Mor un home de 61 anys després de col·lidir la seua moto i un camió a Castelló

La Policia Local de Castelló, una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana han intervingut esta vesprada en un sinistre vial ocorregut en l’Avinguda Germans Bou en el tram comprés entre el carrer Vicente Almazán Climent i el carrer La Pobla d’Arenós en el qual s’han vist implicats una motocicleta i un camió de repartiment i a conseqüència d’este, el conductor de la motocicleta ha resultat mort.

El sinistre s’ha produït al voltant de les 14.40 quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló, un camió de repartiment s’ha incorporat a la circulació i ha tallat la trajectòria d’una motocicleta que circulava per l’Avinguda Germans Bou en direcció al Grau, la qual no ha pogut esquivar al camió i ha col·lidit contra l’eix posterior del vehicle pesant.

 

Nombrosos conductors que en eixe moment circulaven per l’Avinguda Germans Bou han anomenat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar de l’accident i han assegurat que el conductor de la motocicleta estava greument ferit.

El motorista ha quedat atrapat entre les rodes del camió i ha hagut de ser excarcerat pels bombers municipals, els quals han arribat als pocs minuts al lloc del sinistre igual que les assistències sanitàries i l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló.

El motorista, després de ser extret de l’interior de la part baixa del camió, ha sigut immediatament atés pels facultatius mèdics, ja que presentava una parada cardiorespiratòria però malgrat la ràpida intervenció del personal mèdic, el motorista no ha recuperat les constants vitals i els efectius sanitaris han confirmat la defunció del motorista, S.A.R., de 61 anys.

Per part seua, els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents han recollit la manifestació dels testimonis que han presenciat l’accident i han sotmés al conductor del camió a la prova de drogues i alcohol.

En ambdues, esta persona ha donat positiu pel qual a la vista de l’observat referent al sinistre vial, els agents han procedit a la detenció de V.D.G. de 37 anys per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència greu.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit l’avinguda Germans Bou en el tram on s’ha produït el sinistre mentre es retiraven de la via els vehicles sinistrats i es procedia a l’alçament del cadàver. Després de quedar neta la calçada de les restes de l’accident, sobre les quatre i mitja de la vesprada, els agents han tornat a restablir la circulació.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.