17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. “Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment“.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: “Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell“.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Getafe enlaira a costa del Vila-real (2-1)

El Getafe va véncer 2-1 al Vila-real amb punts de Arambarri, de penal, i Satriano; Mikautadze va retallar tard. El triomf allunya als azulones del descens.

El vent deixa més de 300 servicis de bombers en la Comunitat Valenciana, amb ratxes de 115 km/h

Els equips d'emergència han atés més de 300 intervencions este dissabte pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana, amb pics de 115 km/h a Castelló. Les ratxes han forçat restriccions en carreteres i nombroses actuacions per caigudes i danys materials.

El port de Castelló ha tancat al trànsit pel temporal i els forts vents

El port de Castelló ha tancat al trànsit marítim per avís roig de vent i temporal. Es va activar el pla d'autoprotecció i es van demanar mesures preventives a terminals i locals.

Detingut després d’un atropellament mortal a Castelló: un jove va morir i un altre va resultar ferit

La Policia Local ha detingut a un home de 31 anys per l'atropellament de dos jóvens a Castelló de la Plana. Un va morir i un altre va ser traslladat amb politraumatisme.

Vent huracanat i avís roig a Castelló: Oriana colpeja Espanya amb corts i alertes

La borrasca Oriana ha deixat ratxes huracanades en bona part del país, amb avís roig a Castelló, trens suspesos, carreteres limitades i alertes en mòbils. A Sòria s'ha ordenat el confinament i l'inici del desallotjament en Sant Esteban de Gormaz per la crescuda del Duero.

Mor un jove de 21 anys i un altre resulta ferit greu en un atropellament a Castelló

Un atropellament anit al carrer Alemanya de Castelló se salda amb un jove mort i un altre ferit greu. El CICU va activar una SAMU que va confirmar la mort i va traslladar al ferit a l'Hospital General.

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.

Bombers atenen prop d’un centenar d’incidències per vent a Castelló i Alacant

Les ratxes de vent han obligat els consorcis a atendre desenes d'intervencions, amb alerta roja a Castelló i sense ferits a Alacant. S'han reforçat parcs i llançat avisos de precaució.