada menor als seus progenitors i van donar compte a Fiscalia de Menors de la detenció d’un jove de 16 anys.

El detingut, amb antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

Servici Mèdic

 

El SAMU va assistir ahir a un menor de 15 anys ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Segons informació dels serveis d’Emergències, ahir a les 20.30 hores, se sol·licitava la intervenció del CICU per assistir a un menor ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU. L’equip mèdic de l’SAMU va assistir al menor de 15 anys, que presentava diverses ferides per arma blanca.

Després de l’assistència, el ferit va ser traslladat fins a l’hospital Doctor Peset de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.