Mor un home de 61 anys després de col·lidir la seua moto i un camió a Castelló

La Policia Local de Castelló, una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana han intervingut esta vesprada en un sinistre vial ocorregut en l’Avinguda Germans Bou en el tram comprés entre el carrer Vicente Almazán Climent i el carrer La Pobla d’Arenós en el qual s’han vist implicats una motocicleta i un camió de repartiment i a conseqüència d’este, el conductor de la motocicleta ha resultat mort.

El sinistre s’ha produït al voltant de les 14.40 quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló, un camió de repartiment s’ha incorporat a la circulació i ha tallat la trajectòria d’una motocicleta que circulava per l’Avinguda Germans Bou en direcció al Grau, la qual no ha pogut esquivar al camió i ha col·lidit contra l’eix posterior del vehicle pesant.

 

Nombrosos conductors que en eixe moment circulaven per l’Avinguda Germans Bou han anomenat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar de l’accident i han assegurat que el conductor de la motocicleta estava greument ferit.

El motorista ha quedat atrapat entre les rodes del camió i ha hagut de ser excarcerat pels bombers municipals, els quals han arribat als pocs minuts al lloc del sinistre igual que les assistències sanitàries i l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló.

El motorista, després de ser extret de l’interior de la part baixa del camió, ha sigut immediatament atés pels facultatius mèdics, ja que presentava una parada cardiorespiratòria però malgrat la ràpida intervenció del personal mèdic, el motorista no ha recuperat les constants vitals i els efectius sanitaris han confirmat la defunció del motorista, S.A.R., de 61 anys.

Per part seua, els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents han recollit la manifestació dels testimonis que han presenciat l’accident i han sotmés al conductor del camió a la prova de drogues i alcohol.

En ambdues, esta persona ha donat positiu pel qual a la vista de l’observat referent al sinistre vial, els agents han procedit a la detenció de V.D.G. de 37 anys per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència greu.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit l’avinguda Germans Bou en el tram on s’ha produït el sinistre mentre es retiraven de la via els vehicles sinistrats i es procedia a l’alçament del cadàver. Després de quedar neta la calçada de les restes de l’accident, sobre les quatre i mitja de la vesprada, els agents han tornat a restablir la circulació.
 

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.