Anuncios

Miguel Bosé haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros

 

Miguel Bosé fa molt temps que està envoltat de polèmica, a pesar que no li agrada estar present en els mitjans de comunicació i molt menys en els de la premsa del cor.

El cantant espanyol va saltar a la palestra i va ser molt criticat sobre les seues teories de conspiració sobre el coronavirus i a més dir públicament que era negacionista.

Anuncios

Ara Bosé torna a estar en la palestra perquè la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha desestimat dos recursos que ha presentat en contra una resolució judicial per intentar deduir-se despeses personals com a despeses d’empresa, entre ells la compra de pernils, i el músic haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros, segons informa Europa Press.

Bosé, a través de l’empresa Costaguana S.L.(societat dedicada a la gestió de les activitats artístiques del cantant), va interposar recurs contra sengles resolucions del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Madrid.

La sentència confirma que el cantant va intentar incloure com a despeses d’esta societat algunes despeses personals, com la compra de productes ibèrics (pernil o llom), la instal·lació d’un circuit tancat de televisió o reparacions al jardí del seu habitatge.

A més, també va intentar incloure les despeses associades al rènting d’un vehicle Audi i altres despeses relatives a reparacions de diversos automòbils, tots ells rebutjats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios