14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Miguel Bosé haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros

 

Miguel Bosé fa molt temps que està envoltat de polèmica, a pesar que no li agrada estar present en els mitjans de comunicació i molt menys en els de la premsa del cor.

El cantant espanyol va saltar a la palestra i va ser molt criticat sobre les seues teories de conspiració sobre el coronavirus i a més dir públicament que era negacionista.

Ara Bosé torna a estar en la palestra perquè la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha desestimat dos recursos que ha presentat en contra una resolució judicial per intentar deduir-se despeses personals com a despeses d’empresa, entre ells la compra de pernils, i el músic haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros, segons informa Europa Press.

Bosé, a través de l’empresa Costaguana S.L.(societat dedicada a la gestió de les activitats artístiques del cantant), va interposar recurs contra sengles resolucions del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Madrid.

La sentència confirma que el cantant va intentar incloure com a despeses d’esta societat algunes despeses personals, com la compra de productes ibèrics (pernil o llom), la instal·lació d’un circuit tancat de televisió o reparacions al jardí del seu habitatge.

A més, també va intentar incloure les despeses associades al rènting d’un vehicle Audi i altres despeses relatives a reparacions de diversos automòbils, tots ells rebutjats.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.