Mor Clara, triatleta de 15 anys, després d’un accident en Alacant

Clara Martínez accident bici Vall de Gallinera

Clara Martínez, va caure 20 metres per un barranc en la Vall de Gallinera | Planetatriatlon.com

 

Clara Martínez, la jove triatleta de 15 anys que va caure la setmana passada d’una altura de 20 metres en un barranc, mor finalment en l’hospital. Els fets van passar el 2 de maig, quan estava en una excursió en grup per la Vall de Gallinera (la Marina Alta). El club al que pertanyia, el Club Triatlón Diablillos de Rivas, va confirmar el succés ahir de matí en el seu compte de twitter.

 

El missatge, de record per a la família, ha sigut emotiu: «Hui ens ha deixat Clara. Només podem pensar en la família, pares i germans. El nostre pensament està amb ells. La família ‘diablilla’ mai t’oblidarà, Clara. Descansa en pau.»

 

 

 

L’accident va passar cap a les 12.45 del migdia, en una zona muntanyenca de la Vall de Gallinera. La jove va patir molts colps i va haver de ser rescatada per l’helicòpter medicalitzat per a, posteriorment, ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Alacant. Des que va ingressar en el centre hospitalari, amb politraumatisme. va estar molt greu i en pronòstic reservat. Finalment, ahir de matí va morir.

 

El dissabte a migida l’Ajuntament de Rivas Vaciamadrid ha convocat una concentració en la seua memòria en la plaça de la Constitució. A més, demà dijous s’aprovarà una declaració institucional unànim per a expressar el condol i la solidaritat del municipi amb la família.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.