Miguel Bosé haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros

 

Miguel Bosé fa molt temps que està envoltat de polèmica, a pesar que no li agrada estar present en els mitjans de comunicació i molt menys en els de la premsa del cor.

El cantant espanyol va saltar a la palestra i va ser molt criticat sobre les seues teories de conspiració sobre el coronavirus i a més dir públicament que era negacionista.

Ara Bosé torna a estar en la palestra perquè la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha desestimat dos recursos que ha presentat en contra una resolució judicial per intentar deduir-se despeses personals com a despeses d’empresa, entre ells la compra de pernils, i el músic haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros, segons informa Europa Press.

Bosé, a través de l’empresa Costaguana S.L.(societat dedicada a la gestió de les activitats artístiques del cantant), va interposar recurs contra sengles resolucions del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Madrid.

La sentència confirma que el cantant va intentar incloure com a despeses d’esta societat algunes despeses personals, com la compra de productes ibèrics (pernil o llom), la instal·lació d’un circuit tancat de televisió o reparacions al jardí del seu habitatge.

A més, també va intentar incloure les despeses associades al rènting d’un vehicle Audi i altres despeses relatives a reparacions de diversos automòbils, tots ells rebutjats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.