8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mor un conductor en eixir-se’n el seu vehicle de la via en l’A-7 a Crevillent

Un home ha mort i dos dones han resultat ferides quan circulaven per la A-7, al seu pas per Crevillent, a la comarca del Baix Vinalopó, i el vehicle en el qual viatjaven se n'ha eixit de la via, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Tràfic i de la Conselleria de Sanitat.

    

El succés s'ha produït a les 7:57 hores del matí, quan el vehicle circulava per la A-7 en sentit Elx i a l'altura del quilòmetre 529 se n'ha eixit de la via.

 

Mor l'home de 63 anys

  

Al lloc dels fets s'ha traslladat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i un Suport Vital Bàsic (SVB) que han atès als tres ferits. Els sanitaris no han pogut fer res per la vida del conductor, un home de 63 anys que ha mort. També han atès a les altres dos ocupants del vehicle, dos dones de 67 i 61 anys, que han estat traslladades a l'Hospital Vinalopó en el SBV, la primera per dolor en l'esquena i, la segona, per contusions.

  

Així mateix, segons han informat fonts del Consorci de Bombers, han acudit al lloc dos vehicles del parc d'Elx i un més del parc de Crevillent.

 

Mor una dona atropellada a València

 

Una dona de 73 anys ha mort esta nit en un atropellament ocorregut en l'autovia A-3 al seu pas per Quart de Poblet, a la comarca de l'Horta Oest, segons han informat les fonts del Centre de Gestió de Tràfic. 

    

Els fets han tingut lloc sobre les 21:10 hores d'ahir dimarts 21 d'agost, quan la dona va ser atropellada en el punt quilomètric 348,900 de la A-3, al seu pas pel municipi valencià de Quart de Poblet, segons les mateixes fonts citades.

  

Com a conseqüència de l'impacte, la dona de 73 anys, que no portava cap tipus de documentació que la identificara, va morir en l'acte. Es dóna la circumstància que unes hores més tard, a la 1:20 hores, el seu home es va presentar davant la Policia Nacional per denunciar que no localitzava a la seua dona.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.