Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. «Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment«.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: «Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell«.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Últimes notícies

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.