Miguel Bosé haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros

 

Miguel Bosé fa molt temps que està envoltat de polèmica, a pesar que no li agrada estar present en els mitjans de comunicació i molt menys en els de la premsa del cor.

El cantant espanyol va saltar a la palestra i va ser molt criticat sobre les seues teories de conspiració sobre el coronavirus i a més dir públicament que era negacionista.

Ara Bosé torna a estar en la palestra perquè la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha desestimat dos recursos que ha presentat en contra una resolució judicial per intentar deduir-se despeses personals com a despeses d’empresa, entre ells la compra de pernils, i el músic haurà de pagar una multa de més de 23.000 euros, segons informa Europa Press.

Bosé, a través de l’empresa Costaguana S.L.(societat dedicada a la gestió de les activitats artístiques del cantant), va interposar recurs contra sengles resolucions del Tribunal Econòmic Administratiu Regional de Madrid.

La sentència confirma que el cantant va intentar incloure com a despeses d’esta societat algunes despeses personals, com la compra de productes ibèrics (pernil o llom), la instal·lació d’un circuit tancat de televisió o reparacions al jardí del seu habitatge.

A més, també va intentar incloure les despeses associades al rènting d’un vehicle Audi i altres despeses relatives a reparacions de diversos automòbils, tots ells rebutjats.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.