Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Ejemplo de shortcode con estilo
Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby. Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. «Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, […]

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. «Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment«.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: «Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell«.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Últimes notícies

Rafelcofer registra 230 litres en poques hores amb el temporal de pluja

El temporal de pluja i vent ha deixat fins a 230 l/m² a Rafelcofer i més de 200 litres en altres punts de la Safor, amb més de 200 incidents lleus gestionats a la Comunitat Valenciana.

Les pluges torrencials continuen demà en la Comunitat Valenciana i Balears

La dana Adam mantindrà demà la inestabilitat en la Comunitat Valenciana i Balears, amb tronades molt fortes i acumulats de fins a 400 litres. Les temperatures mínimes baixaran en tot el país i el vent bufarà amb ratxes molt fortes al litoral valencià.

Gandia i altres municipis suspenen les classes per l’alerta roja per pluges

Una desena de municipis de les províncies de València i Alacant han suspés les classes este dilluns per l’avís roig per pluges i tronades, actiu fins a les deu del matí.

Activada la preemergència per risc d’inundacions a la zona de Pego-Girona-Gorgos

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat la preemergència hidrològica nivell groc al sistema Pego-Girona-Gorgos per les intenses pluges associades a la dana Adam.

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.