19.4 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Mor l’actor Chete Lera després de despanyar-se amb el seu vehicle


L’actor Chete Lera ha mort als 72 anys en el municipi malagueny del Rincón de la Victoria.

Segons la informació feta pública el propi dia de l’accident per la Junta d’Andalusia, el sinistre va tindre lloc minuts abans de les 18.50 hores, quan el 112 va rebre la trucada d’un testimoni que assegurava que un turisme havia caigut per un desnivell de 50 metres fins al llit sec d’un riu del municipi de Rincón de la Victoria.

El centre coordinador va mobilitzar a la Policia Local i al Centre d’Emergències Sanitàries 061. Fonts policials van confirmar que el cotxe es va eixir de la calçada i va caure per una costa empinada d’uns 50 metres fins a una plantació. Els serveis mèdics no van poder més que confirmar la mort del conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 72 anys, en el lloc del sinistre.

Segons s’ha pogut conéixer, el cadàver de Chete Lera ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga on se li està realitzant l’autòpsia.

La trajectòria de Chete Lera

Chete Lera va nàixer l’any 1949 en la localitat gallega de l’Estrada, a Pontevedra. Durant la seua llarga trajectòria de més de 30 anys, l’intèrpret ha treballat en el món del seté art, de la televisió i, també, s’ha pujat en multitud d’ocasions sobre les taules.

És el primer d’11 de germans, un d’ells és el conegut escriptor Antonio Fernández Lera. La seua incorporació en el món de la interpretació va ser una mica tardana. No obstant això, abans d’endinsar-se en el món de l’espectacle va estar treballant com a enginyer aeronàutic o empleat de banc.

Amb una extensa filmografia tant en cinema com en televisió amb participacions en les pel·lícules ‘Barrio‘, ‘Abre los ojos‘ o ‘Todo es silencio‘ i premiat en el Festival de Màlaga pel seu paper en ‘SmokingRoom‘, va formar part de sèries com a ‘Tío Willy‘, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Médico de familia‘ o, més recentment, ‘Mira lo que has hecho‘.

Alguns dels seus treballs més coneguts i recordats pel públic van ser la seua participació en la pel·lícula ‘La ardilla roja‘ de Julio Medem en la qual va compartir treball amb actors de la talla d’Emma Suárez, María Barranco o Karra Elejalde.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.