Mor Clara, triatleta de 15 anys, després d’un accident en Alacant

Clara Martínez accident bici Vall de Gallinera

Clara Martínez, va caure 20 metres per un barranc en la Vall de Gallinera | Planetatriatlon.com

 

Clara Martínez, la jove triatleta de 15 anys que va caure la setmana passada d’una altura de 20 metres en un barranc, mor finalment en l’hospital. Els fets van passar el 2 de maig, quan estava en una excursió en grup per la Vall de Gallinera (la Marina Alta). El club al que pertanyia, el Club Triatlón Diablillos de Rivas, va confirmar el succés ahir de matí en el seu compte de twitter.

 

El missatge, de record per a la família, ha sigut emotiu: «Hui ens ha deixat Clara. Només podem pensar en la família, pares i germans. El nostre pensament està amb ells. La família ‘diablilla’ mai t’oblidarà, Clara. Descansa en pau.»

 

 

 

L’accident va passar cap a les 12.45 del migdia, en una zona muntanyenca de la Vall de Gallinera. La jove va patir molts colps i va haver de ser rescatada per l’helicòpter medicalitzat per a, posteriorment, ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Alacant. Des que va ingressar en el centre hospitalari, amb politraumatisme. va estar molt greu i en pronòstic reservat. Finalment, ahir de matí va morir.

 

El dissabte a migida l’Ajuntament de Rivas Vaciamadrid ha convocat una concentració en la seua memòria en la plaça de la Constitució. A més, demà dijous s’aprovarà una declaració institucional unànim per a expressar el condol i la solidaritat del municipi amb la família.

Últimes notícies

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.