Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Ejemplo de shortcode con estilo
Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby. Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. «Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, […]

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. «Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment«.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: «Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell«.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.

Estafen quasi 50.000 euros a un home amb una falsa oferta de telefonia i cauen a València

La Policia Nacional ha detingut a València una dona i a Sagunt un home acusats d’estafar 49.630 euros a un veí de Valladolid fent-se passar per comercials de telefonia mòbil. La ràpida denúncia ha permés bloquejar les transferències i recuperar tots els diners.

La compra d’habitatge per estrangers cau un 13 % però paga preus rècord

Les compravendes d’habitatge per estrangers han retrocedit un 13 % en la primera mitat d’any, sobretot en zones turístiques, mentres el preu per metre quadrat que paguen, especialment els no residents, continua a l’alça. La Comunitat Valenciana es manté com a destinació preferida dels no residents i registra una de les majors pujades de preu.

Arresten a Benidorm un home reclamat per Romania per alteració greu de l’ordre públic

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 41 anys reclamat per Romania per delictes contra l’ordre i la seguretat pública comesos en un casino en 2023. Sobre ell pesava una Ordre Europea de Detenció i Entrega i s’enfronta a una pena d’un any i cinc mesos de presó.

Desmantellada una plantació amb 400 plantes de marihuana en una vivenda d’urbanització a Ontinyent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 400 plantes en una vivenda d’una urbanització d’Ontinyent i ha detingut un home de 37 anys acusat de delicte contra la salut pública i frau elèctric.

La Albufera aguanta la dana però reclama un front comú per a tornar a les aigües clares

La dana va omplir la Albufera de València d’aigua, sediments i residus, però el llac ha demostrat resiliència. Ara, científics i gestors reclamen una estratègia conjunta per a millorar-ne la qualitat ecològica i recuperar les aigües clares d’antany.