14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor un conductor valencià en un accident de tràfic a Cantàbria

Imatge d’arxiu d’una ambulancia del 061 de Cantàbria | Twitter @061Cantabria

 

Aquesta matinada ha mort un home de 42 anys, natural de València, en un accident de trànsit a Pomaluengo, una localitat de Cantàbria.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 2.30 hores de la matinada, quan l’home ha patit una eixida de la via en el quilòmetre 216,7 de la carretera N-364. La víctima conduïa un Citroën C3 Picasso i no portava posat el cinturó de seguretat, segons informava la delegació del Govern a Cantàbria.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius del Sector de Tràfic de la Guàrdia Civil, així com una ambulància del 061. Tot i això, els serveis mèdics només han pogut certificar la mort del conductor. En l’accident no s’han vist involucrats més vehicles.

 

El conductor accidentat, que respon a les inicials J.M.S.E., era veí de Santander però natural de València.

 

Una conductora ferida en impactar contra un arbre a la CV-660 a Fontanars dels Alforins

Aquest dijous es produïa un accident de trànsit a la CV-660 a l’altura de Fontanars dels Alforins, a la comarca de la Vall d’Albaida, en eixir-se’n de la via un vehicle i impactar contra un arbre, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí, a la CV-660, en el terme municipal de Fontanars dels Alforins, quan un turisme se’n va eixir de la via, impactant contra un arbre. La víctima, una dona, va quedar atrapada en l’interior del vehicle accidentat, motiu pel qual es va precisar la presència dels bombers.

 

Tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs d’Ontinyent i Alzira, es van desplaçar fins al lloc dels fets, i van excarcerar a la conductora, que va ser atesa posteriorment pels serveis mèdics. Es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i la víctima va ser atesa per un metge d’Atenció primària.

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.