Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. “Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment“.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: “Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell“.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.