8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mor un home de 61 anys després de col·lidir la seua moto i un camió a Castelló

La Policia Local de Castelló, una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana han intervingut esta vesprada en un sinistre vial ocorregut en l’Avinguda Germans Bou en el tram comprés entre el carrer Vicente Almazán Climent i el carrer La Pobla d’Arenós en el qual s’han vist implicats una motocicleta i un camió de repartiment i a conseqüència d’este, el conductor de la motocicleta ha resultat mort.

El sinistre s’ha produït al voltant de les 14.40 quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló, un camió de repartiment s’ha incorporat a la circulació i ha tallat la trajectòria d’una motocicleta que circulava per l’Avinguda Germans Bou en direcció al Grau, la qual no ha pogut esquivar al camió i ha col·lidit contra l’eix posterior del vehicle pesant.

 

Nombrosos conductors que en eixe moment circulaven per l’Avinguda Germans Bou han anomenat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar de l’accident i han assegurat que el conductor de la motocicleta estava greument ferit.

El motorista ha quedat atrapat entre les rodes del camió i ha hagut de ser excarcerat pels bombers municipals, els quals han arribat als pocs minuts al lloc del sinistre igual que les assistències sanitàries i l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló.

El motorista, després de ser extret de l’interior de la part baixa del camió, ha sigut immediatament atés pels facultatius mèdics, ja que presentava una parada cardiorespiratòria però malgrat la ràpida intervenció del personal mèdic, el motorista no ha recuperat les constants vitals i els efectius sanitaris han confirmat la defunció del motorista, S.A.R., de 61 anys.

Per part seua, els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents han recollit la manifestació dels testimonis que han presenciat l’accident i han sotmés al conductor del camió a la prova de drogues i alcohol.

En ambdues, esta persona ha donat positiu pel qual a la vista de l’observat referent al sinistre vial, els agents han procedit a la detenció de V.D.G. de 37 anys per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència greu.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit l’avinguda Germans Bou en el tram on s’ha produït el sinistre mentre es retiraven de la via els vehicles sinistrats i es procedia a l’alçament del cadàver. Després de quedar neta la calçada de les restes de l’accident, sobre les quatre i mitja de la vesprada, els agents han tornat a restablir la circulació.
 

Últimes notícies

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.