Mor un conductor en eixir-se’n el seu vehicle de la via en l’A-7 a Crevillent

Un home ha mort i dos dones han resultat ferides quan circulaven per la A-7, al seu pas per Crevillent, a la comarca del Baix Vinalopó, i el vehicle en el qual viatjaven se n'ha eixit de la via, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Tràfic i de la Conselleria de Sanitat.

    

El succés s'ha produït a les 7:57 hores del matí, quan el vehicle circulava per la A-7 en sentit Elx i a l'altura del quilòmetre 529 se n'ha eixit de la via.

 

Mor l'home de 63 anys

  

Al lloc dels fets s'ha traslladat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i un Suport Vital Bàsic (SVB) que han atès als tres ferits. Els sanitaris no han pogut fer res per la vida del conductor, un home de 63 anys que ha mort. També han atès a les altres dos ocupants del vehicle, dos dones de 67 i 61 anys, que han estat traslladades a l'Hospital Vinalopó en el SBV, la primera per dolor en l'esquena i, la segona, per contusions.

  

Així mateix, segons han informat fonts del Consorci de Bombers, han acudit al lloc dos vehicles del parc d'Elx i un més del parc de Crevillent.

 

Mor una dona atropellada a València

 

Una dona de 73 anys ha mort esta nit en un atropellament ocorregut en l'autovia A-3 al seu pas per Quart de Poblet, a la comarca de l'Horta Oest, segons han informat les fonts del Centre de Gestió de Tràfic. 

    

Els fets han tingut lloc sobre les 21:10 hores d'ahir dimarts 21 d'agost, quan la dona va ser atropellada en el punt quilomètric 348,900 de la A-3, al seu pas pel municipi valencià de Quart de Poblet, segons les mateixes fonts citades.

  

Com a conseqüència de l'impacte, la dona de 73 anys, que no portava cap tipus de documentació que la identificara, va morir en l'acte. Es dóna la circumstància que unes hores més tard, a la 1:20 hores, el seu home es va presentar davant la Policia Nacional per denunciar que no localitzava a la seua dona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.