Mor als 31 anys Jethro Lazenby, un altre fill de Nick Cave

Jethro Lazenby, fill de Nick Cave, ha mort als 31 anys, només l’endemà passat d’eixir de la presó, en la qual estava per agredir a la seua mare, Beau Lazenby.

Ha sigut l’estrela del rock qui ha confirmat la defunció a través d’un comunicat, en el qual ha demanat el màxim respecte. “Amb molta tristesa, puc confirmar que el meu fill, Jethro, va morir. Agraïm la privacitat de la família en aquest moment“.

La tràgica notícia arriba set anys després que un altre dels fills de Cave, Arthur, morira als 15 anys, després de caure des d’un penya-segat en Brighton.

Jethro Cave era model i havia desfilat per a Versace o Balenciaga, encara que també va fer alguna aparició al cinema. El passat 8 de març va ser detingut i va ingressar a la presó després d’una discussió amb la seua mare, moment en el qual la va colpejar en la cara amb el genoll.

Segons la vista realitzada després de la detenció, el seu advocat va al·legar que patia esquizofrènia. Així i tot, l’acusació va recordar que el jove tenia antecedents per haver agredit a la seua ex-xicota en 2018.

No va conéixer al seu pare fins als set anys

Nick Cave va tindre quatre fills: Jethro, fruit d’una relació fugaç amb la model australiana Beau Lazenby;  Luke (30 anys), que va nàixer només 10 dies després i és fill del cantant amb la brasilera Viviane Carneiro; i Earl (21 anys) i el mort Arthur, bessons de 21 anys que són fills del músic i la seua esposa actual, Susie Bick.

Jethro va créixer al costat de la seua mare a Austràlia i no va conéixer al seu pare fins als set o huit anys, tal com el rocker va comptar en 2008: “Va ser una època difícil, però al final va eixir bé. Per al meu etern pesar, no vaig tindre molt de contacte amb Jethro en els primers anys, però ara tinc una gran relació amb ell“.

Arthur Cave va morir amb 15 anys, després de precipitar-se per un penya-segat

La mort li va arrabassar a Nick Cave a un altre dels seus fills l’any 2015. Era Arthur Cave, un dels bessons del cantant i actor australià, qui va morir després de caure’s accidentalment per un dels penya-segats d’Ovingdean, en Brighton, Anglaterra.

El menor va ser trobat pels serveis d’emergència en el pas subterrani d’Ovingdean. Va morir a causa de les ferides a l’hospital de Royal Sussex County. Tant Nick Cave com la seua esposa Susie Bick, van estar al costat del menor fins al moment de la seua mort.

Les anàlisis posteriors van revelar que el jove havia consumit LSD, droga que provoca al·lucinacions entre els qui la consumeixen, el mateix dia en què es va produir l’accident.

La mare de Jethro Lazenby, brinda per la memòria del jove en una cerveseria

Un dia després que Nick Cave comunicara la mort del seu fill, Jethro Lazenby, als 31 anys; la seua mare, Lee-Anne ‘Beau’ Lazenby, li ha recordat al costat d’unes amigues en una cerveseria de Melbourne (Austràlia), on el grup hauria brindat per la memòria del jove.

Així ho ha confirmat el diari Daily Mail, que va veure com la dona va eixir de la seua casa en  Collingwood  per a reunir-se amb unes amigues en una cerveseria pròxima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.