Mor l’actriu Mary Mara ofegada en un riu de Nova York

L’actriu Mary Mara, coneguda pels seus papers en sèries com a ‘Urgencias’, ‘Ley y orden’ o la més recent ‘Ray Donovan’, ha mort als 61 anys. Tal com recullen mitjans nord-americans com EW, el diumenge al matí la policia de Nova York responia a un possible ofegament a la ciutat de Cape Vincent.

Els agents que es van desplaçar al lloc, així com els serveis d’ambulància i els bombers de la localitat, van trobar el cos d’una dona en el riu St. Lawrence, que posteriorment ha sigut identificada com Mara.
Quan van arribar els serveis d’urgència es van trobar el cadàver d’una dona, que va ser identificat com Mary Mara, en la zona de Cape Vincent (Nova York).

Encara que la investigació continua desenvolupant-se, la policia ha revelat que les primeres evidències suggereixen que l’actriu va poder ofegar-se mentre nadava. Un portaveu de la família ha revelat que Mara s’estava quedant a la casa d’estiu de la seua germana, Martha Mara, quan va ocórrer la tragèdia.

«La investigació preliminar suggereix que la víctima es va ofegar mentre nadava«, va comunicar la Policia de Nova York, que va voler destacar que no hi havia proves d’haver-se comés algun delicte o de mort violenta.

«Mary era una de les millors actrius que he conegut«, ha afirmat la seua manager, Craig Dorfman, en declaracions a EW: «Encara recorde veure-la sobre l’escenari en 1992 en Mad Forest en off Broadway. Era elèctrica, divertida i una persona única. La trobarem a faltar«.

Mary Mara: les seues sèries més famoses

Al llarg de la seua carrera Mary Mara, que va nàixer el 21 de setembre de 1960, va participar en nombroses sèries d’èxit com a ‘Mentes Criminales’, ‘Perdidos’, ‘Ley y Orden’, ‘El ala oeste de la Casa Blanca’, ‘Ray Donovan’, ‘Urgencias’, ‘Dexter’, ‘NYPD Blue’, ‘Shameless’, ‘Ally McBeal’, ‘Siete en el Paraíso’ o ‘Bones’.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.