Mor una jove de 22 anys en sotmetre’s a dos operacions estètiques

La societat de la ciutat colombiana de Cali ha quedat commocionada després de la mort de Michelle Suárez Arcila. Aquesta jove de 22 anys ha mort després de patir les complicacions d’una cirurgia estètica a la qual es va sotmetre fa tan sols uns dies. Segons ha revelat la seua pròpia mare a mitjans de comunicació colombians com la ràdio ‘BluRadio’, Michelle Suárez Arcila va voler entrar en el quiròfan per a sotmetre’s a una lipoescultura i a un augment de glutis.

Les complicacions que va patir Michelle Suárez Arcila

Després de la intervenció que es va realitzar en la clínica, el seu doctor la va ingressar i ni havent passat 24 hores va decidir donar-li l’alta i manar-li a la seua casa. Va ser en el seu domicili on la jove va començar a sentir les primeres molèsties.

En passar les primeres 12 hores d’haver rebut l’alta, la colombiana de 22 anys va començar a trobar-se pitjor i a sentir molts dolors. “Se li va inflamar una natgeta, sentia molt de dolor i se’m va desmaiar com set vegades. A l’últim se m’estava quedant”, comenta la mare en l’entrevista que ha realitzat amb la cadena de ràdio.

En veure que la seua filla estava tenint aquestes complicacions, la mare va cridar al doctor que l’havia intervinguda i a l’anestesista que va estar en la intervenció. No obstant això, els dos supòsits professionals li van fer cas omís.

La mort de la jove

Per això mateix, la progenitora va decidir telefonar a una ambulància que es va traslladar fins al domicili de la jove. En veure l’estat en el qual es trobava Michelle Suárez Arcila, l’equip d’emergències va decidir portar-la fins a la Clínica Sud de Cali on va haver de ser ingressada.

En el centre mèdic, els sanitaris van fer el possible per salvar-li la vida però, finalment, la jove de 22 anys va morir deixant òrfena a una xiqueta de tres anys. “Li van donar tres infarts“, comenta esfondrada la mare en la conversa radiofònica amb el mitjà de comunicació.

La família de Michelle Suárez Arcila demana justícia per la mort de la jove

Ara, la progenitora ha volgut denunciar els fets perquè cap altra persona patisca el mateix calvari que ella mateixa ha viscut amb la mort de la seua filla. A més, la mare ha acusat el cirurgià de la falta de professionalitat que va tindre amb la seua filla i ha revelat com treballa el suposat doctor: “Jo no estava d’acord que s’operara amb ell perquè jo ho veia com molt inexpert. La va atendre per telèfon, no la va veure personalment i li va manar uns exàmens i no li va manar electros“.

La mare de Michelle Suárez Arcila ha demanat justícia per a la seua filla i ha denunciat la negligència mèdica del cirurgià: “Aquest doctor no pot tornar a cometre aquests mateixos errors amb una altra pacient. No és just que facen això, és una negligència mèdica, no degué deixar-la eixir“.

Per part seua, el metge no ha volgut pronunciar-se i ha preferit optar pel silenci. No obstant això, els mitjans de comunicació colombians apunten al fet que no és el primer cas en el qual es veu involucrat aquest cirurgià, ja que fa diversos anys va haver de tancar una de les seues clíniques per les complicacions que va patir una altra pacient.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.