Mor un home de 61 anys després de col·lidir la seua moto i un camió a Castelló

La Policia Local de Castelló, una reguarda de bombers municipals i una dotació d’emergències sanitàries de la Generalitat Valenciana han intervingut esta vesprada en un sinistre vial ocorregut en l’Avinguda Germans Bou en el tram comprés entre el carrer Vicente Almazán Climent i el carrer La Pobla d’Arenós en el qual s’han vist implicats una motocicleta i un camió de repartiment i a conseqüència d’este, el conductor de la motocicleta ha resultat mort.

El sinistre s’ha produït al voltant de les 14.40 quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló, un camió de repartiment s’ha incorporat a la circulació i ha tallat la trajectòria d’una motocicleta que circulava per l’Avinguda Germans Bou en direcció al Grau, la qual no ha pogut esquivar al camió i ha col·lidit contra l’eix posterior del vehicle pesant.

 

Nombrosos conductors que en eixe moment circulaven per l’Avinguda Germans Bou han anomenat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 per a alertar de l’accident i han assegurat que el conductor de la motocicleta estava greument ferit.

El motorista ha quedat atrapat entre les rodes del camió i ha hagut de ser excarcerat pels bombers municipals, els quals han arribat als pocs minuts al lloc del sinistre igual que les assistències sanitàries i l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de Castelló.

El motorista, després de ser extret de l’interior de la part baixa del camió, ha sigut immediatament atés pels facultatius mèdics, ja que presentava una parada cardiorespiratòria però malgrat la ràpida intervenció del personal mèdic, el motorista no ha recuperat les constants vitals i els efectius sanitaris han confirmat la defunció del motorista, S.A.R., de 61 anys.

Per part seua, els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents han recollit la manifestació dels testimonis que han presenciat l’accident i han sotmés al conductor del camió a la prova de drogues i alcohol.

En ambdues, esta persona ha donat positiu pel qual a la vista de l’observat referent al sinistre vial, els agents han procedit a la detenció de V.D.G. de 37 anys per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència greu.

Finalment, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit l’avinguda Germans Bou en el tram on s’ha produït el sinistre mentre es retiraven de la via els vehicles sinistrats i es procedia a l’alçament del cadàver. Després de quedar neta la calçada de les restes de l’accident, sobre les quatre i mitja de la vesprada, els agents han tornat a restablir la circulació.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.