Mor un conductor en eixir-se’n el seu vehicle de la via en l’A-7 a Crevillent

Un home ha mort i dos dones han resultat ferides quan circulaven per la A-7, al seu pas per Crevillent, a la comarca del Baix Vinalopó, i el vehicle en el qual viatjaven se n'ha eixit de la via, segons han informat fonts del Centre de Gestió de Tràfic i de la Conselleria de Sanitat.

    

El succés s'ha produït a les 7:57 hores del matí, quan el vehicle circulava per la A-7 en sentit Elx i a l'altura del quilòmetre 529 se n'ha eixit de la via.

 

Mor l'home de 63 anys

  

Al lloc dels fets s'ha traslladat una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i un Suport Vital Bàsic (SVB) que han atès als tres ferits. Els sanitaris no han pogut fer res per la vida del conductor, un home de 63 anys que ha mort. També han atès a les altres dos ocupants del vehicle, dos dones de 67 i 61 anys, que han estat traslladades a l'Hospital Vinalopó en el SBV, la primera per dolor en l'esquena i, la segona, per contusions.

  

Així mateix, segons han informat fonts del Consorci de Bombers, han acudit al lloc dos vehicles del parc d'Elx i un més del parc de Crevillent.

 

Mor una dona atropellada a València

 

Una dona de 73 anys ha mort esta nit en un atropellament ocorregut en l'autovia A-3 al seu pas per Quart de Poblet, a la comarca de l'Horta Oest, segons han informat les fonts del Centre de Gestió de Tràfic. 

    

Els fets han tingut lloc sobre les 21:10 hores d'ahir dimarts 21 d'agost, quan la dona va ser atropellada en el punt quilomètric 348,900 de la A-3, al seu pas pel municipi valencià de Quart de Poblet, segons les mateixes fonts citades.

  

Com a conseqüència de l'impacte, la dona de 73 anys, que no portava cap tipus de documentació que la identificara, va morir en l'acte. Es dóna la circumstància que unes hores més tard, a la 1:20 hores, el seu home es va presentar davant la Policia Nacional per denunciar que no localitzava a la seua dona.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.