Mor Clara, triatleta de 15 anys, després d’un accident en Alacant

Clara Martínez accident bici Vall de Gallinera

Clara Martínez, va caure 20 metres per un barranc en la Vall de Gallinera | Planetatriatlon.com

 

Clara Martínez, la jove triatleta de 15 anys que va caure la setmana passada d’una altura de 20 metres en un barranc, mor finalment en l’hospital. Els fets van passar el 2 de maig, quan estava en una excursió en grup per la Vall de Gallinera (la Marina Alta). El club al que pertanyia, el Club Triatlón Diablillos de Rivas, va confirmar el succés ahir de matí en el seu compte de twitter.

 

El missatge, de record per a la família, ha sigut emotiu: «Hui ens ha deixat Clara. Només podem pensar en la família, pares i germans. El nostre pensament està amb ells. La família ‘diablilla’ mai t’oblidarà, Clara. Descansa en pau.»

 

 

 

L’accident va passar cap a les 12.45 del migdia, en una zona muntanyenca de la Vall de Gallinera. La jove va patir molts colps i va haver de ser rescatada per l’helicòpter medicalitzat per a, posteriorment, ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Alacant. Des que va ingressar en el centre hospitalari, amb politraumatisme. va estar molt greu i en pronòstic reservat. Finalment, ahir de matí va morir.

 

El dissabte a migida l’Ajuntament de Rivas Vaciamadrid ha convocat una concentració en la seua memòria en la plaça de la Constitució. A més, demà dijous s’aprovarà una declaració institucional unànim per a expressar el condol i la solidaritat del municipi amb la família.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant Manuel Villar assegura que el govern municipal del PP ha oferit transparència i col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern local ha entregat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i acusa l’esquerra de donar lliçons de transparència mentre critica la gestió del cas d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d Alacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en l adjudicació de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de Sant Joan i ha criticat l actuació de l Ajuntament d Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.