Miguel Bosé haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros

 

Miguel Bosé fa molt temps que està envoltat de polèmica, a pesar que no li agrada estar present en els mitjans de comunicació i molt menys en els de la premsa del cor.

El cantant espanyol va saltar a la palestra i va ser molt criticat sobre les seues teories de conspiració sobre el coronavirus i a més dir públicament que era negacionista.

Ara Bosé torna a estar en la palestra perquè la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha desestimat dos recursos que ha presentat en contra una resolució judicial per intentar deduir-se despeses personals com a despeses d’empresa, entre ells la compra de pernils, i el músic haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros, segons informa Europa Press.

Bosé, a través de l’empresa Costaguana S.L.(societat dedicada a la gestió de les activitats artístiques del cantant), va interposar recurs contra sengles resolucions del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Madrid.

La sentència confirma que el cantant va intentar incloure com a despeses d’esta societat algunes despeses personals, com la compra de productes ibèrics (pernil o llom), la instal·lació d’un circuit tancat de televisió o reparacions al jardí del seu habitatge.

A més, també va intentar incloure les despeses associades al rènting d’un vehicle Audi i altres despeses relatives a reparacions de diversos automòbils, tots ells rebutjats.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.