Mor l’actor Chete Lera després de despanyar-se amb el seu vehicle


L’actor Chete Lera ha mort als 72 anys en el municipi malagueny del Rincón de la Victoria.

Segons la informació feta pública el propi dia de l’accident per la Junta d’Andalusia, el sinistre va tindre lloc minuts abans de les 18.50 hores, quan el 112 va rebre la trucada d’un testimoni que assegurava que un turisme havia caigut per un desnivell de 50 metres fins al llit sec d’un riu del municipi de Rincón de la Victoria.

El centre coordinador va mobilitzar a la Policia Local i al Centre d’Emergències Sanitàries 061. Fonts policials van confirmar que el cotxe es va eixir de la calçada i va caure per una costa empinada d’uns 50 metres fins a una plantació. Els serveis mèdics no van poder més que confirmar la mort del conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 72 anys, en el lloc del sinistre.

Segons s’ha pogut conéixer, el cadàver de Chete Lera ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de Màlaga on se li està realitzant l’autòpsia.

La trajectòria de Chete Lera

Chete Lera va nàixer l’any 1949 en la localitat gallega de l’Estrada, a Pontevedra. Durant la seua llarga trajectòria de més de 30 anys, l’intèrpret ha treballat en el món del seté art, de la televisió i, també, s’ha pujat en multitud d’ocasions sobre les taules.

És el primer d’11 de germans, un d’ells és el conegut escriptor Antonio Fernández Lera. La seua incorporació en el món de la interpretació va ser una mica tardana. No obstant això, abans d’endinsar-se en el món de l’espectacle va estar treballant com a enginyer aeronàutic o empleat de banc.

Amb una extensa filmografia tant en cinema com en televisió amb participacions en les pel·lícules ‘Barrio‘, ‘Abre los ojos‘ o ‘Todo es silencio‘ i premiat en el Festival de Màlaga pel seu paper en ‘SmokingRoom‘, va formar part de sèries com a ‘Tío Willy‘, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Médico de familia‘ o, més recentment, ‘Mira lo que has hecho‘.

Alguns dels seus treballs més coneguts i recordats pel públic van ser la seua participació en la pel·lícula ‘La ardilla roja‘ de Julio Medem en la qual va compartir treball amb actors de la talla d’Emma Suárez, María Barranco o Karra Elejalde.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.