13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Mor l’actriu Mary Mara ofegada en un riu de Nova York

L’actriu Mary Mara, coneguda pels seus papers en sèries com a ‘Urgencias’, ‘Ley y orden’ o la més recent ‘Ray Donovan’, ha mort als 61 anys. Tal com recullen mitjans nord-americans com EW, el diumenge al matí la policia de Nova York responia a un possible ofegament a la ciutat de Cape Vincent.

Els agents que es van desplaçar al lloc, així com els serveis d’ambulància i els bombers de la localitat, van trobar el cos d’una dona en el riu St. Lawrence, que posteriorment ha sigut identificada com Mara.
Quan van arribar els serveis d’urgència es van trobar el cadàver d’una dona, que va ser identificat com Mary Mara, en la zona de Cape Vincent (Nova York).

Encara que la investigació continua desenvolupant-se, la policia ha revelat que les primeres evidències suggereixen que l’actriu va poder ofegar-se mentre nadava. Un portaveu de la família ha revelat que Mara s’estava quedant a la casa d’estiu de la seua germana, Martha Mara, quan va ocórrer la tragèdia.

La investigació preliminar suggereix que la víctima es va ofegar mentre nadava“, va comunicar la Policia de Nova York, que va voler destacar que no hi havia proves d’haver-se comés algun delicte o de mort violenta.

Mary era una de les millors actrius que he conegut“, ha afirmat la seua manager, Craig Dorfman, en declaracions a EW: “Encara recorde veure-la sobre l’escenari en 1992 en Mad Forest en off Broadway. Era elèctrica, divertida i una persona única. La trobarem a faltar“.

Mary Mara: les seues sèries més famoses

Al llarg de la seua carrera Mary Mara, que va nàixer el 21 de setembre de 1960, va participar en nombroses sèries d’èxit com a ‘Mentes Criminales’, ‘Perdidos’, ‘Ley y Orden’, ‘El ala oeste de la Casa Blanca’, ‘Ray Donovan’, ‘Urgencias’, ‘Dexter’, ‘NYPD Blue’, ‘Shameless’, ‘Ally McBeal’, ‘Siete en el Paraíso’ o ‘Bones’.

Últimes notícies

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.