Mor un conductor valencià en un accident de tràfic a Cantàbria

Imatge d’arxiu d’una ambulancia del 061 de Cantàbria | Twitter @061Cantabria

 

Aquesta matinada ha mort un home de 42 anys, natural de València, en un accident de trànsit a Pomaluengo, una localitat de Cantàbria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 2.30 hores de la matinada, quan l’home ha patit una eixida de la via en el quilòmetre 216,7 de la carretera N-364. La víctima conduïa un Citroën C3 Picasso i no portava posat el cinturó de seguretat, segons informava la delegació del Govern a Cantàbria.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil, així com una ambulància del 061. Tot i això, els serveis mèdics només han pogut certificar la mort del conductor. En l’accident no s’han vist involucrats més vehicles.

 

El conductor accidentat, que respon a les inicials J.M.S.E., era veí de Santander però natural de València.

 

Una conductora ferida en impactar contra un arbre a la CV-660 a Fontanars dels Alforins

Aquest dijous es produïa un accident de trànsit a la CV-660 a l’altura de Fontanars dels Alforins, a la comarca de la Vall d’Albaida, en eixir-se’n de la via un vehicle i impactar contra un arbre, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí, a la CV-660, en el terme municipal de Fontanars dels Alforins, quan un turisme se’n va eixir de la via, impactant contra un arbre. La víctima, una dona, va quedar atrapada en l’interior del vehicle accidentat, motiu pel qual es va precisar la presència dels bombers.

 

Tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs d’Ontinyent i Alzira, es van desplaçar fins al lloc dels fets, i van excarcerar a la conductora, que va ser atesa posteriorment pels serveis mèdics. Es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i la víctima va ser atesa per un metge d’Atenció primària.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.