7.8 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Mor l’actor Chete Lera després de despanyar-se amb el seu vehicle


L’actor Chete Lera ha mort als 72 anys en el municipi malagueny del Rincón de la Victoria.

Segons la informació feta pública el propi dia de l’accident per la Junta d’Andalusia, el sinistre va tindre lloc minuts abans de les 18.50 hores, quan el 112 va rebre la trucada d’un testimoni que assegurava que un turisme havia caigut per un desnivell de 50 metres fins al llit sec d’un riu del municipi de Rincón de la Victoria.

El centre coordinador va mobilitzar a la Policia Local i al Centre d’Emergències Sanitàries 061. Fonts policials van confirmar que el cotxe es va eixir de la calçada i va caure per una costa empinada d’uns 50 metres fins a una plantació. Els serveis mèdics no van poder més que confirmar la mort del conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 72 anys, en el lloc del sinistre.

Segons s’ha pogut conéixer, el cadàver de Chete Lera ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga on se li està realitzant l’autòpsia.

La trajectòria de Chete Lera

Chete Lera va nàixer l’any 1949 en la localitat gallega de l’Estrada, a Pontevedra. Durant la seua llarga trajectòria de més de 30 anys, l’intèrpret ha treballat en el món del seté art, de la televisió i, també, s’ha pujat en multitud d’ocasions sobre les taules.

És el primer d’11 de germans, un d’ells és el conegut escriptor Antonio Fernández Lera. La seua incorporació en el món de la interpretació va ser una mica tardana. No obstant això, abans d’endinsar-se en el món de l’espectacle va estar treballant com a enginyer aeronàutic o empleat de banc.

Amb una extensa filmografia tant en cinema com en televisió amb participacions en les pel·lícules ‘Barrio‘, ‘Abre los ojos‘ o ‘Todo es silencio‘ i premiat en el Festival de Màlaga pel seu paper en ‘SmokingRoom‘, va formar part de sèries com a ‘Tío Willy‘, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Médico de familia‘ o, més recentment, ‘Mira lo que has hecho‘.

Alguns dels seus treballs més coneguts i recordats pel públic van ser la seua participació en la pel·lícula ‘La ardilla roja‘ de Julio Medem en la qual va compartir treball amb actors de la talla d’Emma Suárez, María Barranco o Karra Elejalde.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.