Mor Eduardo Mena als 56 anys, l’entrenador personal dels famosos

El món de l’esport ha patit un dur colp. Eduardo Mena, entrenador personal i antic futbolista, ha mort als seus 56 anys. El conegut com a entrenador dels famosos ha mort el dimecres 29 de juny a Granada. Segons ha informat ‘Europa Sud’, l’esportista hauria patit problema sobtat en la vena aorta pel que va haver de ser intervingut d’urgències. No obstant això, l’entrenador personal no va superar la intervenció i va morir als seus 56 anys.

La trajectòria d’Eduardo Mena

Eduardo Mena Guerrero era conegut pel seu treball com a defensa dels albinegres durant les temporades 1988-89 i 1989-90. Després del seu pas per l’equip de futbol, l’entrenador va passar a formar part d’altres grups esportius com Sevilla Atlètic, Plasència i Poli Ejido.

A més, Eduardo Mena també era conegut pels seus negocis en el món de l’esport, ja que fa tres dècades regentava un dels gimnasos més coneguts a Almeria.

Ell mateix es definia a través de les seues xarxes socials i de la seua pàgina web com un «entrenador personal i especialista en nutrició«. «Porte entrenant a persones de tota mena més de 25 anys. En el meu recorregut professional en el sector del Fitness & Wellness he entrenat a multitud de clients de tot classe d’esports, incloent-hi entre aquests molts professionals en més de 15 països i des de llavors he anat evolucionant i creixent aprenent a cada moment les últimes tendències i avanços en l’entrenament sempre atent als nous estudis que es publiquen contínuament. Només durant aquests últims 10 anys he entrenat a més de 1000 clients, assessorant-los i ajudant-los a aconseguir els seus objectius«, comentava Eduardo Mena.

La seua trajectòria abasta des del món del futbol als entrenaments personals a diversos personatges famosos. Sota les seues mans han passat rostres tan coneguts com David Bisbal, Rosa López, David de María o el torero Juan José Padilla. Precisament, ha sigut el cantant d’Almeria David Bisbal el que s’ha mostrat un dels més afectats en les seues xarxes socials a causa de l’estreta relació i amistat que mantenia amb l’entrenador.

En la seua pàgina web es definia com un «entrenador personal i especialista en nutrició. Porte entrenant a persones de tota mena més de 25 anys. En el meu recorregut professional en el sector del Fitness he entrenat a multitud de clients de tota classe d’esports«.

Commoció en xarxes socials

«Aquest no és un dia trist en el qual puges una foto amb aqueixa persona per a recordar bons moments. Més aviat és un dia en què no tens ganes de fer res perquè el teu cor ha començat el dia amb una part important menys«, declarava el cantant en els seus perfils socials.

«Sé que passarà el temps i seguiré sense entendre que no estiga com cada dia, els seus riures. Tot! Déu, no puc parlar, només cantaré, cantaré el més fort que puga perquè m’escolte on estiga«, amb aquestes  paraules acabava David Bisbal el seu record al seu gran amic.

La que també ha volgut dedicar unes breus paraules a l’entrenador ha sigut Rosanna Zanetti, la dona de David Bisbal. La model veneçolana escrivia en les seues històries d’Instagram: «Et portaré en la meua memòria, en el meu record i en el meu cor, on cada vegada que et busque puga trobar-te. Grossa, per sempre en els nostres cors«.

Últimes notícies

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.