8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mor Clara, triatleta de 15 anys, després d’un accident en Alacant

Clara Martínez accident bici Vall de Gallinera

Clara Martínez, va caure 20 metres per un barranc en la Vall de Gallinera | Planetatriatlon.com

 

Clara Martínez, la jove triatleta de 15 anys que va caure la setmana passada d’una altura de 20 metres en un barranc, mor finalment en l’hospital. Els fets van passar el 2 de maig, quan estava en una excursió en grup per la Vall de Gallinera (la Marina Alta). El club al que pertanyia, el Club Triatlón Diablillos de Rivas, va confirmar el succés ahir de matí en el seu compte de twitter.

 

El missatge, de record per a la família, ha sigut emotiu: «Hui ens ha deixat Clara. Només podem pensar en la família, pares i germans. El nostre pensament està amb ells. La família ‘diablilla’ mai t’oblidarà, Clara. Descansa en pau.»

 

 

 

L’accident va passar cap a les 12.45 del migdia, en una zona muntanyenca de la Vall de Gallinera. La jove va patir molts colps i va haver de ser rescatada per l’helicòpter medicalitzat per a, posteriorment, ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Alacant. Des que va ingressar en el centre hospitalari, amb politraumatisme. va estar molt greu i en pronòstic reservat. Finalment, ahir de matí va morir.

 

El dissabte a migida l’Ajuntament de Rivas Vaciamadrid ha convocat una concentració en la seua memòria en la plaça de la Constitució. A més, demà dijous s’aprovarà una declaració institucional unànim per a expressar el condol i la solidaritat del municipi amb la família.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.