Mor un conductor valencià en un accident de tràfic a Cantàbria

Imatge d’arxiu d’una ambulancia del 061 de Cantàbria | Twitter @061Cantabria

 

Aquesta matinada ha mort un home de 42 anys, natural de València, en un accident de trànsit a Pomaluengo, una localitat de Cantàbria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 2.30 hores de la matinada, quan l’home ha patit una eixida de la via en el quilòmetre 216,7 de la carretera N-364. La víctima conduïa un Citroën C3 Picasso i no portava posat el cinturó de seguretat, segons informava la delegació del Govern a Cantàbria.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil, així com una ambulància del 061. Tot i això, els serveis mèdics només han pogut certificar la mort del conductor. En l’accident no s’han vist involucrats més vehicles.

 

El conductor accidentat, que respon a les inicials J.M.S.E., era veí de Santander però natural de València.

 

Una conductora ferida en impactar contra un arbre a la CV-660 a Fontanars dels Alforins

Aquest dijous es produïa un accident de trànsit a la CV-660 a l’altura de Fontanars dels Alforins, a la comarca de la Vall d’Albaida, en eixir-se’n de la via un vehicle i impactar contra un arbre, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí, a la CV-660, en el terme municipal de Fontanars dels Alforins, quan un turisme se’n va eixir de la via, impactant contra un arbre. La víctima, una dona, va quedar atrapada en l’interior del vehicle accidentat, motiu pel qual es va precisar la presència dels bombers.

 

Tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs d’Ontinyent i Alzira, es van desplaçar fins al lloc dels fets, i van excarcerar a la conductora, que va ser atesa posteriorment pels serveis mèdics. Es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i la víctima va ser atesa per un metge d’Atenció primària.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.