Mor l’actor Chete Lera després de despanyar-se amb el seu vehicle


L’actor Chete Lera ha mort als 72 anys en el municipi malagueny del Rincón de la Victoria.

Segons la informació feta pública el propi dia de l’accident per la Junta d’Andalusia, el sinistre va tindre lloc minuts abans de les 18.50 hores, quan el 112 va rebre la trucada d’un testimoni que assegurava que un turisme havia caigut per un desnivell de 50 metres fins al llit sec d’un riu del municipi de Rincón de la Victoria.

El centre coordinador va mobilitzar a la Policia Local i al Centre d’Emergències Sanitàries 061. Fonts policials van confirmar que el cotxe es va eixir de la calçada i va caure per una costa empinada d’uns 50 metres fins a una plantació. Els serveis mèdics no van poder més que confirmar la mort del conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 72 anys, en el lloc del sinistre.

Segons s’ha pogut conéixer, el cadàver de Chete Lera ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga on se li està realitzant l’autòpsia.

La trajectòria de Chete Lera

Chete Lera va nàixer l’any 1949 en la localitat gallega de l’Estrada, a Pontevedra. Durant la seua llarga trajectòria de més de 30 anys, l’intèrpret ha treballat en el món del seté art, de la televisió i, també, s’ha pujat en multitud d’ocasions sobre les taules.

És el primer d’11 de germans, un d’ells és el conegut escriptor Antonio Fernández Lera. La seua incorporació en el món de la interpretació va ser una mica tardana. No obstant això, abans d’endinsar-se en el món de l’espectacle va estar treballant com a enginyer aeronàutic o empleat de banc.

Amb una extensa filmografia tant en cinema com en televisió amb participacions en les pel·lícules ‘Barrio‘, ‘Abre los ojos‘ o ‘Todo es silencio‘ i premiat en el Festival de Màlaga pel seu paper en ‘SmokingRoom‘, va formar part de sèries com a ‘Tío Willy‘, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Médico de familia‘ o, més recentment, ‘Mira lo que has hecho‘.

Alguns dels seus treballs més coneguts i recordats pel públic van ser la seua participació en la pel·lícula ‘La ardilla roja‘ de Julio Medem en la qual va compartir treball amb actors de la talla d’Emma Suárez, María Barranco o Karra Elejalde.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.