Mor un conductor en eixir-se’n el seu vehicle de la via en l’A-7 a Crevillent

Un home ha mort i dos dones han resultat ferides quan circulaven per la A-7, al seu pas per Crevillent, a la comarca del Baix Vinalopó, i el vehicle en el qual viatjaven se n'ha eixit de la via, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Tràfic i de la Conselleria de Sanitat.

    

El succés s'ha produït a les 7:57 hores del matí, quan el vehicle circulava per la A-7 en sentit Elx i a l'altura del quilòmetre 529 se n'ha eixit de la via.

 

Mor l'home de 63 anys

  

Al lloc dels fets s'ha traslladat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i un Suport Vital Bàsic (SVB) que han atès als tres ferits. Els sanitaris no han pogut fer res per la vida del conductor, un home de 63 anys que ha mort. També han atès a les altres dos ocupants del vehicle, dos dones de 67 i 61 anys, que han estat traslladades a l'Hospital Vinalopó en el SBV, la primera per dolor en l'esquena i, la segona, per contusions.

  

Així mateix, segons han informat fonts del Consorci de Bombers, han acudit al lloc dos vehicles del parc d'Elx i un més del parc de Crevillent.

 

Mor una dona atropellada a València

 

Una dona de 73 anys ha mort esta nit en un atropellament ocorregut en l'autovia A-3 al seu pas per Quart de Poblet, a la comarca de l'Horta Oest, segons han informat les fonts del Centre de Gestió de Tràfic. 

    

Els fets han tingut lloc sobre les 21:10 hores d'ahir dimarts 21 d'agost, quan la dona va ser atropellada en el punt quilomètric 348,900 de la A-3, al seu pas pel municipi valencià de Quart de Poblet, segons les mateixes fonts citades.

  

Com a conseqüència de l'impacte, la dona de 73 anys, que no portava cap tipus de documentació que la identificara, va morir en l'acte. Es dóna la circumstància que unes hores més tard, a la 1:20 hores, el seu home es va presentar davant la Policia Nacional per denunciar que no localitzava a la seua dona.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.