11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Mor un conductor valencià en un accident de tràfic a Cantàbria

Imatge d’arxiu d’una ambulancia del 061 de Cantàbria | Twitter @061Cantabria

 

Aquesta matinada ha mort un home de 42 anys, natural de València, en un accident de trànsit a Pomaluengo, una localitat de Cantàbria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 2.30 hores de la matinada, quan l’home ha patit una eixida de la via en el quilòmetre 216,7 de la carretera N-364. La víctima conduïa un Citroën C3 Picasso i no portava posat el cinturó de seguretat, segons informava la delegació del Govern a Cantàbria.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil, així com una ambulància del 061. Tot i això, els serveis mèdics només han pogut certificar la mort del conductor. En l’accident no s’han vist involucrats més vehicles.

 

El conductor accidentat, que respon a les inicials J.M.S.E., era veí de Santander però natural de València.

 

Una conductora ferida en impactar contra un arbre a la CV-660 a Fontanars dels Alforins

Aquest dijous es produïa un accident de trànsit a la CV-660 a l’altura de Fontanars dels Alforins, a la comarca de la Vall d’Albaida, en eixir-se’n de la via un vehicle i impactar contra un arbre, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí, a la CV-660, en el terme municipal de Fontanars dels Alforins, quan un turisme se’n va eixir de la via, impactant contra un arbre. La víctima, una dona, va quedar atrapada en l’interior del vehicle accidentat, motiu pel qual es va precisar la presència dels bombers.

 

Tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs d’Ontinyent i Alzira, es van desplaçar fins al lloc dels fets, i van excarcerar a la conductora, que va ser atesa posteriorment pels serveis mèdics. Es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i la víctima va ser atesa per un metge d’Atenció primària.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.