15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Mor l’actor Chete Lera després de despanyar-se amb el seu vehicle


L’actor Chete Lera ha mort als 72 anys en el municipi malagueny del Rincón de la Victoria.

Segons la informació feta pública el propi dia de l’accident per la Junta d’Andalusia, el sinistre va tindre lloc minuts abans de les 18.50 hores, quan el 112 va rebre la trucada d’un testimoni que assegurava que un turisme havia caigut per un desnivell de 50 metres fins al llit sec d’un riu del municipi de Rincón de la Victoria.

El centre coordinador va mobilitzar a la Policia Local i al Centre d’Emergències Sanitàries 061. Fonts policials van confirmar que el cotxe es va eixir de la calçada i va caure per una costa empinada d’uns 50 metres fins a una plantació. Els serveis mèdics no van poder més que confirmar la mort del conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 72 anys, en el lloc del sinistre.

Segons s’ha pogut conéixer, el cadàver de Chete Lera ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga on se li està realitzant l’autòpsia.

La trajectòria de Chete Lera

Chete Lera va nàixer l’any 1949 en la localitat gallega de l’Estrada, a Pontevedra. Durant la seua llarga trajectòria de més de 30 anys, l’intèrpret ha treballat en el món del seté art, de la televisió i, també, s’ha pujat en multitud d’ocasions sobre les taules.

És el primer d’11 de germans, un d’ells és el conegut escriptor Antonio Fernández Lera. La seua incorporació en el món de la interpretació va ser una mica tardana. No obstant això, abans d’endinsar-se en el món de l’espectacle va estar treballant com a enginyer aeronàutic o empleat de banc.

Amb una extensa filmografia tant en cinema com en televisió amb participacions en les pel·lícules ‘Barrio‘, ‘Abre los ojos‘ o ‘Todo es silencio‘ i premiat en el Festival de Màlaga pel seu paper en ‘SmokingRoom‘, va formar part de sèries com a ‘Tío Willy‘, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Médico de familia‘ o, més recentment, ‘Mira lo que has hecho‘.

Alguns dels seus treballs més coneguts i recordats pel públic van ser la seua participació en la pel·lícula ‘La ardilla roja‘ de Julio Medem en la qual va compartir treball amb actors de la talla d’Emma Suárez, María Barranco o Karra Elejalde.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.