Mor una jove de 22 anys en sotmetre’s a dos operacions estètiques

La societat de la ciutat colombiana de Cali ha quedat commocionada després de la mort de Michelle Suárez Arcila. Aquesta jove de 22 anys ha mort després de patir les complicacions d’una cirurgia estètica a la qual es va sotmetre fa tan sols uns dies. Segons ha revelat la seua pròpia mare a mitjans de comunicació colombians com la ràdio ‘BluRadio’, Michelle Suárez Arcila va voler entrar en el quiròfan per a sotmetre’s a una lipoescultura i a un augment de glutis.

Les complicacions que va patir Michelle Suárez Arcila

Després de la intervenció que es va realitzar en la clínica, el seu doctor la va ingressar i ni havent passat 24 hores va decidir donar-li l’alta i manar-li a la seua casa. Va ser en el seu domicili on la jove va començar a sentir les primeres molèsties.

En passar les primeres 12 hores d’haver rebut l’alta, la colombiana de 22 anys va començar a trobar-se pitjor i a sentir molts dolors. «Se li va inflamar una natgeta, sentia molt de dolor i se’m va desmaiar com set vegades. A l’últim se m’estava quedant”, comenta la mare en l’entrevista que ha realitzat amb la cadena de ràdio.

En veure que la seua filla estava tenint aquestes complicacions, la mare va cridar al doctor que l’havia intervinguda i a l’anestesista que va estar en la intervenció. No obstant això, els dos supòsits professionals li van fer cas omís.

La mort de la jove

Per això mateix, la progenitora va decidir telefonar a una ambulància que es va traslladar fins al domicili de la jove. En veure l’estat en el qual es trobava Michelle Suárez Arcila, l’equip d’emergències va decidir portar-la fins a la Clínica Sud de Cali on va haver de ser ingressada.

En el centre mèdic, els sanitaris van fer el possible per salvar-li la vida però, finalment, la jove de 22 anys va morir deixant òrfena a una xiqueta de tres anys. «Li van donar tres infarts«, comenta esfondrada la mare en la conversa radiofònica amb el mitjà de comunicació.

La família de Michelle Suárez Arcila demana justícia per la mort de la jove

Ara, la progenitora ha volgut denunciar els fets perquè cap altra persona patisca el mateix calvari que ella mateixa ha viscut amb la mort de la seua filla. A més, la mare ha acusat el cirurgià de la falta de professionalitat que va tindre amb la seua filla i ha revelat com treballa el suposat doctor: «Jo no estava d’acord que s’operara amb ell perquè jo ho veia com molt inexpert. La va atendre per telèfon, no la va veure personalment i li va manar uns exàmens i no li va manar electros«.

La mare de Michelle Suárez Arcila ha demanat justícia per a la seua filla i ha denunciat la negligència mèdica del cirurgià: «Aquest doctor no pot tornar a cometre aquests mateixos errors amb una altra pacient. No és just que facen això, és una negligència mèdica, no degué deixar-la eixir«.

Per part seua, el metge no ha volgut pronunciar-se i ha preferit optar pel silenci. No obstant això, els mitjans de comunicació colombians apunten al fet que no és el primer cas en el qual es veu involucrat aquest cirurgià, ja que fa diversos anys va haver de tancar una de les seues clíniques per les complicacions que va patir una altra pacient.

Últimes notícies

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.
FILMOTECA D'ESTIU