Mor un conductor en eixir-se’n el seu vehicle de la via en l’A-7 a Crevillent

Un home ha mort i dos dones han resultat ferides quan circulaven per la A-7, al seu pas per Crevillent, a la comarca del Baix Vinalopó, i el vehicle en el qual viatjaven se n'ha eixit de la via, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Tràfic i de la Conselleria de Sanitat.

    

El succés s'ha produït a les 7:57 hores del matí, quan el vehicle circulava per la A-7 en sentit Elx i a l'altura del quilòmetre 529 se n'ha eixit de la via.

 

Mor l'home de 63 anys

  

Al lloc dels fets s'ha traslladat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i un Suport Vital Bàsic (SVB) que han atès als tres ferits. Els sanitaris no han pogut fer res per la vida del conductor, un home de 63 anys que ha mort. També han atès a les altres dos ocupants del vehicle, dos dones de 67 i 61 anys, que han estat traslladades a l'Hospital Vinalopó en el SBV, la primera per dolor en l'esquena i, la segona, per contusions.

  

Així mateix, segons han informat fonts del Consorci de Bombers, han acudit al lloc dos vehicles del parc d'Elx i un més del parc de Crevillent.

 

Mor una dona atropellada a València

 

Una dona de 73 anys ha mort esta nit en un atropellament ocorregut en l'autovia A-3 al seu pas per Quart de Poblet, a la comarca de l'Horta Oest, segons han informat les fonts del Centre de Gestió de Tràfic. 

    

Els fets han tingut lloc sobre les 21:10 hores d'ahir dimarts 21 d'agost, quan la dona va ser atropellada en el punt quilomètric 348,900 de la A-3, al seu pas pel municipi valencià de Quart de Poblet, segons les mateixes fonts citades.

  

Com a conseqüència de l'impacte, la dona de 73 anys, que no portava cap tipus de documentació que la identificara, va morir en l'acte. Es dóna la circumstància que unes hores més tard, a la 1:20 hores, el seu home es va presentar davant la Policia Nacional per denunciar que no localitzava a la seua dona.

Últimes notícies

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.