13.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Un menor de 15 anys ferit per arma blanca a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un jove de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena al seu amic de 15 anys.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la nit en la plaça de l’Ajuntament de València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser requerits per un ciutadà, el qual els manifestava que hi havia una persona ferida per arma blanca uns metres arrere i que estava acompanyat per altres tres o quatre xics, i que pel que sembla algun d’ells anava intentant punxar la roda d’alguns vehicles, així com colpejant el mobiliari urbà.

La patrulla es va dirigir corrent al lloc observant a un grup de quatre joves bastant nerviosos que en veure la presència policial van intentar separar-se, sent interceptats pels policies i localitzant a un jove que presentava una ferida a l’esquena de la qual sagnava abundantment, sol·licitant-se ràpidament l’assistència sanitària que el va traslladar a un hospital de València.

Els agents després d’entrevistar diversos testimonis, aquests els van manifestar que els joves s’havien barallat entre ells, esbrinant que un d’ells li hauria agredit amb una botella de cristall que portava a la mà després d’una discussió, per la qual cosa els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van entregar a cada menor als seus progenitors i van donar compte a Fiscalia de Menors de la detenció d’un jove de 16 anys.

El detingut, amb antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

Servici Mèdic

 

El SAMU va assistir ahir a un menor de 15 anys ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Segons informació dels serveis d’Emergències, ahir a les 20.30 hores, se sol·licitava la intervenció del CICU per assistir a un menor ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU. L’equip mèdic de l’SAMU va assistir al menor de 15 anys, que presentava diverses ferides per arma blanca.

Després de l’assistència, el ferit va ser traslladat fins a l’hospital Doctor Peset de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.

Els agricultors confien en 2026 per a facilitar el relleu generacional amb suport de la UE

El sector demana menys burocràcia, fiscalitat favorable en les transmissions i suport als jóvens. També reclama una PAC sense retallades i regles comercials en igualtat.

El tortell de Reis es reinventa sense perdre la tradició

El tortell de Reis suma farcits com a pastís de formatge o torró, encara que el de nata continua manant. L'alça de la mantega obliga a ajustar preus i grandàries.

Domingo amb pluja en el sud, nevades a cotes baixes i descens de temperatures

Aemet preveu un diumenge hivernal: més inestabilitat en el sud, ruixats forts en l'Estret i neu en cotes baixes per l'entrada d'aire àrtic. Les temperatures descendixen de forma generalitzada, amb gelades a l'interior i vent intens en litorals i Balears.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa en el filferro a Corberán

El Celta va véncer 4-1 al València amb màxima eficàcia i aprofitant errors rivals. El resultat acosta als celestes a Europa i compromet a Corberán.

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.