Un menor de 15 anys ferit per arma blanca a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir a València a un jove de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena al seu amic de 15 anys.

Els fets van succeir sobre les huit i mitja de la nit en la plaça de l’Ajuntament de València, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser requerits per un ciutadà, el qual els manifestava que hi havia una persona ferida per arma blanca uns metres arrere i que estava acompanyat per altres tres o quatre xics, i que pel que sembla algun d’ells anava intentant punxar la roda d’alguns vehicles, així com colpejant el mobiliari urbà.

La patrulla es va dirigir corrent al lloc observant a un grup de quatre joves bastant nerviosos que en veure la presència policial van intentar separar-se, sent interceptats pels policies i localitzant a un jove que presentava una ferida a l’esquena de la qual sagnava abundantment, sol·licitant-se ràpidament l’assistència sanitària que el va traslladar a un hospital de València.

Els agents després d’entrevistar diversos testimonis, aquests els van manifestar que els joves s’havien barallat entre ells, esbrinant que un d’ells li hauria agredit amb una botella de cristall que portava a la mà després d’una discussió, per la qual cosa els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions.

Finalment, i després de realitzar les comprovacions oportunes els policies van entregar a cada menor als seus progenitors i van donar compte a Fiscalia de Menors de la detenció d’un jove de 16 anys.

El detingut, amb antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

Servici Mèdic

 

El SAMU va assistir ahir a un menor de 15 anys ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Segons informació dels serveis d’Emergències, ahir a les 20.30 hores, se sol·licitava la intervenció del CICU per assistir a un menor ferit per arma blanca a la plaça de l’Ajuntament de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU. L’equip mèdic de l’SAMU va assistir al menor de 15 anys, que presentava diverses ferides per arma blanca.

Després de l’assistència, el ferit va ser traslladat fins a l’hospital Doctor Peset de València, a l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.