15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Mor Clara, triatleta de 15 anys, després d’un accident en Alacant

Clara Martínez accident bici Vall de Gallinera

Clara Martínez, va caure 20 metres per un barranc en la Vall de Gallinera | Planetatriatlon.com

 

Clara Martínez, la jove triatleta de 15 anys que va caure la setmana passada d’una altura de 20 metres en un barranc, mor finalment en l’hospital. Els fets van passar el 2 de maig, quan estava en una excursió en grup per la Vall de Gallinera (la Marina Alta). El club al que pertanyia, el Club Triatlón Diablillos de Rivas, va confirmar el succés ahir de matí en el seu compte de twitter.

 

El missatge, de record per a la família, ha sigut emotiu: «Hui ens ha deixat Clara. Només podem pensar en la família, pares i germans. El nostre pensament està amb ells. La família ‘diablilla’ mai t’oblidarà, Clara. Descansa en pau.»

 

 

 

L’accident va passar cap a les 12.45 del migdia, en una zona muntanyenca de la Vall de Gallinera. La jove va patir molts colps i va haver de ser rescatada per l’helicòpter medicalitzat per a, posteriorment, ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Alacant. Des que va ingressar en el centre hospitalari, amb politraumatisme. va estar molt greu i en pronòstic reservat. Finalment, ahir de matí va morir.

 

El dissabte a migida l’Ajuntament de Rivas Vaciamadrid ha convocat una concentració en la seua memòria en la plaça de la Constitució. A més, demà dijous s’aprovarà una declaració institucional unànim per a expressar el condol i la solidaritat del municipi amb la família.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.