Mor un conductor valencià en un accident de tràfic a Cantàbria

Imatge d’arxiu d’una ambulancia del 061 de Cantàbria | Twitter @061Cantabria

 

Aquesta matinada ha mort un home de 42 anys, natural de València, en un accident de trànsit a Pomaluengo, una localitat de Cantàbria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 2.30 hores de la matinada, quan l’home ha patit una eixida de la via en el quilòmetre 216,7 de la carretera N-364. La víctima conduïa un Citroën C3 Picasso i no portava posat el cinturó de seguretat, segons informava la delegació del Govern a Cantàbria.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil, així com una ambulància del 061. Tot i això, els serveis mèdics només han pogut certificar la mort del conductor. En l’accident no s’han vist involucrats més vehicles.

 

El conductor accidentat, que respon a les inicials J.M.S.E., era veí de Santander però natural de València.

 

Una conductora ferida en impactar contra un arbre a la CV-660 a Fontanars dels Alforins

Aquest dijous es produïa un accident de trànsit a la CV-660 a l’altura de Fontanars dels Alforins, a la comarca de la Vall d’Albaida, en eixir-se’n de la via un vehicle i impactar contra un arbre, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí, a la CV-660, en el terme municipal de Fontanars dels Alforins, quan un turisme se’n va eixir de la via, impactant contra un arbre. La víctima, una dona, va quedar atrapada en l’interior del vehicle accidentat, motiu pel qual es va precisar la presència dels bombers.

 

Tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs d’Ontinyent i Alzira, es van desplaçar fins al lloc dels fets, i van excarcerar a la conductora, que va ser atesa posteriorment pels serveis mèdics. Es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i la víctima va ser atesa per un metge d’Atenció primària.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.