Un menor de 15 anys ferit per arma blanca a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un jove de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena al seu amic de 15 anys.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la nit en la plaça de l’Ajuntament de València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser requerits per un ciutadà, el qual els manifestava que hi havia una persona ferida per arma blanca uns metres arrere i que estava acompanyat per altres tres o quatre xics, i que pel que sembla algun d’ells anava intentant punxar la roda d’alguns vehicles, així com colpejant el mobiliari urbà.

La patrulla es va dirigir corrent al lloc observant a un grup de quatre joves bastant nerviosos que en veure la presència policial van intentar separar-se, sent interceptats pels policies i localitzant a un jove que presentava una ferida a l’esquena de la qual sagnava abundantment, sol·licitant-se ràpidament l’assistència sanitària que el va traslladar a un hospital de València.

Els agents després d’entrevistar diversos testimonis, aquests els van manifestar que els joves s’havien barallat entre ells, esbrinant que un d’ells li hauria agredit amb una botella de cristall que portava a la mà després d’una discussió, per la qual cosa els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van entregar a cada menor als seus progenitors i van donar compte a Fiscalia de Menors de la detenció d’un jove de 16 anys.

El detingut, amb antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

Servici Mèdic

 

El SAMU va assistir ahir a un menor de 15 anys ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Segons informació dels serveis d’Emergències, ahir a les 20.30 hores, se sol·licitava la intervenció del CICU per assistir a un menor ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU. L’equip mèdic de l’SAMU va assistir al menor de 15 anys, que presentava diverses ferides per arma blanca.

Després de l’assistència, el ferit va ser traslladat fins a l’hospital Doctor Peset de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.